Wysokie obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

subwoofer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 20:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Wysokie obroty

Post autor: subwoofer » ndz cze 17, 2007 16:25

Cześć. Mam następujący problem. Jak odpalę zimny silnik to jego obroty wynoszą 850. Silnik pracuje równo. Po pewnym czas, kiedy silnik się nagrzeje obroty wzrastają do 1000. Co może być tego przyczyną?? Silnik to 1,9 TD
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 20:26 przez subwoofer, łącznie zmieniany 1 raz.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz cze 17, 2007 16:35

przyczyn moze byc wiele, jako pierwsze sprawdz czujnik temp silnika


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 17, 2007 16:38

To jest normalne, na zimnym są mniejsze obroty, jednak na ciepłym powinieneś mieć góra 950 obrotów na min.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 18:20

To normalne w silniku AAZ, teamt wałkowany z 1000 razy wystarczy poszukac w szukam. Tu czujnik nic nie ma bo to jest zwykły mechaniczny klekocik. w silniku AAZ rano właczaja sie swiece zarowe i mimo ze kontrolka zgasnie na tablicy to swiece grzeja jeszcze przez 2,5min lub do temp. 68st. zalezy co będzie szybciej. Potem jest cykniecie i obroty sie podnoszą. Podnosza sie bo wyłączaja sie swiece zarowe i spada obciążenie alternatora. I ot cała filozofia. Sprawdz czy obroty podnosza sie po cyknieciu czy po osiągnieciu temp. silnika 90st.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr cze 27, 2007 12:43

podepnę się pod temat -

w moim 1Z /audi B4/ obroty zaraz po odpaleniu są stabilne....ale po kilkunastu sekundach same z siebie rosną do 1300-1500 i tak się utrzymują....ponowne odpalenie nie pomaga. po czym po długiej jeździe np lub kilkakrotnym gaszeniu i uruchamianiu /normalna jazda i parkowanie po mieście/ wszystko jest w porządku, tzn obroty są stabilne i utrzymują się na wys. 850-900...

problem występuje coraz częściej i dziś zdarzyło się że obroty oprócz tego że wzrosły jeszcze zaczęły falować / 1100-1300/ więc muszę się za to zabrać....
Ale to mój pierwszy diesel....i mam troszkę obaw czy da się to wybadać ... /w benzynie to czyściłem silnik krokowy :rotfl: /


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości