GRIZLI pisze:Sprawdzić pierścienie to minimalny koszt, w porównaniu do remontu. Zwalasz misę, odkręcasz korbowód i wyciągasz go z tłokiem. Tu pomoże tylko pełna diagnostyka silnika. Kompresja może być OKI ale gdy coś będzie nie tak z pierścieniami zgarniającymi, olej bedzie ,,wyparowywał". Może masz zużyte lub zapieczone pierścionki, wtedy będzie pił olej jak na kacu.
ale w tym przypadku trzeba zwalac głowicę
bo w dół nie wyciągniesz tłoka bez wyjecia wału
można sprawdzić też jak są zużyte pierścienie w sposób który opisywałem już
nie raz i jest to sprawdzone

, a ostatnio pisałem o tym tutaj :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106963
adam16v jak już zrobisz górę silnika i to co pisałem wcześniej
niech mechanior dobrze obluka pompę oleju i niech ją zdemontuje i wypłucze
na pewno przez tyle lat syfu na sicie trochę będzie a nie każdy to robi ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN