czego sie spodziewac po aucie o wspołczynniku oporu powietrza cegłowkiSuperbeasto pisze:oprócz Vmax ale to podobno wina skrzyni!
mamy dół mocny w miare a pozniej juz tylko sie toczy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dokładnie..wolalbym miec RP pod maska niz takeigo AZD 1,6 16vjak czytam o problemach wielopunktowych silników, albo nafaszerowanych elektronika to mam ochote ucałowac w dekiel mojego RP.
jak smigam za jakims autkiem szybszym to tez daje rade wiec najlepiej sie zlapac takiego na trasie ( tylko nie za szybkiego) i jechac w tunelu za nim , a wtedy i spalanie bedzie mniejsze i predkosci lepsze a tak isc na zywioł to wszystko az swiszcze a auto nie jedzieLeon_Wechtel pisze:ja tam zagazowanym RP-kiem dziarsko dawałem radę za Mk4 1,6 16V,a tam 102KM ale podobny moment obrotowy ,ok 145Nm
no z tego co sie dowiedziałem od Taza i TheGwiazdora to mam długą skrzynie - 4S, podobno... i do 120 jest burza, a potem już ciężko, trochę ponad 160km/h i wsio... sprawdzałem czy lewego powietrza nie bierze, raczej nie i innych problemów z nim nie mam! Spalanie 6,6 litra mi średnio wyszlo na trasie, a po mieście nie mierzylem! stan jak na 89rok jest uważam zadowalajacy! żadnych wycieków, czasem z rana tylko przykopci ale to sporadycznie! wkręca sie do odcinki na 1,2,3, a 4,5 to już ciężko mu rozkręcic! chyba, ze macie inne pomysły co to moze być, jak nie jest to skrzynia?homsky pisze:A co Ci sie nie widzi w Vmax RPka ??? Te auto z 90-konikami i przy swoim wieku zaleznie od stanu technicznego poleci 170-180 i to wszystko co mozna wydusic z 90-koni przy masie około 930kg oraz Cx=0,34
zresztą w warunkach w jakich żyjemy potrzebny jest tylko "dół" gdzie i kiedy moge sie rozpędzic więcej niż 150 i taka prędkosc utrzymać?? a zreszta kogo stan na jazde 170km/hguti pisze:mamy dół mocny w miare a pozniej juz tylko sie toczy
na 5 biegu przy prędkości 110km/h mam 3000tyś obrotów.... więc setka będzie pewnie przy 2800. już sam nie wiem co ja tam mam zamontowane!? na skrzyni jest oznaczenie "4" bez innych żadnych emblematów typu S,T itp... sama "4" na niej widnieje... jak macie pomysły co to może byc to piszcie... opony 195/45/15guti pisze:na 5 biegu przy predkosci 100 km/h powinienes miec ok 2800 obrotów
no może Rp, jest za słaby żeby rozkęcić tę skrzynie? nie wiem? ale moja opinia o Vmax = 160km/h nie jest jedyna jaką spotkałem na forum, wiec moze coś w tym jest?Leon_Wechtel pisze:ale dluga skrzynia daje prędkośc
czyli wszystko ok, coprawda nie znam skrzyni "4" ale z tego co piszesz to predkosci masz ok, wez pod uwage ze masz szerokie kapcie a to tez daje spory opór.Ja wiem ze mam dół mocny wiec jeszcze bede sie nastawial na ulepszenie , skrzynie ACD ze GTI juz na mnie czeka, lekkie koło zamachowe lezy w piwnicy, podejrzewam ze bedzie jeszcze lepiej dołem jechac ale V max spadnie troszke, dla porownania bede mial cos koło 3100 obrotów przy 100 km/h na V tym biegu , a teraz mam 2600 wiec bedzie spora roznicaSuperbeasto pisze:na 5 biegu przy prędkości 110km/h mam 3000tyś obrotów.... więc setka będzie pewnie przy 2800. już sam nie wiem co ja tam mam zamontowane!? na skrzyni jest oznaczenie "4" bez innych żadnych emblematów typu S,T itp... sama "4" na niej widnieje... jak macie pomysły co to może byc to piszcie... opony 195/45/15
dzięki... uspokoiłeś mnie trochę;) przyjrzę się jej lepiej jak będzie okazja, ale chyba nic oprócz tej "4" nie znajde... chyba, że światło w kanale mi ostatnio nie dopisywało? jak będzie kasa, to sie porobi różne pierdoły np remont bo pierścienie chyba już swoje wysłużyły, no i szklanki sie z rana tłuką... jak po remoncie będzie bez zmian, bo chyba tak już musi być, ale to dopiero za dwa miesiace.guti pisze:czyli wszystko ok, coprawda nie znam skrzyni "4"
tak to prawda"...tylko twardziele pierdza przy laniu..."
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 77 gości