Wystrzelona odma i wąż od filtra powietrza!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
Wystrzelona odma i wąż od filtra powietrza!!
Witam:] mam problem z silnikiem 2E GTI mk3. Już pare razy wystrzeliło mi odme i wąż od filtra powietrza, tzn. wysuwa się wszystko na łączeniach jest wielki wystrzał i gaśnie silnik. Dzisiaj tez mi się tak stało, złożyłem wszystko tak jak powinno być i silnik zaczął nieróno pracować obroty skakały, były bardzo wysokie nie schodziły poniżej 1500 tys/min. Później nie mogłem odpali auta jakby łapał jakieś lewe powietrze, tzn. odpalał i natychmiast gasł! Jak odłączałem przepływomierz to odpaliłem i silnik w miare równo chodził, czy to może być wina przepływomierza?? Czy od tego wystrzału mógł ulec zepsuciu???? prosze o pomoc!!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 23:55 przez pusty, łącznie zmieniany 1 raz.
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
oczywiście ze może być wina przepływomierzapusty pisze:czy to może być wina przepływomierza?? Czy od tego wystrzału mógł ulec zepsuciu???? prosze o pomoc!!
odłaczyłeś go i silnik zaczął w miarę normalnie pracować .
Świadczy to o tym że silnik przeszedł w tzw. tryb awaryjny i pracuje w/g zapisanych bezpiecznych parametrów
obejrzyj dokładnie przepływomierz
u ciebie jest bodajze na drucik
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
klapka nie zawsze zadziała niestetymam wstawiony gaz i bodajże jest klapka
ale bez paniki
najpierw sprawdź ten przepływomierz
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
masz instalacje gazowa? jezeli tak to masz na wysokim napieciu uciekanie iskry i nastepuje detonacji gazu w dolocie, u starszego tak sie dzialo w fordzie, na szczescie mial dolot plastikowy i wciskany na kolektor.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
gdziesz masz na wysokim przebicie dlatego w dolocie zdetonowala sie mieszanka gazowa, przepustnice masz chyba metalowa a od niej niedaleko moze dolot nie jest szczelny, wystrzal byl stlumiony?
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
Nie wiem czy wystrzał był stłumiony, już pare razy mi tak strzeliło, ale teraz coś się pochrzaniło z przepływomierzem i obroty skaczą albo odpalić nie chce, jeśli odłącze kable od przepływomierza to chodzi prawie dobrze bo obroty są normalne tylko jak przegazuje albo podczas jazdy wrzuce na luz to obroty spadają do np. 400/min i potem znów wracają do 850 obr./min tak jak powinno byc:] chyba będę musiał zainwestować w nowy przepływomierz ;/ nie wiesz ile to może kosztować i używany też. A jak można uniknąć następnego takiego wystrzału????
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Chodzi o prepływomierz klapkowy z 2E. Albo po strzale została dziura w dolocie albo poszła przpływka. Ma klapke zgietą (do naprawy), albo poszła górna cześć elektroniczna pod pokrywka i wtedy przaktycznie do wyminay. A potem nowe swiece, kable kopułka i palec.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości