Do czego czujnik Halla w liczniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn cze 05, 2006 23:12

Quatro7 pisze:wiec na co tam impulsator??
widocznie jest to nowszy typ licznika


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn cze 05, 2006 23:14

ale i tak po co skoro prdekosciemierz i wszysztko działa od linki a nie od impulsów??

[ Dodano: Pon 05 Cze, 2006 23:15 ]
a pzoatym jak nowszy jak ma 2 kostki :p


Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn cze 05, 2006 23:43

EDEK zeznaje, że jest to czujnik halla w samochodach z "wyświetlaczem wielofunkcyjny" czyli MFA.Obejrzałem też stary licznik ( 2 kostki,wersja na USA) i jest tylko miejsce na to coś.Być może jakaś partia liczników wyszła z czujnikiem, i przeznaczona była do doposażenia w MFA, ale z jakichś powodów nie ma MFA.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt cze 06, 2006 08:43

pany jeszcze radiach vw jest mozliwość ustawiania automatycznej regulacji głośniości zależnej od prędkości pojazdu i stąd ten czujnik hala w tym liczniku bo dieselki nie miały mfa :bigok:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt cze 06, 2006 12:36

hehehe....
jaki bajer :D
no to sie zagadka wyjasnila :)


Obrazek

TOMwp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 28, 2006 20:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: TOMwp » sob cze 16, 2007 22:06

Wiam
Może jest to impulsator obrotów silnika do podłączenia przewodu GALLA do radia (napięcie to steruje głośnością radia w zależności od obrotów silnika)



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob cze 16, 2007 22:31

Panowie, to z pewnością jest czujnik pędkości od funkcji GALA - czyli sterowanie głośnością radia w zależności od prędkości. Żadne tam silniczki krokowe, czy coś - u mnie jestv tylko miejsce na to, licznik z jedną wtyczką i jakoś działa bez tego czujnika. Czujnik taki jest jeszcze wykorzystywany do MFA - ale nie wiem, czy ten sam, czy jest drugi. W MK2 była jeszcze opcja tempomatu, wtedy też potrzebny byl taki czujnik.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
andrinowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
Kontakt:

Post autor: andrinowy » ndz cze 17, 2007 13:41

TOMwp pisze:Wiam
Może jest to impulsator obrotów silnika do podłączenia przewodu GALLA do radia (napięcie to steruje głośnością radia w zależności od obrotów silnika)
Jak odpisjesz to czytaj to co już było napisane.!!! Pozdrawiam.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images20.fotosik.pl/15/049a0c07e0d580d2.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 299 gości