Co kupic w przedziale 32-38tysi A3 Golfa IV czy Bore TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

borkomar

Co kupic w przedziale 32-38tysi A3 Golfa IV czy Bore TDI

Post autor: borkomar » ndz maja 08, 2005 19:20

Witam Was serdecznie.
Pisze po raz kolejny w podobnym temacie.Byc moze ze na dniach sprzedam auto - jest potencjalny klient:).
I nie wiem co kupic pozniej.
Te auta z opisu A3 Golf IV i Bora mi sie podobaja noi maja fajny motorek TDI.Wczesnie o A4 pisalem ale chyba odpuszcze nie chce na zawieche wywalac 3000 co rok.
Pytanie moje brzmi co najlepiej wziac ??
Czy warto brac 101KM TDI Czy to jest siano - mocowo podny do 110KM ale znacznie gorsze przespieszenie do 100km/h mowi o danych z papieru jakie wyczytalem nie wiem jak to sie w praktyce - ale po to wlasnie poruszam ten temat.
Szczerze myslalem o A3 ale niestety troszke male to auto i raczej wskazuje na Golfa albo bore w tej cenie kupie 2000 rok moze i 2001 wole lepsze i w lepszym stanie z 2000 oczywiscie.
Prosze o opinie i rady.
Wielkie dzieki za wszycho.
A jeszcze jedna wazna sprawa czy bac sie salonowych Golfow i Borek(chyba byly w Polsce skladane)jak z jakoscia?? Moze sie myle - jesli tak to prosze o sprostowanie.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Co kupic w przedziale 32-38tysi A3 Golfa IV czy Bore TDI

Post autor: briano » ndz maja 08, 2005 19:35

Wiesz zależy kto co lubi :grin: Mi osobiście najbardziej podchodzi A3 i kiedyś ją kupie bo jak swojego MK3 kupowałem to nie miałem tyle sosu.
Dla mnie jakoś audi to lepsze wykonanie vw silniki to to samo ale jakość wykonania i wyglądu jak dla mnie na korzyść audi



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz maja 08, 2005 21:38

w 2001 roku zaczeli pakować TDI 130ps - polecam!!! :)

Z tego co wiem to w polsce Golfy i Bory nie były montowane, ale moim zdaniem lepiej kupić sprowadzany - lepsze wyposażenie i stan techniczny.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

borkomar

Post autor: borkomar » ndz maja 08, 2005 22:23

za duzo doplaty za 130PS nie wchodzi raczej w gre - w tej kasie sie nie zmieszcze raczej.
Nie zchodzcie z tematu:) jakby mnie bylo stac to bym audi rs4 kupil:)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz maja 08, 2005 22:46

Na Twoim miejscu zaczekałbym na zmiany przepisów o akcyzie - choć wprowadzenie podatku od poj. silnika upadło w pierwszym czytaniu w sejmie, to jednak za 8000 ojro mozna juz znaleźć ładne conieco z mocnym tdi (leon, mk4)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

borkomar

Post autor: borkomar » ndz maja 08, 2005 23:12

No tak ale czy to cos zmieni??Na lepsze oczywiscie??Nie sadze ze w naszym rzadzie nie znajda czegos za co i ta placic sie bedzie tyle ze inaczaj nazywac sie bedzie - nie akcyza tylko nie wiem podatek od luksusu:)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 09, 2005 00:12

jesli bedzie opłata z pojemności silnika to zmieni sporo - lepiej zapłacić 1.5zł /ccm pojemn silnika niż 50% wartości auta :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pn maja 09, 2005 01:11

ja bym kupował A3 najładniej wyglada no i audi a silniczek to wiadomo TDI 130 ps poszukaj dobrze napewno cos znajdziesz w niemcowni moze byc lekko przerysowany albo delikatnie pukniety tak zeby nim mozna było bez problemu jezdzic ale z czasem doprowadzisz go do ideau


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pn maja 09, 2005 07:25

moj ojciec ma bore kupowana w salonie w polsce...
jakosc jak kazdy vw rocznik 99' i tylko typowe usterki jak dla aut VAG z tego rocznika
czujnik wolnych obrotow... ale seat toledo z tego rocznika i golf maja ten sam problem w silniku 1.6benz wiec zadna szczegolna przypadlosc...

bora czesto jezdze A3 raz jechalem i pare razy mialem pod noga passata TDI 110PS 97'

jesli chodzi o komfort to bora jest miedzy golfem a passatem bardzo fajnie sie prowadzi auto i chyba ma najciekawszy design z vw napewno jest to wiecej niz golf
A3 to lepsze wydanie golfa... ale rodziny w to nie wlozysz no i wiadomo marka zawsze audi :D

jesli chodzi o silnik to w passacie TDI 110PS bardzo fajnie ciagnie do 180kmh rozpedza sie ladnie a wyprzedzanie miedzy 100 a 140 to bajka

mi najbardziej pasowalaby bora TDI 130PS z 6biegowa skrzynka

ale trudno znalezc takie auto... zwlaszcza TDI 130PS


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

borkomar

Post autor: borkomar » pn maja 09, 2005 08:56

Kiedys nosilem sie z zamiarem kupienia a3 130PS PD.Ale jakos mi przeszlo jak zobaczylem gabaryty i cene tego auta.
Teraz nie wiem czy te pieniadze ktore bede mial jakies 32-38tysi staczy na taka Bore 130PS- nie powiem bardzo chetnie:).
PO drugie chce auto z jakims normalnym przebiegiem oczywiscie oryginalnym (wole 110ps z 120tysiecy km) Niz 130PS z 300tys km.
Chce autko na jakis czas a nie na pol roku.
NOi wiadomo 6scio biegowa skrzynka to super temat na trasy.
Tylko jak wyglada roznica spalania i eksploatacji silnika 110ps a 130ps na pompkach??- wiadomo osiagi sa lepsze a z tego co wiem 110 ps jest cichszy.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn maja 09, 2005 09:42

A myslałeś nad A3 1.8 T ten napewno ci wystarczy i wcale dużo nie pali to autko jest leciutkie pod względem tego silnika.


TUTENHAMON

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pn maja 09, 2005 10:35

jakby rok 98 był OK i chcialbys troche wiecej luxusu to mozna np. kupic passata 2.5 V6TDI 150KM w pełnej wersji bez skory z 98 roku, szwagier ostatnio kupil...kosztowalo 40tysi, aha no i Tiptronic ale to juz kwestja preferencji, jezdze troche tym autem i jest super...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pn maja 09, 2005 14:41

podobno TDI 110PS trwalszy jest niz 130PS
ale to jest pewnie jak zawsze kwestia buta...


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 09, 2005 15:53

To 2 rózne silniki 110ps jest na pompie, 130 na pompowtryskach, co do trwałości się nie wypowiadam bo jest dokładnie tak jak napisałeś ;)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 462 gości