Nie ciagnie tak jak powinien??[passat 1.8 RP]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Nie ciagnie tak jak powinien??[passat 1.8 RP]

Post autor: bladiiik » ndz maja 08, 2005 15:32

wszystko jest wporzadku,silnik rowno pracuje,nie ma problemow z odpalaniem nawet przy duzych mrozach,itd itp,ale jak chce szybko sie zebrac moim passatem to wydaje mi sie ze nie przyspiesza tak jak powinien.auto sie zadusza.na liczniku mam zaznaczone granice do ktorych mozna dojsc na kazdym z biegow,i tak np na 1 do okolo 37,2 do 50,3 do 65,4 do 100 i na 5 do 165.problem polega na tym ze na pierwszym biegu dojdzie do okolo 25 i auto traci ciag,wrzucam dwojke wyciagne tyle ile powinien jechac,na trojce nawet do 80 spokojnie dociagnie,a na czworce i piatce ciezko i dlugo sie zbiera do tych wartosci.
i wogole jakos slabo przyspiesza,wydaje mi sie ze powinien lepiej sie zbierac.silnik ma 90 koni a auto nie jest takie ciezkie przeciez.
wszystkie paski,rozrzad,oleje i plyny zmienione.nie zmienialem tylko filtra paliwa,czy to moze byc przyczyna???
moze macie jakies inne sugestie???
ostatnio nawet wojas polajem mi uciekl z miejsca,co prawda nie duzo ale z miejsca nie moglem go wziasc


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » ndz maja 08, 2005 15:47

Podaj rocznik i nr. silnika.
Andrzej1 Golf2 1.8 RP GL.



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » ndz maja 08, 2005 15:56

silnik jest podobno z 93 r
tak stwierdzil kolo po nr silnika w sklepie z czesciami


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz maja 08, 2005 16:15

oczywiście filtr paliwa jest bardzo ważny,sprawdż również wszystkie przewody podciśnienia bo to bardzo ważne sprawdż wyprzedzenie zapłonu jeśli to konieczne wyreguluj.passat moim zdaniem nie należy do lekkich.



Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » ndz maja 08, 2005 17:33

Moze delikatnie sprzeglo Ci slizga, bo na I biegu 25 km/h to stanowczo na malo. Tylko nie wiem czego na II i III jedzie juz normalnie. Piszesz, ze 80 km/h jedziesz na III, ja mam tez RP i tyle jade na II. Moze zaplon, albo rozrzad przestawiony ??

pzdr.


[url=http://www.twojafura.pl/auta/2403/crupez-citroen-saxo]Moje auto znajdziesz na [b]TwojaFura.pl[/b][/url]

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » ndz maja 08, 2005 19:12

Na próbę wyciąg wklad z filtru powietrza i wyczyść od wewnątrz kopułkę aparatu zaplonowego.Wygląd świec powie w zasadzie wszystko (tylko znależć przyczynę).Bez mechanika sobie z tym poradzisz.
Andrzej1 Golf2 1,8 RP GL.



kwiatekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kwiatekm » ndz maja 08, 2005 22:27

A może masz zapchanego kata. Auto wtedy nie ma takich osiagów jakie by sie chcialo.



Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » pn maja 09, 2005 21:32

Hej! takze mam taki silniczek w golfie, sprawdz to co koledzy mowia, ja tez postawilbym na kata jesli auto ciagnie do pewnych obrotow normalnie pozniej zwalnia, buczy i pomalu sie rozpedza, mialem taki przypadek w orionie. Napisz cos wiecej to zobaczymy. Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » pn maja 09, 2005 23:16

Sailor pisze:Hej! takze mam taki silniczek w golfie, sprawdz to co koledzy mowia, ja tez postawilbym na kata jesli auto ciagnie do pewnych obrotow normalnie pozniej zwalnia, buczy i pomalu sie rozpedza, mialem taki przypadek w orionie. Napisz cos wiecej to zobaczymy. Pozdrawiam!
!!!ujales to bardzo trafnie!!!

swiec i kabli WN nie zmienialem ale sa czyste,bo sprawdzalem nie ma na nich zadnego nalotu ani nagaru,sa suche wiec wydaje mi sie ze jest z nimi wszystko oki,
a jak sprawdzic kata???


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 10, 2005 00:33

jak smierdzi jajem na twardo to znaczy ze juz nadszedl jego koniec, sprawdz na postoju jak dasz mu po garach czy nie nie wylatuja jakies kawalki przypominajace plaster miodu i jak sie wkreca na obroty, mialem taki problem w renaulcie espace i wyciagnalem kata wywalilem to co zostalo w srodku i zalozylem sama puszke, autko az powera dostalo.Sposob na wyjecie kata: wietrara z grubym i dlugim wiertlem i jazda , i tak pozniej sie wykruszy bo nic go tam nie trzyma :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 369 gości