Co myślicie o silniku RP?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co myślicie o silniku RP?
Tak jak w temacie, co myślicie o silniku RP , jakie mieliście z nim problemy, wolę wiedzieć co może mnie czekać
[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nie do zajechanie , ładne osiągi ale bez przesady , jak dla mnie o pół roku bezawaryjny , dużo pali w mieście ale za to w trasie pali 6. 6,5 zależy jak szybko jade na pełnym zbiorniku robie spokojnie do 800 km kiedyś jak byłem zakładać blokade na skrzynie do goferka przyszedł maczo z punto dziwi sie ze do takiego grata zakładam blokade to nic nie wart nic nie mówie potem o jaki to o on ma silnik nie wytrzymałem powiedziałem że włoszczyzna jest dobra na obiad a mechanik że ten golf przejedzie jeszcze to punto ale miałem ubaw z kolesia
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
dzis mi peklo na blacie 350 tys w sumie robilem delikatny remont gory silnika (dol byl jak nowy po 320 tys) i po tym delikatnym remoncie auto ma kompresje 11,3 w sumie troche pali ale nie wydaje sie na czesci to mozna za paliwo dac wiecej
u mnie jedynym problemem jest jakas dziwna usterka ukladu paliwowego (benzyny) i auto sie zalewa i ie moge do tego dojsc co jest
pozatym super silnik
u mnie jedynym problemem jest jakas dziwna usterka ukladu paliwowego (benzyny) i auto sie zalewa i ie moge do tego dojsc co jest
pozatym super silnik
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 00:21 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- EverFrost
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 15:19
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Poza występującymi okresowo drobnymi problemami z obrotami. Od dwóch lat wymieniam tylko olej leje paliwko i pokonuje w spokoju kolejne kilometry.
No z tym sie zgodzić nie mogę, uważam że jak na 1.8, 7.5-8 litórów benzyny w mieście i około 6.5 trasa to moim zdaniem wcale nie jest dużo, oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy i ciężaru prawej stopy kierowcy.Pinhead pisze:jednak lubiący sobie całkiem sporo paliwka łyknąć jak na moc którą dysponuje.
Nie zbudzę się pewnego ranka, ot, spodziewana niespodzianka.
http://www.mtbmarathon.com
http://www.mtbmarathon.com
Może i w Dąbrowie Górniczej spali 8 ale w Krakowie trzeba by nocą jeździć żeby taki wynik uzyskać Najekonomiczniejszy wynik jaki udało mi się osiągnąć to 9 litrów a jak sporo jeźdze w godzinach popołudniowych to średnio 10-11 trzeba liczyć. Na trasie 7-8 przy ekonomicznej (110-130km/h) jeździe autostradą. Nie jest to małe spalanie jeśli porównać z mocniejszymi PF,PB czy nawet 2E albo ABF'em i to z cięższą buda mkIII.
=-Pinhead-=
RP - prosty jak budowa cepa motor , wydaje mi sie że jeżeli benzyna w mk2 to minimum taki motor powinien byc, zapewnia juz całkiem przyzwoite osiagi , jak koledzy wyżej potwierdze że jest to motor nie do zajeżdżenia (przez normalnego kierowcę) , w moim całym okresie ekspoatacji nie miałem NIGDY problemów z tym silnikiem , nie robiłem przy nim kompletnie nic , miał nalatane 280tys w tym sporo na gazie i silnik chodził jak zegarek , zero brania oleju . Naprawde godna polecenia jednostka napedowa do mk2.
Bolaczki jakie trapia RPka to układ wtryskowy , czasem RP gubi wolne obroty , czasem cos go tam przydławi, ale to są naprawde sporadyczne usterki tego silnika , mechanika silnika jest bez zarzutu , jeżeli juz sa jakies niedomagania to zreguły powodem jest zasilanie benzyną, czyli, silniczek krokowy , TPS, czujnik temperatury , sonda lambda , nieszczelności w dolocie, rzeczy stosunkowo proste w zdiagnozowaniu i naprawieniu.
Bolaczki jakie trapia RPka to układ wtryskowy , czasem RP gubi wolne obroty , czasem cos go tam przydławi, ale to są naprawde sporadyczne usterki tego silnika , mechanika silnika jest bez zarzutu , jeżeli juz sa jakies niedomagania to zreguły powodem jest zasilanie benzyną, czyli, silniczek krokowy , TPS, czujnik temperatury , sonda lambda , nieszczelności w dolocie, rzeczy stosunkowo proste w zdiagnozowaniu i naprawieniu.
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 10:02 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
kolega homsky, jest kopalnia wiedzy o RPku juz wiele sie od niego dowiedzialem i moze dzieki niemu moj Gofer jezdzi jeszcze w miare przyzwoicie jak na swoje lata.
Co do silnika to sie przekonalem ze jest nie do zajezdzenia, minimalne spalanie gazu ( 4 osoby , zima ) przy predkosci do 120 wyszło 8 literkow z groszem. Teraz spalanie ok 11 l w cyklu mieszanym i 8-9 trasa , a miasto ? jeszcze mi sie nie udalo przejezdzic 100 km w miescie Silnik w budowie jest rzeczywsicie prosty jak drut, osobiscie wolalbym ABSa w mkII ale coz zrobic. Ja jestem bardzo zadowolony z tego silnika , jak czytam o problemach wielopunktowych silników, albo nafaszerowanych elektronika to mam ochote ucałowac w dekiel mojego RP.
Co do silnika to sie przekonalem ze jest nie do zajezdzenia, minimalne spalanie gazu ( 4 osoby , zima ) przy predkosci do 120 wyszło 8 literkow z groszem. Teraz spalanie ok 11 l w cyklu mieszanym i 8-9 trasa , a miasto ? jeszcze mi sie nie udalo przejezdzic 100 km w miescie Silnik w budowie jest rzeczywsicie prosty jak drut, osobiscie wolalbym ABSa w mkII ale coz zrobic. Ja jestem bardzo zadowolony z tego silnika , jak czytam o problemach wielopunktowych silników, albo nafaszerowanych elektronika to mam ochote ucałowac w dekiel mojego RP.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
święta prawda! ja jeżdże RP juz drugi miesiąc i nie moge mu nic zarzucić, oprócz Vmax ale to podobno wina skrzyni!guti pisze:mam ochote ucałowac w dekiel mojego RP
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
A co Ci sie nie widzi w Vmax RPka ??? Te auto z 90-konikami i przy swoim wieku zaleznie od stanu technicznego poleci 170-180 i to wszystko co mozna wydusic z 90-koni przy masie około 930kg oraz Cx=0,34Superbeasto pisze:nie moge mu nic zarzucić, oprócz Vmax ale to podobno wina skrzyni!
Skrzynia akurat nie ma tu nic do rzeczy.
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 23:22 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości