Brak napiecia na pompie paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ale już wtyczka do niej z tyłu niekoniecznie, zapomnialem spytać, sprawdziłeś bezpiecznik od pompy?krs1 pisze:Ale skrzynka musi byc dobra bo jednak przekaznik cyka czyli dostaje prad
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jasne, co nie znaczy że od zasilania pompy jest ta sama (raczej nie jest) i nie ma pojedyńczego pinu upalonego, ale to rzadkość by była.krs1 pisze:tzn wtyczka z tyłu musi ten prad dostarczyc
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bo z tyłu do skrzynki9 wchodzi sporo wtyczek, jedne prowadzą kable z komory silnika, inne z tyłu auta, jeszcze inne od manetek itd. Wtyk jest przypisany dowiązki kabli a nie do danego urządzenia. Więc wiemy że wtyk z kablem od ECU jest dobry, a wtyk z kablem od zasilania pompy nie wiemy.
W każdym razie wiązka kablowa tylu samochodu u ciebie jest na samym środku skrzynki - oznaczona jest jako E.
W każdym razie wiązka kablowa tylu samochodu u ciebie jest na samym środku skrzynki - oznaczona jest jako E.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
chlopaki to ja napisze ze mialem cos podobnego. Mialem auto na gazie i na benie. Kupilem z silnikiem do remontu. VW vento. I po zrobieniu silnika auto nie odpalalo na benzynie tylko na gazie awaryjnie. Ogrzebalem sie z miesiac i nie doszedlem. Przekaznik byl mierzony i byl oki. Ale juz sie nie bylo czego czepic wiec wymienilem na nowy (koszt chyba max15 zł) i zapalil!!!!
dopiero jak pojechalem do elektryka.
rzekaznik jest 2 od lewej tak jak kolega wyzej napisal.
Jest jeszcze taka kostka po prawej okrągła z kablami co ja sie wkreca w blok silnika. Tam idzie taka wiazka kabli od ECU i kabelek fioletowy (z paskiem białym albo czarnym) odpowiada ze podawanie paliwa z pompki. U mnie tez byl z tym problem. Jak sie poruszalo tymi kablami to raz na 4 razy zapalalo. Kable posprawdzane i nie byly przeciete.
Patrz zaraz po prawej Kostka okragła do silnika. Ja sie wkreca jak zakretke od butelki
dopiero jak pojechalem do elektryka.
rzekaznik jest 2 od lewej tak jak kolega wyzej napisal.
Jest jeszcze taka kostka po prawej okrągła z kablami co ja sie wkreca w blok silnika. Tam idzie taka wiazka kabli od ECU i kabelek fioletowy (z paskiem białym albo czarnym) odpowiada ze podawanie paliwa z pompki. U mnie tez byl z tym problem. Jak sie poruszalo tymi kablami to raz na 4 razy zapalalo. Kable posprawdzane i nie byly przeciete.
Patrz zaraz po prawej Kostka okragła do silnika. Ja sie wkreca jak zakretke od butelki
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 08:42 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam.
Posprawdzalem dzisiaj to do czego doszlismy wczoraj i wszystko ok. Probowka do miejsc na piny 87 i 30- swieci normalnie czyli mocnym swiatlem.
Przekaznik tez sprawdzilem- napiecie do 85 i 86 a probowka 87 i 30 - dziala.
Ale znalazlem popsuty przekaznik w miejscu oznaczonym na skrzynce nr 6 ( pierwszy od prawej na gorze ) co dziwne w tym miejscu nie ma wogole napiecia( sprawdzilem jak poprzednie). Czy to moze yc przyczyna moich problemow?
Wtyki z tylu skrzynki sa na bolce jak to cos pomoze.
Posprawdzalem dzisiaj to do czego doszlismy wczoraj i wszystko ok. Probowka do miejsc na piny 87 i 30- swieci normalnie czyli mocnym swiatlem.
Przekaznik tez sprawdzilem- napiecie do 85 i 86 a probowka 87 i 30 - dziala.
Ale znalazlem popsuty przekaznik w miejscu oznaczonym na skrzynce nr 6 ( pierwszy od prawej na gorze ) co dziwne w tym miejscu nie ma wogole napiecia( sprawdzilem jak poprzednie). Czy to moze yc przyczyna moich problemow?
Wtyki z tylu skrzynki sa na bolce jak to cos pomoze.
Tiger style
problem z pompą paliwa
witam
mam problem nie podaje prądu na pompę paliwową brak napięcia na wtyku do pompy przekaznik kupiłem nowy bezpiecznik też ok jaka może być jeszcze przyczyna
pozdraiwam
ps
przekaźnik to ten pierwszy u dołu po prawej
mam problem nie podaje prądu na pompę paliwową brak napięcia na wtyku do pompy przekaznik kupiłem nowy bezpiecznik też ok jaka może być jeszcze przyczyna
pozdraiwam
ps
przekaźnik to ten pierwszy u dołu po prawej
że tak odkopie ale przyczyna to np. że sterownik silnik nie dostaje informacji o predkosci obrotowej silnika czyli np. uwalony czujnik Halla, instalacja czujnika do modułu, instalacja od modułu zapłonowego do ecu (1 przewód). Może też być uwalone ECU, zasilanie od stacyjki do ECU, zasilanie stałe od akumulatora do ECU i różne kombinacje
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 15:46 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości