Ktora wersja silnika TDI jest lepsza: 150 czy 130PS?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ktora wersja silnika TDI jest lepsza: 150 czy 130PS?
Witam, mam zamiar kupić VW Golf IV TDI. Zainteresowała mnie wersja 150 KM ale podobna awaryjna. Inni twierdzą że 130 KM jest super i nie ejst na pompowtryskach i super jest do tuningu.
Ja mam dochód żę tak powiem jak na golfa nei ograniczony i chchiałbym z tego skarba wyciagnąć z 180 KM na 1.9 TDI.
Prosze o porady, jaki silnik dlaczego, jaka wytrzymałość jest ich i jakie mody stosowac do nich.
A mozę 150KM nie jest taki zły i wytrzyma moją ostrą jazdę, non stop dusze do końca, lubie ostro jeździć a wiec co polecacie Bo do 150 tylko chip tuning, a 130 trzeba troszkę popracować ale nic nie szkodzi, pomóżcie
CHODZI MI OCZYWIŚĆIE TYLKO O MOTOR 1,9 TDI 130KM albo 150KM
POZDRAWIAM
P.S. czytalem wasze forum i niestety odpowiedzi na moje pytanie nei znalazłem, wiec bardzo proszę o wyabczenie jeśli ktoś stwierdzi żę nei potrzebny temat
Ja mam dochód żę tak powiem jak na golfa nei ograniczony i chchiałbym z tego skarba wyciagnąć z 180 KM na 1.9 TDI.
Prosze o porady, jaki silnik dlaczego, jaka wytrzymałość jest ich i jakie mody stosowac do nich.
A mozę 150KM nie jest taki zły i wytrzyma moją ostrą jazdę, non stop dusze do końca, lubie ostro jeździć a wiec co polecacie Bo do 150 tylko chip tuning, a 130 trzeba troszkę popracować ale nic nie szkodzi, pomóżcie
CHODZI MI OCZYWIŚĆIE TYLKO O MOTOR 1,9 TDI 130KM albo 150KM
POZDRAWIAM
P.S. czytalem wasze forum i niestety odpowiedzi na moje pytanie nei znalazłem, wiec bardzo proszę o wyabczenie jeśli ktoś stwierdzi żę nei potrzebny temat
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 18:27 przez mati_1206, łącznie zmieniany 1 raz.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
nie spotkalem sie jeszcze z zadnym smochodem z grupy VAG w tdi zeby nie byl na pompowtryskach
przeczytaj sobie tutaj opis modów Ibizy TDI http://vag.nazwa.pl/viewtopic.php?t=803
przeczytaj sobie tutaj opis modów Ibizy TDI http://vag.nazwa.pl/viewtopic.php?t=803
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 17:47 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój znajomy ma zawirusowanego Leona 1.9 TDI w serii 150KM, po modach jakieś 180-190KM. Wirusował go gdzieś w Krakowie jak dobrze pamietam. Maszynka wymiata nieludzko, ma go jakies pół roku i jak narazie pięknie chodzi, nie ma z nim żadnych problemów a jeździ agresywnie, nie stroniąc od wszelkich potyczek na ćwiertke. Jednak wiadomo podstawą w takich operacjach jest znalezienia absolutnie zdrowego motoru.
dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
Witam odpowiadając na twoje zapytanie dotyczące mk4 ARL , to jeszcze nie miałem z nim żadnego problemu prócz przeczyszczenia przepływomierza i przeczyszczenia turbiny. Oczywiscie auto nierówne aucie i wszystko zależy od użytkowania .Jesli szukasz 130 ASZ nie na pompowtryskach to takiej niema.A co do tuningu ARL to max to 220 ps,a tak w granicy rozsądku 180 ps za 1000 zł.
Leon tdi bpx ma 160 ps fabrycznie.
Leon tdi bpx ma 160 ps fabrycznie.
