Wydech TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- prezes861
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
- Lokalizacja: Stargard / Szczecin
- Kontakt:
Wydech TDI AFN
Jak wygląda wydech w VW Golfie III TDI AFN?
U siebie w toledo mam tak:
Kat. - I tłumik - II tłumik - tłumik końcowy
Czy golf też tak ma? bo myśle, że w Toledo jest jeden tłumik za dużo
U siebie w toledo mam tak:
Kat. - I tłumik - II tłumik - tłumik końcowy
Czy golf też tak ma? bo myśle, że w Toledo jest jeden tłumik za dużo
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 17:52 przez prezes861, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://szypulscy.pl/zst.stargard/zst.stargard_mini.jpeg[/img]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]
- prezes861
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
- Lokalizacja: Stargard / Szczecin
- Kontakt:
U mnie tak to wygląda:
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
Mam zamiar wyciąć kata i wstawić w jego miejsce prostą rure i tak samo z II środkowym tłumikiem - wyciąć go i wspawać wygiętą rure.
I teraz pytanie... czy odbije sie to bardzo na głośności i kulturze pracy silnika?
może jakiś niewielki wzrost mocy
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
Mam zamiar wyciąć kata i wstawić w jego miejsce prostą rure i tak samo z II środkowym tłumikiem - wyciąć go i wspawać wygiętą rure.
I teraz pytanie... czy odbije sie to bardzo na głośności i kulturze pracy silnika?
może jakiś niewielki wzrost mocy
[img]http://szypulscy.pl/zst.stargard/zst.stargard_mini.jpeg[/img]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mysle ze zbytniej roznicy nie bedzie u mnie zamiast tego za katem mam rure ( fabrycznie) wiec nie wplywa to chyba na glosnosc poza tym mam wycietego kata i jest ok
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Tydzien temu wymienilem caly wydech w AFN-ie. Od momentu naprawy mam wrazenie ze jest glosniejszy i ze troszke slabiej ciagnie. Meches nie dal seryjnego srodkowego tlumika (tego duzego) tylko mniejszy. I teraz pytanie, czy to tylko moje odczucia czy tez srodkowy ( zle dobrany ) tlumik moze oslabic autko?
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jesli zmniejszyl tlumik to prawdopodobnie zmniejszyl tez przekrój a co za tym idzie spowodowal tlumienie spalin na tym odcinku wydechu, jedz go zdziel po lbie i niech zaklada taki jak byc powinien
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
domek, gdzie robiłeś program ? pokaż tego 20 Jahre w TDI - to rarytasdomek pisze:Jutro podjade na hamownie i porownam wynik z niedawnym hamowaniem. A potem wprost do niego
a co do tłumików to
jest Katalizator - który najlepiej wypróznic jeśli auto ma + 200 tys km - mocy z tego nie przybedzie ale turbinka się będzie żwawiej zbierac, może też być poprawa na górze
potem jest środkowy tłumik taki płaski szeroki - w zasadzie to mogłeś go nie wymieniac tylko wspawać rure i zostawić tylko końcowy
wczoraj miałem auto na podnośniku to obzcaiłem dokładnie ze w mk3 mozna zrobić bardzo ładny wydech 2,5 lub 3 cale
pozdro !!
Ja w 1Z do niedawna miałem katalizator oraz tłumik środkowy nie wiadomo z czego :]. Po wymianie na właściwy oraz wywaleniu katalizatora można odczuć znaczną poprawę, zwłaszcza powyżej 3tyś. obrotów. Także zabieg polecam.
Mały minusik to to że jest trochę głośniejszy.
Pozdrawiam
yoobi
Mały minusik to to że jest trochę głośniejszy.
Pozdrawiam
yoobi
OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)
o wydechach było już kilka razy. najlepszy jest cały przelotowy2,5 - 3 cale, przydało by sie też down pipe zrobić na zamówienie ( wylot z turbiny ) . turbina skutecznie wygłusza dzwięki silnika.
u mnie jest rura od początku, a na końcu tłumik z AFNa właśnie, żeby dym nie siadał na klapie
u mnie jest rura od początku, a na końcu tłumik z AFNa właśnie, żeby dym nie siadał na klapie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 218 gości