Gaśnie gdy dojeżdzam do skrzyżowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ratamahata69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:53
Lokalizacja: Warszawa

Gaśnie gdy dojeżdzam do skrzyżowania

Post autor: ratamahata69 » ndz cze 17, 2007 15:28

Witam!

Mój golf II 1991 Gti 1.8 79 kW wtrysk benzyna, zaczął zachowywać się dosyć dziwnie. Mianowicie gdy jadę wszystko jest ok lecz gdy tylko dojeżdżam do skrzyżowania i hamuję obroty spadają i raz na 5 takich hamowań gaśnie. Zauważyłem że przed zgaśnięciem na chwile lekko swieci lampka ladowania. Co zrobić ??? Szukałem pomocy na forum jednak nie znalazłem takiego samego przypadku jak mój. Czy to może być coś z wtryskiem w sensie z komputerem?
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 20:25 przez ratamahata69, łącznie zmieniany 1 raz.



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » ndz cze 17, 2007 16:11

może masz świece do wymiany? lub jakieś kable od silnika ci umierają?



ratamahata69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ratamahata69 » ndz cze 17, 2007 16:48

Świece oraz kable wymieniałem 3 miesiące temu więc raczej tą opcje mogę wykluczyć



baggio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt lip 11, 2006 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: baggio » ndz cze 17, 2007 16:54

silniczek krokowy , sonda lambda do sprawdzenia


Moje autko:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1022151&sid=3a762b320d640d7f941313ea8916555c#1022151

ratamahata69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ratamahata69 » ndz cze 17, 2007 17:53

Co potrzeba żeby sprawdzić tą sondę oraz silniczek krokowy? W sensie czy jest to do sprawdzenia w domu czy wizyta u mechanika konieczna?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 17:56

Dawniej pierwsze to byłoby zadanie pytania jaki to wtrysk (lub podanie typu silnika). Są przynajmniej trzy rodzaje wtrysków w GTI MK2 i każdy ma swoją specyfikę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ratamahata69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ratamahata69 » ndz cze 17, 2007 18:36

Znalazłem coś takiego o moim silniku :

Silnik na benzynę bezołowiową o mocy 79 kW (107 KM) noszący oznaczenie PF, Silnik ten ma ma układ wielopunktowy Digifant uzupełniony o katalizator i sondę lambda.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Golf II 1.8 Gti, gaśnie gdy dojeżdzam do skrzyżowania

Post autor: RobertP » ndz cze 17, 2007 18:41

ratamahata69 pisze:gdy tylko dojeżdżam do skrzyżowania i hamuję obroty spadają i raz na 5 takich hamowań gaśnie.
sorki ale nie mogłem się powstrzymać ... :
zmień skrzyżowanie :P
ratamahata69 pisze:Zauważyłem że przed zgaśnięciem na chwile lekko swieci lampka ladowania. Co zrobić ??? Szukałem pomocy na forum jednak nie znalazłem takiego samego przypadku jak mój. Czy to może być coś z wtryskiem w sensie z komputerem?
z wtryskiem masz raczej OK. możliwe że brakuje mu regulacji
lub problem leży po stronie czujnika położenia przepustnicy bądź też i silniczka krokowego ale nie koniecznie,
nie sądzę żeby problem istniał po stronie halla


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ratamahata69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ratamahata69 » ndz cze 17, 2007 18:53

Sprawdziłem na allegro i cena takiego silniczka krokowego jak mój to 250 zł... a czujnika położenia przepustnicy nie znalazłem.

Czy da się ten silniczek i ten czujnik jakoś sprawdzić w warunkach domowych czy to w 100% to padło? Czy jedyny sposób to podpięcie nowego?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sty 04, 2008 00:45

ratamahata69 A jak na postoju naciskacz mocniej na hamulec to silnik zaczyna nierówno chodzić?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sty 04, 2008 00:56

Może być nieszczelność przy serwie, uszkodzony zawór zwrotny.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

chomik80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sty 09, 2006 00:37
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: chomik80 » pt sty 04, 2008 08:25

super_jestem pisze:Niedawno kupiłam golfa IV z 1999 roku poj 1,4, ale mam z nim problem. Otórz bardzo często mi GAŚNIE. Kiedy jade i zmieniam bieg obroty nagle spadają i zapala się kontrolka akumulatora najczęściej podczas dojeżdząnia do skrzyżowań czy torów kolejowych gdzie trzeba przyhamiować i zredukaować bieg. Ale czasem też kiedy jade noramalnie na 5 biegu obroty nagle spadają i mi gąsnie. Nieraz po tym nie mogę go odpalić, muszę chwilę odczekać i dopiero odpala. Myślałam, że to wiana paliwa, ale kupiłam dodatek i nic. Zamontowano mi również instalację gazową i dalej gaśnie. Proszę pomóżcie mi,bo nie wiem co robić. Czy może to zaciera się silnik lub wina katalizatora. Proszę o pomoc.
Mam coś podobnego , pisałem już o tym na forum . Gaśnie mi w podobnym stylu z tym, że raz na ruski rok . Dzisiaj kupuje aku . To może nie załątwić sprawy ale mam aku 44 Ah i jest juz stary takze i tak wymianiam . Do tego zapala mi sie 2 razy kontrolka ABS , powiedziano mi ze to dlateog iż mam stary aku i 2 razy diagnozuje abs.
pozdro

[ Dodano: Pią Sty 11, 2008 10:00 ]
Nie kupiłem aku . Ładowanie miał dobre , odpalał , także po co :]
Odstawiłęm do elektryka perzeczyścił przepustnice, wyregulował komputer i póki co wszystko hula .Obroty się ustabiliziwały ...itd...uuuff . i to za 60 zl ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości