Montaz klimy..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt cze 15, 2007 08:30

Amanda pisze:Sorry, że sie wtrącę, ale rozumiem że mis_fazi ma pasek wielorowkowy na obwodzie wał - pompa wody - kompresor - alternator - napinacz - wał.
Jeżeli wszystko jest w jednej lini to po co dalej kombinować?
Pasek klinowy pozostaje tylko w układzie wal - pompa wspomagania.

Chociaż....
Prawdopodobnie jest to przy silniku AAM
[url=http://img227.imageshack.us/img227/589/ ... gx4.th.jpg]Obrazek[/URL]
tak masz zupełną racje , właśnie te koła mam na pasek wielorowkowy , na klinowy mam tylko wspomaganie

[ Dodano: 15 Cze 2007 08:31 ]
a silnik mam ADZ 1,8 90 koni

[ Dodano: 15 Cze 2007 08:48 ]
Obrazek u mnie tak to wygląda , jeszcze na starej łapie , jak widać pompa wody ma koło wielorowkowe



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 366 gości