[VR6] Pompa paliwa problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » wt cze 12, 2007 17:06

1) czy auto ci nie bierze oleju?
2) podejrzewam ze masz klopoty z elektryka doprowadzona do pompy (nadpalone kable, zasniedziale-moze oberwane koncowki, co mogla spowodowac stara pompa) 3a wziac mierniki i linie przewodów posprawdzac, napiecia opornosci.....
3) problem z obrotami i wkrecamniem sie na nie moze byc spowodowany przestawionym zaplonem

pozdro
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 17:07 przez spoon_r, łącznie zmieniany 1 raz.


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 12, 2007 18:14

Sztajfa pisze:dzis po wywaleniu bezpiecznika od pompy zauwazylem ze zresetowaly sie ustawienia MFA czyli zegar kilometry sr spalanie itd-
fakt moze to oznaczać jakieś zwarcie. Trzeba będzie chyba zajrzeć na wtyczki z tyłu za skrzynkę bezpieczników.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » wt cze 12, 2007 22:24

jezeli nie specjalnie znasz sie na elektryce pojedz do znajomego co sie orientuje w temcie i zajrzy gdzie trzeba, nie stawaialbym na przekaznik

a jesli chodzi o zaplon to jak nigdy wczesniej tego nie robiles to pozwol niech to zrobi facowiec, zaplon to bardzo wazna sprawa

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 22:37 przez spoon_r, łącznie zmieniany 1 raz.


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 13, 2007 17:02

Wątpliwa jest taka awaria przekaźnika żeby z tego powodu palił sie bezpiecznik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » śr cze 13, 2007 17:34

A przyglądałeś się regulatorowi ciśnienia ??


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr cze 13, 2007 18:21

ta pompe to kupiles to VRa ma sie rozumiec? bo musi podawac okreslone cisnienie dla tego silnika. To z bezpiecznikiem to sprawa elektryka i powinien sobie dac rady. Jak juz to zrobisz to zajmij sie dopiero silnikiem. Elektryka priorytet


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 13, 2007 22:26

Sztajfa pisze:od odmy spod klawiatury nie wchodzi do ukladu dolotowego tylko jest wyprowadzona pod auto.
a dziura po niej jest zaślepiona? Nie leci fałszywe powietrze?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » śr cze 13, 2007 22:28

Masz typowe objawy padającej pompy paliwa. Ona poprostu się zaciera, ale jeszcze coś tam pompuje. Od regulatora raczej by nie gasł. On jest na listwie wtryskowej po ztronie modułu zapłonowego i rurką podłączony do podciśnienia z kolektora.


VR6 + STAG 300

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 264 gości