tommy
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
Nie no to to kolego nic nie mowie. To ja wiem. Chodzi mi o takie silniki co maja znaczek TDItomcio pisze:np silnik 1Z i jest jeszcze wiele innych na pompie a nie PD
to akurat jest z golfa III. Tu akurat bylo pytanie odnosnie mkIV a tam juz sa tylko na pompowtryskach.tomcio pisze:silnik 1Z
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
a niby jaki "znaczek" ma miec silnik TDI na pompie VP?-pawlo111 pisze:Chodzi mi o takie silniki co maja znaczek TDI
[ Dodano: Sob Cze 16, 2007 9:02 am ]
sa tez na pompie w mk4to akurat jest z golfa III. Tu akurat bylo pytanie odnosnie mkIV a tam juz sa tylko na pompowtryskach.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
DObra pany bo mi całkiem o co innego chodzi. O młodsze autka na pompowtryskach co sie kolega pytał u góry owersje 130KM i 150KM i te sa na pompowtryskiwaczach
Żeby nie było to wstawiam o takie cos i juz:
Historia (1990-1998):
Pierwszy silnik TDI:
2,5 TDI 120 KM (symbol silnika: 1T), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi 100, 01.90 - 12.90)
Kolejne silniki TDI:
1,9 TDI 90 KM (symbol: 1Z), 4 cylindry układ rzędowy (Audi 80, A4, A6, Cabrio, VW Vento, Caddy, Golf, Passat, Sharan, Seat)
2,5 TDI 115 KM (symbol:AAT), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi 100,A6)
1,9 TDI 110 KM (symbol:AFN), 4 cylindry układ rzędowy, zmienna geometria turbiny (Audi A4, A6; VW Golf, Passat, Polo, Sharan, Vento)
2,5 TDI 140 KM (symbol:AEL), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi A6)
1,9 TDI 75 KM (symbol:AFF), 4 cylindry układ rzędowy (Audi A4)
Rodzaje i moc silników TDI na przełomie lat 1998/2003:
* 1.9 TDI 90 KM (bez pompowtryskiwaczy w 1998, w 2002 zmodyfikowano silnik i wprowadzono pompowtryskiwacze)
* 1.9 TDI 110 KM (bez pompowtryskiwaczy) (1998-2001)
* 1.9 TDI 115 KM (bez pompowtryskiwaczy) (1998-2001)
* 1.9 TDI 101 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
* 1.9 TDI 131 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
* 1.9 TDI 151 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
Nowe jednostki dostępne od lat 2004/2005:
* 1.9 TDI 105 KM (z pompowtryskiwaczami)
* 2.0 TDI 140 KM (z pompowtryskiwaczami)
Najnowsza jednostka napędowa (2007):
* 2.0 TDI 170 KM (z pompowtryskiwaczami)
Żeby nie było to wstawiam o takie cos i juz:
Historia (1990-1998):
Pierwszy silnik TDI:
2,5 TDI 120 KM (symbol silnika: 1T), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi 100, 01.90 - 12.90)
Kolejne silniki TDI:
1,9 TDI 90 KM (symbol: 1Z), 4 cylindry układ rzędowy (Audi 80, A4, A6, Cabrio, VW Vento, Caddy, Golf, Passat, Sharan, Seat)
2,5 TDI 115 KM (symbol:AAT), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi 100,A6)
1,9 TDI 110 KM (symbol:AFN), 4 cylindry układ rzędowy, zmienna geometria turbiny (Audi A4, A6; VW Golf, Passat, Polo, Sharan, Vento)
2,5 TDI 140 KM (symbol:AEL), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi A6)
1,9 TDI 75 KM (symbol:AFF), 4 cylindry układ rzędowy (Audi A4)
Rodzaje i moc silników TDI na przełomie lat 1998/2003:
* 1.9 TDI 90 KM (bez pompowtryskiwaczy w 1998, w 2002 zmodyfikowano silnik i wprowadzono pompowtryskiwacze)
* 1.9 TDI 110 KM (bez pompowtryskiwaczy) (1998-2001)
* 1.9 TDI 115 KM (bez pompowtryskiwaczy) (1998-2001)
* 1.9 TDI 101 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
* 1.9 TDI 131 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
* 1.9 TDI 151 KM (z pompowtryskiwaczami) (2002-2003)
Nowe jednostki dostępne od lat 2004/2005:
* 1.9 TDI 105 KM (z pompowtryskiwaczami)
* 2.0 TDI 140 KM (z pompowtryskiwaczami)
Najnowsza jednostka napędowa (2007):
* 2.0 TDI 170 KM (z pompowtryskiwaczami)
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 09:20 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok panowie zdecydowałem sie w takim razie na 150 konną wersje. I teraz pytanie, czy po chiptuningu do 189 Km i momencieobrotowym blisko 400 bedzie wszyztko grało ? co nalezało by wzmocnić slysałem o Bov do TDi http://www.ultratuning.com/fr/produit-7 ... i-150.html w czym mi to pomożę, bedzie lepiej ? nie znam sie za bardzo na TDI dlatego putam, w benzynce jestem w temacie ale tu to inna bajka. super wystarczyło by mi 180 Km ale co tu wzmocnić by nic nie padlo, słyszałem o sprzegle, wytrzyma w wersji ARL ?? a co z z zawiechą bo chchaiłem body kit kupić ze Stanów i jest twardebymnieobcierao o grunt na nayszchpolskich dziurach ??
Pozdro
Pozdro
To_mas pisze:hmmmmati_1206 pisze:wytrzyma moją ostrą jazdę, non stop dusze do końca, lubie ostro jeździć
Jakąs mocną benzyne bo z tego co piszesz to TDI Ci sie po jakimś czasie rozleci :PPP Tym bardziej zawirusowany :PPPPa wiec co polecacie
hmmmmmmm nie ma to jak kupić dieselka i kręcic go do końca, ludzie mają naprawde siano w głowie
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
http://vag.nazwa.pl/viewtopic.php?t=803mati_1206 pisze:Ok panowie zdecydowałem sie w takim razie na 150 konną wersje. I teraz pytanie, czy po chiptuningu do 189 Km i momencieobrotowym blisko 400 bedzie wszyztko grało ? co nalezało by wzmocnić slysałem o Bov do TDi http://www.ultratuning.co...ve-tdi-150.html w czym mi to pomożę, bedzie lepiej ? nie znam sie za bardzo na TDI dlatego putam, w benzynce jestem w temacie ale tu to inna bajka. super wystarczyło by mi 180 Km ale co tu wzmocnić by nic nie padlo, słyszałem o sprzegle, wytrzyma w wersji ARL ?? a co z z zawiechą bo chchaiłem body kit kupić ze Stanów i jest twardebymnieobcierao o grunt na nayszchpolskich dziurach ??
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 14:55 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości