Stożek w VW Golf3 1992 1.4 jednopunktowy wtrysk 60KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Stożek w VW Golf3 1992 1.4 jednopunktowy wtrysk 60KM
Tak jak w temacie a pytanie brzmi jak sensownie załozyc go.. chodzi o rozwiazanie problemu przepływu powietrza  
			
													
					Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 18:17 przez Blondyna, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Adrian1980
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 560
 - Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
 - Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
 - Kontakt:
 
Re: Stożek w VW Golf3 1992 1.4 jednopunktowy wtrysk 60KM
wedlug mnie sensownie bedzie go wogole nie zakladac... jeszcze do 1.4... ja osobiscie nie polecam stozka mialem go przez 1 sezon w 1.8 GTI i na poczatku bylem zadowolony "nie z przyrostu mocy" tylko z dzwieku... jak chcesz zepsuc sobie dynamike auta w zakresie dolnych obrotow to polecam...Blondyna pisze:Tak jak w temacie a pytanie brzmi jak sensownie załozyc go.. chodzi o rozwiazanie problemu przepływu powietrza
w silnikach wysokoobrotowych na pewno daje jakis przyrosty jak sie je kreci do 7-8tys ale do 1.4 wedlug mnie to pomylka -> tylko zamulisz auto a dzwieki jakie bedzie wydawalo beda podobne do jakiegos popierdywania w tej pojemnosci...
a poza tym uzyj szukajki bo bylo juz tyle na ten temat ze szkoda gadac...
					Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 00:27 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Czarny turboklekocik
						Stożek może popsuć moment w całym zakresie obrotów jeśli nie jest wyizolowany od ciepłego powietrza. Żeby było dobrze to może zamiast stożka założyć filtr stożkowy czy też walcowy od razu obudowany np. box BMC z doprowadzeniem zimnego powietrza.
Tylko pytanie po co? Dla dzwięku czy dla 1-4KM? Możesz tego nie odczuć a wyrzucisz sporo kaski. No chyba, że w planach dalsze mody
			
									
									Tylko pytanie po co? Dla dzwięku czy dla 1-4KM? Możesz tego nie odczuć a wyrzucisz sporo kaski. No chyba, że w planach dalsze mody
Takie mowienie moze popsuc a moze poprawic nic nie mowi konkretnego.Tak samo strumiennica moze... a nie musi... hehe a dobre zamontowanie stozka moze raczej poprawic dynamike niz ja pogorszyc 
[ Dodano: 17 Cze 2007 15:00 ]
			
									
									[ Dodano: 17 Cze 2007 15:00 ]
A czym sie rozni filtr stozkowy od stozka ???toledo pisze:Stożek może popsuć moment w całym zakresie obrotów jeśli nie jest wyizolowany od ciepłego powietrza. Żeby było dobrze to może zamiast stożka założyć filtr stożkowy czy też walcowy od razu obudowany np. box BMC z doprowadzeniem zimnego powietrza.
Tylko pytanie po co? Dla dzwięku czy dla 1-4KM? Możesz tego nie odczuć a wyrzucisz sporo kaski. No chyba, że w planach dalsze mody
- Adrian1980
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 560
 - Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
 - Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
 - Kontakt:
 
Pinhead pisze:No to wydaj pieniądze na stożka i hamownie. Wtedy otrzymasz konkretną odpowiedź co zyskałaś a co straciłaś przy stożku
dokladnie, moze lepiej nie jedz na hamownie to auto jest z 1992r to na pewno ma najechane ponad 200 tys i moze sie okazac ze juz bez stozka daleko jest do serii...
Czarny turboklekocik
						ooo tak..mocy przybedzie tyle ze warto zainwestowac w pasy szelkowe... w jakim celu chcesz zalozyc taki filtr?  urwalo Ci obudowe oryginalnego filtra i taniej wychodzi zalozenie stozka? jesli tak to jestem w stanie to zrozumiec..bo jesli "dla picu" to...heh.. filtry, koncowe wydechy, strumienice i inne tego typu rzeczy (bardzo modne przez polskich tjunerow i montowane pierwszorzednie) sa ostatnim etapem przerobek samochodu, majacych na celu zwiekszenie mocy..
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


