Spryskiwacz i wycieraczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Spryskiwacz i wycieraczki
Podobna przypadłość jest chyba we wszystkich niemieckich autach. Chodzi mianowicie o to, iż pociągając manetkę spryskiwacza uruchamiamy jednocześnie wycieraczki, które zdążą przejechać się po suchej szybie zanim strumień płynu do niej dotrze.
Rozwiązanie tego problemu w mk2 jest bajecznie proste - wystarczy znaleźć odpowiedni przełącznik
a następnie odłączyć (w tym przypadku odłamać...) odpowiednią blaszkę - w tym konkretnym przypadku dolną, jak widać na załączonym obrazku.
I już możemy sobie pryskać do woli, a wycieraczka ani drgnie...
Rozwiązanie tego problemu w mk2 jest bajecznie proste - wystarczy znaleźć odpowiedni przełącznik
a następnie odłączyć (w tym przypadku odłamać...) odpowiednią blaszkę - w tym konkretnym przypadku dolną, jak widać na załączonym obrazku.
I już możemy sobie pryskać do woli, a wycieraczka ani drgnie...
troche dziwna sprawa aby plyn lecial a wycieraczki staly :/ mysler ze konstruktorzy dobrze zaprogramowali ten system i nie wiem po co go zmieniac w tym wypadku pogarszacWiedźmin pisze:I już możemy sobie pryskać do woli, a wycieraczka ani drgnie...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Takie rozwiązanie (sam spryskiwacz) jest np. we Fiatach. Chodziło mi o to, że wycieraczki jeżdżą po suchej szybie a to niezbyt dobrze.krisvw pisze:troche dziwna sprawa aby plyn lecial a wycieraczki staly :/ mysler ze konstruktorzy dobrze zaprogramowali ten system i nie wiem po co go zmieniac w tym wypadku pogarszac
Poza tym nie zmuszam nikogo do tego zabiegu - to tylko porada jak coś takiego zrobić.
Osobiście uważam że 'pogarszaniem' samochodu jest usuwanie np. klamek czy wstawianie brewek zasłaniających światła czy też zamalowywanie tylnych lamp - a niektórzy to lubią.
Poza tym konstruktorzy nie pomyśleli że kierowcy to sklerotycy i zostawiają samochód na postojówkach przy wyłączonym zapłonie. I teraz biedni kierowcy muszą zakładać przeróżne 'przypominacze'...
Miałem z fiesty którą rozebrałem kiedyś. A zamontować trzeba jak najdalej od pompki aby cały wężyk był pełen. Praktycznie prawie przed trójnikiem. Z tyłu zrobiłem to samo.cChociaż z tyłu jest prawie przy pompce bo mi się dłubać nie chciało i też się sprawdza. Ważne że zaworenk nie pozwala się cofać płynowi. Z tyłu jest jeszcze większe opóżnienie ze względu na wysokość i rzadkość używania. Teraz przypadkowe lekkie trącenie i wajchy i leci.danioo pisze: A gdzie można nabyć taki zaworek jednokierunkowy?? A może sam go sobie zrobiłeś, tylko jak ??
A tak ten zaworek wyglada:
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 14:26 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a jak ten zaworek wogule wyglada??
masz foto??
albo dobra juz mam..takie cos??
http://www.allegro.pl/item205240775_zaw ... _fiat.html
masz foto??
albo dobra juz mam..takie cos??
http://www.allegro.pl/item205240775_zaw ... _fiat.html
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 14:25 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
takie coś. wstawić w przewód i będzie ok. Nie widzę sensu niszczenia przekaźnika jak można sprwę za kilka złotych rozwiązać.rysiektr pisze:albo dobra juz mam..takie cos??
http://www.allegro.pl/ite...wacza_fiat.html
[ Dodano: 19 Cze 2007 14:34 ]
Mam zamiar wstawic coś takiego w wąż paliwa przed elektrozawór aby przy przełączanu na gaz szybciej napełniał gaźnik. W tez sposób w odcinku węża będzie pewne ciśnienie i paliwo które po przełączeniu na benzynę szybciej dotrze do gaźnika.
http://www.allegro.pl/item207283731_zaw ... miary.html
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ja juz uruchomiłem brata i bede mial , tylko on mi sie pyta czy jedno wejscie , jedno wyjscie , czy jedno wejscie dwa wyjscia ? ja sadze ze 1X1 bedzie ok , przed trojnikiem mozna sobie zamontowac i bedzie ok z drugiej strony jakby ten zaworek byl juz trojnikiem to nie byłoby zle chyba no ale zamieszalem biore 1X1 , a cena ok 6 zł za ten 1X2 , a ten 1X1 jest tanszy.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jhosef, braciszek pracuje w sklepie motoryzacyjnym , niestety oddalonym ode mnie o 60 km ale włozy w koperte i wysle
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 4:58 pm ]
znalazlem to u mnie na wsi , 4 zł kosztuje juz zamontowane zobaczymy za jakis czas jak płyn sprzed zaworku do zbiorniczka spłynie i czy bedzie zaworek trzymał.
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 4:58 pm ]
znalazlem to u mnie na wsi , 4 zł kosztuje juz zamontowane zobaczymy za jakis czas jak płyn sprzed zaworku do zbiorniczka spłynie i czy bedzie zaworek trzymał.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 346 gości