Ciezko zapala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt cze 15, 2007 08:53

Jakby u mnie było inaczej to bym nie pisał przecież. Bez świec potrzeba go klika razy pokręcić po kilkanascie sekund pokręcić jak jest zimny rano. Normalne że potem w dzień zapala już po kilku sekundach. Zeświecami pali zawsze od strzała.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pt cze 15, 2007 15:03

Sorki ale nawet nowy TD nie odpali po sekundzie bez grzania świec jak jest zimny! Co innego jak ciepły, wtedy to z dodyku... A jak jest zimny to wspępna komora spalania musi być podgrzana do odpowiedniej temperatury, żeby nastąpił zapłon ropy... To nie TDi, który będzie palił bez świec... Tam jest bezpośredni wtrysk paliwa, a to już inna bajka...



stani20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:49
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: stani20 » pt cze 15, 2007 21:37

koledzy a dlaczego nikt nie powie o zbiorniku paliwa

przeciez tam najwiecej syfu sie zbiera

ja mialem podobny problem z odpalaniem i z powietrzem w wezykach

wszystko sprawdzilem i nic

a wystarczylo odkrecic czujnik poziomu paliwa kakretnie go przeczyscic i od tamtej pory pali za dotknieciem , w wezach nie ma powietrza i wszystko gra tak jak dawniej

a zeby nie bylo w baku tak jak i w papie jest powrot i zasilenie zasilenie zakonczone jest zaworem zwrotnym (musialem kapresorem przedmuchac zasilenie kapresor na 10 atmosfer dopiero wyskoczylo jakies badziewie w stylu malutkiego liscia albo szmatki h...j wie co to bylo )



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » sob cze 16, 2007 13:17

kurcze tez bede musial spobowac z ym kompresorem mam nadziej ze sie uda jak co to jeszcze napisze


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości