Koło pasowe paska wieloklinowego, jaki numer???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

meffiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 25, 2007 23:43
Lokalizacja: SOKOŁÓW PODLASKI

nowe wnioski nasuwają się same przez się, szkoda żetak późno

Post autor: meffiu » ndz cze 17, 2007 22:42

Super !!! jutro przekładamy więc koło pasowe, ale..... ..............
jeszcze jedno mam pytanie
Jakiej długości pasek wieloklinowy pasuje do silnika AAZ, ponieważ miałem źle założony pasek, po prostu na około kół, a powinien przechodzić nad jednym kołem i potem do alternatora, wtedy bardziej owija się wokół koła pasowego, i nie piszczy
myślę że pasek o długości 1045 czy 1038 ???

Jaki wniosek?? !!!! jeździłem przez 5 lat, a może i dłużej z pompą wody kręcącą się w odwrotną stronę, bo przyłożyłem teraz pompę i dopiero odkryliśmy prawidłowe ułożenie paska - katastrofa!!

być może po założeniu nowego koła pasowego nie będę musiał wyrównywać powierzchni wału - zobaczymy
czy kółko zębate i śrubę warto wziąć w serwisie czy kupić jakieś droższe w podróbie?
czekam na jakieś info



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz cze 17, 2007 22:49

meffiu, jeśli masz klime to ten 6pk 1145,jęsli nie a masz napinacz to ten 6pk1045,lub jeśli masz naciag na alternatorze to ten 6pk 923



meffiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 25, 2007 23:43
Lokalizacja: SOKOŁÓW PODLASKI

Post autor: meffiu » ndz cze 17, 2007 23:05

tak też myślałem, tylko że paska długości 1045 nigdzie nie mieli od ręki, wziąłem 1038 ale może być za krótki, jutro zamówię to na wtorek ściągną, może w końcu w tym tygodniu polepię do końca to swoje nieszczęsne auto :) zobaczymy jaki będzie efekt naszej pracy



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pn cze 18, 2007 19:43

A jeśli założy się pasek krótszy od prawidłowego?
Pytam, bo na napinaczu jest takie wytłoczenie (zakres pracy napinacza) i znak mam na samym początku wytłoczenia. Mógłbym założyć krótszy pasek?


Mk7 GTI Stage 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości