mati_1206 pisze:
1. Chiptuning PSI dam mi na początek 190 KM i moment obrotowy 400 NM
Już przy tym punkcie, jeśli chcesz mieć wysoką bezawaryjność, warto się rozejrzeć za lepszym sprzęgłem.
mati_1206 pisze:
2. Większy IC
Podnosi nieco moc, praktycznie bez kosztów, oprócz -> wyższa temp. silnika
mati_1206 pisze:
3. Filtr powietrza Carbone Simota
Nie opłaca się montować stożka, jeżeli auto ma jeździć na codzień - stożek przy postoju zbiera ciepłe powietrze z komory silnika. Nawet najlepszy dolot ze stożkiem przystosowany jest do pracy w ciągłym ruchu przy dużej prędkości i wtedy przynosi korzyści.
mati_1206 pisze:
4. Pzrzelotowy system wydechowy o średnicy 60 mm
Tz. prosta rura od silnika do końca auta o średnicy 60mm?!
mati_1206 pisze:
1. Co sądzicie o systemie przelotowym o śr. 60 mm nie bedzie za głosny ile bedzie głośniejszy od serynego ?
Będzie na pewno zauważalnie głośniejszy - jeśli w ogóle przejdzie badanie tech.
Nie liczy się sama średnica. Nie może być ona za duża, bo spaliny będą cofać się do silnika i w efekcie moc spadnie, a spalanie wzrośnie.
mati_1206 pisze:
2. Jakie zawieszenie któe pozwoli na konkretny niski body kit ?
Sprężyny H&R i reg. amortyzatory KONI - dobierzesz sobie tak, żeby pasowało, ale co do Body Kit'a zrezygnowałbym. Osobiście wolę sleeper'y, a pieniążki włożyłbym raczej w carbonową maskę, ew. klapę, a przy grubym portfelu nawet błotniki i drzwi.
mati_1206 pisze:
3. Co ze sprzęgłem wytrzyma ?
Już o tym pisałem
mati_1206 pisze:
4. czy to wytrzyma i bedize pewne ?
5. co z turbinką zmienić na mocniejsza, ( Garrett GT20 ) ??
6. Czy bedzie ta konfiguracja pewna żę nic po 50 k KM sie nic nie schrzani ?
Jeżeli zmienisz program, to w największym stopniu obciąża on sprężarkę, w połączeniu ze zbrojonymi przewodami - owszem moc i moment podskoczą, a auto będzie reagować ostrzej, ale całe obciążenie cisnienia doładowanego powietrza będzie na sprężarce. Może ze względów wytrzymałościowych warto zmienić (Garrett to dobry wybór).
Poz.