Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
RobertP
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2799
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
- Lokalizacja: Ostróda
Post
autor: RobertP » pt cze 15, 2007 11:44
Przewodnik pisze:kupiłem z zieloną opaska był walnięty jak pokazywał 110 (koszt chyba 13, 50zł NOWY).
to jakoś tanio zapłaciłeś na allegro kosztują coś ponad 30zł
w ASO oryginał ponad 90zł ....
te z allegro kupowali (ale nie ja) i mówią że jest OK pokazuje wszystko bezbłędnie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt cze 15, 2007 11:54
RobertP pisze:Przewodnik pisze:kupiłem z zieloną opaska był walnięty jak pokazywał 110 (koszt chyba 13, 50zł NOWY).
to jakoś tanio zapłaciłeś na allegro kosztują coś ponad 30zł
w ASO oryginał ponad 90zł ....
te z allegro kupowali (ale nie ja) i mówią że jest OK pokazuje wszystko bezbłędnie
nie kupujcie dziadostwa za 30zl. moze te z allegro sa dobre, ale moj byl ze sklepu za 30zl i pokazuje... prawie dobrze... 110. te za 60zl juz sa ok.
wentyle w aaz sa 2
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 11:55 przez
souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
Kontakt:
Post
autor: Przewodnik » pt cze 15, 2007 16:22
no własnie tez mi się wydawał za tani ale to normalna cena w sklepie, tylko po co wogule robią takie gów...o to nie wiem.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » pt cze 15, 2007 18:57
Ja kupiłem z zieloną opaską za 30PLN i jak wcześniej miałem 80 stopni tak teraz dochodzi do 110. Na szczęście nie wyrzuciłem starego i do niego wróciłem.
-
zwiro2
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw lip 26, 2007 23:58
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: zwiro2 » pt lip 27, 2007 16:25
moze ktos mi powiedziec, jaka jest optymalna temp. silnika w passacie 1.6 TD ?? czy to normalne ze wentylator wlacza sie przy ok 80* i wylacz przy 70-75 ?? mozliwe ze mam czujnik zwalony bo kupilem zwykly za 30 zl ;] dzieki za info
auto legenda
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt lip 27, 2007 18:21
zwiro2 pisze:moze ktos mi powiedziec, jaka jest optymalna temp. silnika w passacie 1.6 TD ?? czy to normalne ze wentylator wlacza sie przy ok 80* i wylacz przy 70-75 ?? mozliwe ze mam czujnik zwalony bo kupilem zwykly za 30 zl ;] dzieki za info
90
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
domel163
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 17:03
- Lokalizacja: Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: domel163 » ndz gru 02, 2007 18:25
ja mam z zielonym paskiem zmieniłem na żółty to tak jak na oryginalnym mi zaniżał bo max pokazywał 80 stopni i załączał wentylator to przy żóltym wskazywał 105-110 i na ciepłym silniku załączał świece więc go oddałem i wróciłem do orginału
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » ndz gru 02, 2007 23:59
Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pn gru 03, 2007 00:30
Michnik pisze:Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?
chyba chodzi o stabilizator napiecia na zegarach. znajduje sie na plytce zegarow. prosto sie wymienia.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » pn gru 03, 2007 20:20
souler pisze:Michnik pisze:Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?
chyba chodzi o stabilizator napiecia na zegarach. znajduje sie na plytce zegarow. prosto sie wymienia.
No właśnie ponoć nie w zegarach...Musze wypytać dokładniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości