[VR6] Pompa paliwa problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1) czy auto ci nie bierze oleju?
2) podejrzewam ze masz klopoty z elektryka doprowadzona do pompy (nadpalone kable, zasniedziale-moze oberwane koncowki, co mogla spowodowac stara pompa) 3a wziac mierniki i linie przewodów posprawdzac, napiecia opornosci.....
3) problem z obrotami i wkrecamniem sie na nie moze byc spowodowany przestawionym zaplonem
pozdro
2) podejrzewam ze masz klopoty z elektryka doprowadzona do pompy (nadpalone kable, zasniedziale-moze oberwane koncowki, co mogla spowodowac stara pompa) 3a wziac mierniki i linie przewodów posprawdzac, napiecia opornosci.....
3) problem z obrotami i wkrecamniem sie na nie moze byc spowodowany przestawionym zaplonem
pozdro
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 17:07 przez spoon_r, łącznie zmieniany 1 raz.
mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
fakt moze to oznaczać jakieś zwarcie. Trzeba będzie chyba zajrzeć na wtyczki z tyłu za skrzynkę bezpieczników.Sztajfa pisze:dzis po wywaleniu bezpiecznika od pompy zauwazylem ze zresetowaly sie ustawienia MFA czyli zegar kilometry sr spalanie itd-
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jezeli nie specjalnie znasz sie na elektryce pojedz do znajomego co sie orientuje w temcie i zajrzy gdzie trzeba, nie stawaialbym na przekaznik
a jesli chodzi o zaplon to jak nigdy wczesniej tego nie robiles to pozwol niech to zrobi facowiec, zaplon to bardzo wazna sprawa
pozdrawiam
a jesli chodzi o zaplon to jak nigdy wczesniej tego nie robiles to pozwol niech to zrobi facowiec, zaplon to bardzo wazna sprawa
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 22:37 przez spoon_r, łącznie zmieniany 1 raz.
mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
ta pompe to kupiles to VRa ma sie rozumiec? bo musi podawac okreslone cisnienie dla tego silnika. To z bezpiecznikiem to sprawa elektryka i powinien sobie dac rady. Jak juz to zrobisz to zajmij sie dopiero silnikiem. Elektryka priorytet
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a dziura po niej jest zaślepiona? Nie leci fałszywe powietrze?Sztajfa pisze:od odmy spod klawiatury nie wchodzi do ukladu dolotowego tylko jest wyprowadzona pod auto.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 263 gości