Strasznie muli!!??MK3 Nie wiem co to????????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Strasznie muli!!??MK3 Nie wiem co to????????????

Post autor: piotrsrokosz » sob maja 07, 2005 19:30

Nie wiem co to może być, ale ostatnio zauważyłem że strasznie mi muli 1-gaz (no jakoś idzie),2-gaz decha a tu powoli sie rozpędza,3-to samo gaz decha a tu muł??? Może ktoś wie co to może być i co przebadać i wymienić Golf III 1.8 75KM silnik AAM

H E L P !!!!!!! :pub: :pub: :bajer:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob maja 07, 2005 19:44

Może masz zapchany filtr powietrza ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » sob maja 07, 2005 22:21

Moze sprzęgło ci sie slizga :helm: :helm:



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » sob maja 07, 2005 22:26

lolo_golf pisze:Moze sprzęgło ci sie slizga :helm: :helm:
A czy da się to jakoś zdiagnozować w warunkach domowych???? :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
Orzeł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 21:09
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Orzeł » ndz maja 08, 2005 12:28

Miałem ostatnio podobny problem w moim mkII NZ. Na początku wyglądało to tak jak u Ciebie. Ogólnie jeździł ale coraz częściej zamulał się na wyższych obrotach i na trójce nie chciał jechać... W końcu zaczął zdychać. U mnie to byłą wina pompy paliwa... Przestała dawać odpowiednie ciśnienie... Ty masz mono wtrysk, więc pompka też elektryczna. Powinna dawać 2 bary. Ciśnienie w układzie 0.8-1.2 bara. Można łatwo sprawdzić podłączając manometr. Może to to....


Pozdrawiam - Orzeł

krista27

Post autor: krista27 » pn maja 09, 2005 18:20

Na sprzęgło mi to nie wygląda. jak ciśniesz gaz do dechy to na max obrotach czujesz tak jakbyś wrzucil na luz a pedał gazu cały czas trzymał jak nie to na sto procent to nie sprzęgło. Ja tez tak mialem mam taki sam silniczek i wymieniłem filterek i ok wiadomo ze on ma mniej koników. A jak ze spalaniem wszystko ok???? Może masz instrukcje po polsku



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn maja 09, 2005 18:45

a zobacz czy ci sie sonda nie zwaliła , zrób reset moze ,



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » pn maja 09, 2005 19:34

Sylvo23 pisze:a zobacz czy ci sie sonda nie zwaliła , zrób reset moze ,
A jak to zrobić?????



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 09, 2005 19:44

Wedlug mnie to moze byc sonda.
Sprzeglo to wykluczone. Jak chcesz sprawdzic to stan, zaciagnij reczny, wrzuc 3, gaz i puszczaj sprzeglo. Jak silnik zgasnie to jest ok. Inaczej sprzeglo sie slizga.
Mozna ew. podjezdzajac na wzniesienie, wrzucic wiekszy bieg i dac gazu.

Wymien filtr powietrza, nie wykluczone ze paliwa tez trzeba. Sprawdz rozrzad. Moze sa luzy, a to grozi niebawem peknieciem.
Jedz lepiej do mechanika. Chyba niedawno kupiles auto, niech ci sprawdza podstawowe punkty pomiarowe.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn maja 09, 2005 19:44

Odłącz akumulator na pare minut.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 09, 2005 19:47

Pinhead pisze:Odłącz akumulator na pare minut.
????

I co to da. Przeciez komp i tak sie pozniej ustawi. Zbiera tylko dane pomiarowe na poczatku.
To jest problem mechaniczny, ustawienia moze wyprzedzenia zaplonu. Moze byc czujnik temp. zwalony. Czy dobrze ci temp. w srodku pokazuje. Ten sam sluzy do ustawienia wyprzedzenia zaplonu wtryskiwaczy


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » pn maja 09, 2005 20:09

pkirylcz pisze:Wedlug mnie to moze byc sonda.
Sprzeglo to wykluczone. Jak chcesz sprawdzic to stan, zaciagnij reczny, wrzuc 3, gaz i puszczaj sprzeglo. Jak silnik zgasnie to jest ok. Inaczej sprzeglo sie slizga.
Mozna ew. podjezdzajac na wzniesienie, wrzucic wiekszy bieg i dac gazu.

Wymien filtr powietrza, nie wykluczone ze paliwa tez trzeba. Sprawdz rozrzad. Moze sa luzy, a to grozi niebawem peknieciem.
Jedz lepiej do mechanika. Chyba niedawno kupiles auto, niech ci sprawdza podstawowe punkty pomiarowe.
Auto kupiłem w sierpniu 2004. Rozrząd, filtry, olej wymieniałem we wrześniu 2004. Było OK ale ze 2-3 tygodnie temu coś się zmuliło.



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » wt maja 10, 2005 12:36

Jesli chodzi o wszystkie problemy, to po jakims czasie trzeba wyregulowac auto. Na niemieckim paliwie samochody jezdza o wiele lepiej to kazdy wie. No ale my jestesmy w Polsce. Ten okres przejsciowy jest dla nich troszeczke szokiem. Jednak w Twoim przypadku cos wiecej.


Pozdrawiam,
Piotrek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 73 gości