Czy pasuje pompa od 1.6TD do 1.9TD?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Czy pasuje pompa od 1.6TD do 1.9TD?

Post autor: marcinmaja » pt cze 15, 2007 07:26

Jak w temacie prosze o pomoc
Z góry dziięki
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 18:40 przez marcinmaja, łącznie zmieniany 1 raz.



tkm_seat_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sie 04, 2006 08:32
Lokalizacja: Świony
Silnik: Dfga

Post autor: tkm_seat_ » pt cze 15, 2007 08:10

Witam - powinna pasowac - tylko trzeba usyawic wolne obroty i do pasowac wielkość dawki i oborty maksymalne,,,,, po protu moze byc słabszy silnik na tej pompie,,,, ale pojechap pojedzie


tkm_seat_

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pt cze 15, 2007 12:17

czyli z 1.9td powinna pasowac do 1.6td,a za tym idzie wieksza moc:D


jaru

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt cze 15, 2007 19:51

mr_jaru pisze:czyli z 1.9td powinna pasowac do 1.6td,a za tym idzie wieksza moc:D
Czy aby na pewno?1.9 ma 75 PS,mój 1.6 ma 80...
Wpisz w szukajke "boost pin" i poczytaj.



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » pt cze 15, 2007 21:13

Hmm nie wiem co zrobić bo mam do kupienia pompe od 1,6td i zastanawiam się czy podejdzie ??? Moja jest już całkiem padnięta a pompy od 1,9TD są dużo,dużo droższe a cienko z kasą stoje :-(


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob cze 16, 2007 11:02

Jeśli średnica głowiczki będzie taka sama to powinno być ok po regulacji.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » sob cze 16, 2007 16:04

No właśnie ale skąd mam to wiedzieć lub gdzie to sprawdzić ???
Mój mk3 nie chce juz wogóle odpalic
Trzęsie nim jak ciągnikiem,z rury leci dym a silnik nawet nie zamruczy :-(
Pomocy


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob cze 16, 2007 16:42

Pompa może wyglądać tak samo, ale dawkowanie paliwa jest inne. To tak jak by pchał gaźnik od Malucha do Mietka, kilka walnięć młotkiem i będzie siedział jak ulał. Skoro kiepsko u Ciebie z kasą to nie konbinuj, bo chytry dwa razy traci.

[ Dodano: 16 Cze 2007 16:46 ]
Pompa wtryskowa została opracowana do konkretnego silnika. Z jakiegoś powodu projektanci zrezygnowali z silników 1,6 td. 1,9 został opracowany od nowa i podzespoły mogą wyglądać podobnie, ale nimi nie są.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob cze 16, 2007 17:16

To jak wytłumaczysz, ze większość osprzętu pasuje, a swap z 1.6 na 1.9 to plug&play, stworzyli taką "przejściówkę" przed TDI.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob cze 16, 2007 17:36

pompa powinna pasowac, tak samo przelozenie samej glowiczki jest mozliwe. glowy nie dam. zaprzal albo Trochim beda wiedziec na 100%


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » sob cze 16, 2007 17:57

Dzięki panowie
Zagadam z Trochimem on coś pewnie wymyśli


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob cze 16, 2007 19:51

BENITO pisze:To jak wytłumaczysz, ze większość osprzętu pasuje, a swap z 1.6 na 1.9 to plug&play, stworzyli taką "przejściówkę" przed TDI.
Skoro tak twierdzisz to dlaczego części różnią się cenowo ?? Kto by kupował droższe do mk3 skoro można by było kupować tańsze od mk2 ??



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz cze 17, 2007 13:34

Art Leffe pisze:Skoro tak twierdzisz to dlaczego części różnią się cenowo ?? Kto by kupował droższe do mk3 skoro można by było kupować tańsze od mk2 ??
Wyobraź sobie że spotkałem sie z akcją w sklepie ze części do silnika (paski itp) do Golfa G60 były tańsze niż do Corrado G60 a oczywiście części były identyczne ... co teraz napiszesz??
Swoją drogą to np. do mojego AAZ kupuje koncówki wtrysków od SB.

Wracając do tematu
marcinmaja pisze:No właśnie ale skąd mam to wiedzieć lub gdzie to sprawdzić ???
Wielkość głowiczki o ile mnie pamieć nie myli sprawdza się po numerach pompy:
0 460 484 xxx - głowiczka 8mm
0 460 494 xxx - 9mm
0 460 404 xxx - 10mm
reszta analogicznie
Pompa może wyglądać tak samo, ale dawkowanie paliwa jest inne. To tak jak by pchał gaźnik od Malucha do Mietka, kilka walnięć młotkiem i będzie siedział jak ulał. Skoro kiepsko u Ciebie z kasą to nie konbinuj, bo chytry dwa razy traci.
Kto nie kombinuje ten nie żyje!!!
Na forum vwdiesel.net koles do AAZ wsadził pompe z RA i to jeździło ... co do dawki to to zawsze możesz ustawić, a na wtryski i tak podaje w tej samej kolejności.

Co do gaźników to swego czasu jak jeszcze poruszałem się Romet'em Orag 205 to miałem cylinder z Komara, a gaźnik z Simsona 80ccm z ssaniem. Pominę fakt że był to najszybszy motorower w okolicy, że palił o 50% wiecej, ale konkretnie to jechało :P Jedynym problemem było docieranie :) bo tłok sie dziurawił min 3x w roku (kwestia użytkowania)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » ndz cze 17, 2007 19:48

OK dzięki za podpowiedż
Pozdrawiam miłego popołudnia życze


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości