Brak napiecia na pompie paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przez chwilę po włączeniu zapłonu komputer podaje na styku nr3 zasilanie (+) na przekaźnik pompy paliwa.(Podczas pracy silnika oczywiście zasilanie jest podawane cały czas).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to już szczegół nieistotny ale poprawię. Komputer podaje minus na przekaźnik. Plus jest po stacyjce.zodiak pisze:Przez chwilę po włączeniu zapłonu komputer podaje na styku nr3 zasilanie (+) na przekaźnik pompy paliwa.(Podczas pracy silnika oczywiście zasilanie jest podawane cały czas).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Znalazlem......Ale tylko przekaznik pompy.
Po przekrecenu kluczuka odzywaja sie 2 ( nad bezpiecznikami 5,6,7 i pierwszy od lewej w 2 rzedzie) ale gdy kluczyk krece dalej to jeszcze raz pyka ten nad bezpiecznikami jak napisalem wyzej.
Czyli to nie przekaznik.
Co dalej?
Dodam jeszcze ze po przekrecenu kluczyka wskaznik paliwa rosnie nie stoi w miejscu.
Jak dalej "idzie prad" od przekaznika do pompy- co dalej sprawdzic.
Dzieki za wczesniejsze porady
Bardzo mi pomogly ale co dalej?
Po przekrecenu kluczuka odzywaja sie 2 ( nad bezpiecznikami 5,6,7 i pierwszy od lewej w 2 rzedzie) ale gdy kluczyk krece dalej to jeszcze raz pyka ten nad bezpiecznikami jak napisalem wyzej.
Czyli to nie przekaznik.
Co dalej?
Dodam jeszcze ze po przekrecenu kluczyka wskaznik paliwa rosnie nie stoi w miejscu.
Jak dalej "idzie prad" od przekaznika do pompy- co dalej sprawdzic.
Dzieki za wczesniejsze porady
Bardzo mi pomogly ale co dalej?
Tiger style
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na tej podstawie go nie ocenisz. Może nie cykać dlatetgo że ma spaloną cekękrs1 pisze:Czyli to nie przekaznik.
ten to jest od zasilania sterownika silnika i wtryskiwaczy. Skoro drugi od pompy nie cyka to nie znaczy jeszcze że jest dobry, może mieć spaloną cewkę, musisz go wyjąć i sprawdzić jak napisałem, inaczej do sedna nie dojdziesz.krs1 pisze:pierwszy od lewej w 2 rzedzie
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 5:45 pm ]
Prąd na pompę idzie od przekaźnika chyba kablem żółto czerwonym koło progu kierowcy, tak jest w trójkach ale chyba w dwójce będzie tak samo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to wiesz że ma cewkę dobrą, trzeba jeszcze po cyknięciu przyłożyć omomierz albo próbnik jakiś z żaróweczki do styków 30 i 87 i sprawdzić czy prąd przewodzi, bo styki w środku mogą być spalone.krs1 pisze:Czyli dobry tak?
Ale twierdzisz że nie cyka po włączeniu zapłonu. Znaczy cewka przekaźnika nie dostaje sugnału masowego z ecu, lub brak plusa w co już wątpię. J
Próbuj odpalać na pompie podłączonej na krótko, sprawdź jeszcze czy jest iskra ( bez sygnalu z halla ECU nie poda prądu na przekaźnik, z wyjątkiem tej jednej sekundy po przekręceniu kluczyka).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
acha nie zakapowałem, no to mierz napięcia na kablu zasilającym pompę, tylko czy masz pewność że znalazłeś ten przekaźnik co trzeba? Drugi od lewej, bo pierwszy jest od wtryskiwaczy i ECU
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
może jestem upierdliwy ale jak jeden nie cykał to powinien chociaż drugi.krs1 pisze:Napewno znalazlem bo jak go wyjalem to nie cykalo.
No nic, zobacz czy jest napięcie w otworach w skrzynce w które wchodzą piny 30 i 87 przekaźnikow. Będzie wiadomo czy przerwa w dostawie prądu jest przed czy za przekaźnikiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jak wyjalem przekaznik pompy to ten od wtryskow cykal zgadza sie.
Jezeli bedzie napiecie to mam przepatrzec kable do zbiornika i pompy na calej dlugosci?
Dobrze mowisz jutro to sprawdze.Paweł Marek pisze:No nic, zobacz czy jest napięcie w otworach w skrzynce w które wchodzą piny 30 i 87 przekaźnikow. Będzie wiadomo czy przerwa w dostawie prądu jest przed czy za przekaźnikiem.
Jezeli bedzie napiecie to mam przepatrzec kable do zbiornika i pompy na calej dlugosci?
Tiger style
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no właściwie tak, ale wciąż mamy niewyjaśnioną zagadkę czy napewno przekaźnik sprawny. Więc jeśli cyka to już wiadomo że z ECU jest ok. Więdz zrob jeszcze zworkę z kawalka drutu, cienkiego żeby w razie czego się upałił, włóż ją w te dziurki na piny 30 i 87 (nie pomyl się!). W ten sposób zasymulujesz działanie przekaźnika. Jeśli pompa nie zadziała to już będzie na 100 procent wiadomo że kłopot jest na okablowaniu pompy, jeśli zadziała to winny jest jednak przekaźnikkrs1 pisze:ezeli bedzie napiecie to mam przepatrzec kable do zbiornika i pompy na calej dlugosci?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 317 gości