Jaka roznica w kostce w przelaczniku bez i z halogenami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kominiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kominiarz » ndz kwie 08, 2007 13:01

uhm ... właśnie ... tez sie zastanawiam z halogenów mamy po 2 przewody czyli 4 sztuki razem czy niepowinno byc 2 wtyków ? koreczka zielonego jeszcze nie znalazłem ..... ale poszukam ... mówie od niedawna posiadam swojego wymarzonego MK3 dlatego chce go doposarzyc :D czy podrzuciłby ktos oczywiscuie o ile moze umiejscowienie tej złaczki/złaczek FOTO :food: .... Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 08, 2007 13:31

Jest jeden. Musisz do niego plusy od obu halogenów dołączyć, a mase bierz bezpośrednio z aku lub z tego samego złącza nad chłodnicą do najgrubszego brązowego kabelk.a


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz kwie 08, 2007 13:38

Tak, w sumie masz 4 przewody, ale 2 z nich to masa (minus) i można je podpiąć np. bezpośrednio pod masę kierunkowskazów (pewnie brązowy kabelek przy kierunkach). Natomiast druga para kabelków to zasilanie (plus) i zazwyczaj powinno się je łączyć również z parą kabelków z inst. samochodu. Co do złącza to podnieś pokrywę silnika i zaglądnij pod zamek, tam leży taki gruby popielaty okrągły konektor - to jest właśnie to.

PS. Ja u siebie nie szukałem jeszcze tych kabelków.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz kwie 08, 2007 18:40

DrLupus pisze:Tzn. ten kabel jest bezpośrednio dla obydwu halogenów czy to jest sterowanie przekaźnikiem? No bo chyba powinny być dwa przewody: do lewego i do prawego halogenka.
Jest jeden przewod dochodzacy do kotki i od kostki puszczasz dwa przewody do lewego i prawego halogenu. A mase mozesz do aku pouscic od razu.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
kominiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kominiarz » sob kwie 21, 2007 17:41

uhm od kostki do kostki a mam pytanko niema ktoś FAQ ewentualnie wersji dla blondynki lub przecietnych inaczej ? kostke znalazłem ale za cholere niewiem jak dłubac .. żarówki w zegarach zmieniałem własnie dzieki pomocy FAQ i dobrze bo wykaząłbym sie niepospolita siłą a to pociagneło by za soba wydatki finansowe ,.,, dlatego zastanawiam sie czy niewiecie kto ma taka wersja łopatoligiczna podepne cos nie tak i bedzie kicha .. a co do kolorków to cholera wie kable maja swoje numery na kostce z tego co widziałem....licze na pomoc ewentualnie rade lub porade ....



GT1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn sty 01, 2007 18:26
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: GT1.8 » pt maja 04, 2007 12:41

no to czas zakladac chlopaki halogeny,porade juz mamy :) :bigok:


http://www.otwieramy.pl/?p=25514

Awatar użytkownika
kominiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kominiarz » sob maja 26, 2007 06:37

DrLupus pisze:Tak, w sumie masz 4 przewody, ale 2 z nich to masa (minus) i można je podpiąć np. bezpośrednio pod masę kierunkowskazów (pewnie brązowy kabelek przy kierunkach). Natomiast druga para kabelków to zasilanie (plus) i zazwyczaj powinno się je łączyć również z parą kabelków z inst. samochodu. Co do złącza to podnieś pokrywę silnika i zaglądnij pod zamek, tam leży taki gruby popielaty okrągły konektor - to jest właśnie to.

PS. Ja u siebie nie szukałem jeszcze tych kabelków.

ok podłaczyłem działa jednak dalej niadaje mi spokojuy to co napisałes ... ze plus tez łaczymu z Plusami ze złacza ja znalazłem zółty .. i podłaczyułem równolegle .. jednak sa dwa plusy na złaczu ?



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob maja 26, 2007 06:45

Witam,

Ja właśnie jestem na etapie kompletowania części - brakuje mi jeszcze wyłącznika świateł. Co do złącza - kupiłem na Allegro oryginalną wiązkę halogenów no i jak narazie zauważyłem że w moim golfie do złącza dochodzi kabelek szaro-żółty natomiast po drugiej stronie złącza (od strony filtra powietrza) jest zielony koreczek. W wiązce którą kupiłem w miejscu zielonego koreczka jest także kabelek szaro-żółty (właśnie ten plus) więc rozdzielenie go na lewy i prawy halogen następuje pewnie gdzieś dalej. Muszę to jeszcze sprawdzić...



Awatar użytkownika
kominiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kominiarz » ndz cze 17, 2007 07:30

uhm .... wiesz ja jakoś niewidziałem potrzeby zakupy wiazki .. podłaczyłem sie przed konektrorem tym okragłym i rozłaczyłem na dwa halogeny ... co ciekawe ....tak zrobiore ze wyglada jakby było fabryczne .....a co do przełacznika ... uhm ja kupiłem swój za 70 zeta .... ale warto .. niewytarty .. jak nowy .... halogeniki swieca jak ta lala ....a z ciekawosci ile cie ta wiazka kosztowała ? :bigok:


Moja przygoda z VW

Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009

Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz cze 17, 2007 08:50

kominiarz pisze:uhm .... wiesz ja jakoś niewidziałem potrzeby zakupy wiazki .. podłaczyłem sie przed konektrorem tym okragłym i rozłaczyłem na dwa halogeny ... co ciekawe ....tak zrobiore ze wyglada jakby było fabryczne .....a co do przełacznika ... uhm ja kupiłem swój za 70 zeta .... ale warto .. niewytarty .. jak nowy .... halogeniki swieca jak ta lala ....a z ciekawosci ile cie ta wiazka kosztowała ? :bigok:
tylko niepotrzebnie wywaliłeś 70 złotych , każdy wyłącznik w MK3 ma opcje podwójnego załączania , tylko w wyłączniku co ma jedno załączenie wierci sie dwie dziurki i masz na dwie pozycje :bigok:

[ Dodano: 17 Cze 2007 08:52 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1156592



Awatar użytkownika
kominiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kominiarz » ndz cze 17, 2007 08:54

uhm ... mozliwe .. ale ja chciałem miec jak fabryczne i powiem szczerze ze trudno sie połapac czy to orginał czy nie ..... :) wiec wyszło miodzio :D


Moja przygoda z VW

Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009

Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz cze 17, 2007 08:57

tak, ale jak wywiercisz dwie dziurki w środku to masz orginalnie , bo nie ma różnicy , kazdy wyłącznik jest przystosowany do opcji podwójnego załączania



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 10:13

miś fazi pisze:kazdy wyłącznik
miś fazi masz jakiś patent na dorobienie diodki we włączniku żeby sygnalizowała włączenie przednich halogenów? Zdaje się pisałeś że masz kontrolkę w liczniku a ja nie mam. Włożenie diodki świecącej w puste miejsce we włączniku to dla mnie nie problem, ale jak u licha ładnie zrobić żeby ją było widać? Okienko jakieś wywiercić w przedniej ściance włącznika czy jak?
Oczywiście dawno przerobilem włącznik wg twojej porady tylko ta sygnalizacja mi zostaje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz cze 17, 2007 11:47

Witam,

Za kompletną wiązkę (od tego okrągłego złącza do lamp, halogenów, kierunkowskazów, sygnału, silniczków sterowania wysokością lamp) zapłaciłem 30 zł + 7 za przesyłkę. Ciekawa ta porada z przeróbką włącznika, sprawdzę czy w ogóle mam takie kontrolki w liczniku...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości