Ciekawy problem z gaźnikiem (?) 2EE (o nie! znowu!!!???)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciekawy problem z gaźnikiem (?) 2EE (o nie! znowu!!!???)
Witam.
Do problemów opisanych tutaj:
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=66&highlight=
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1913&highlight=
Doszła kolejna ciekawa sprawa: Jak sobie jadę to po pewnym czasie (powiedzmy po 60-80km) silnik zaczyna mi się dziwnie zachowywać:
1. Bardzo słabnie
2. Spadają obroty
3. Nie reaguje na dodanie gazu
4. Szarpie
5. W końcu muszę się zatrzymać..... otwieram klapę i:
6. Silnik (gaźnik?) śmierdzi benzyną
7. Po kilku minutach odpalam i jadę dalej normalnie.
8. Po nast. 19-20km sytuacja się powtarza.
Dodam, że pali na wszystkie gary.
Co prawda kupiłem od Szorki wtrysk i mam nadzieję ze już niedługo zapomnę o tym [...] gaźniku.
Co to może oznaczać???
Pozdr!
Do problemów opisanych tutaj:
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=66&highlight=
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1913&highlight=
Doszła kolejna ciekawa sprawa: Jak sobie jadę to po pewnym czasie (powiedzmy po 60-80km) silnik zaczyna mi się dziwnie zachowywać:
1. Bardzo słabnie
2. Spadają obroty
3. Nie reaguje na dodanie gazu
4. Szarpie
5. W końcu muszę się zatrzymać..... otwieram klapę i:
6. Silnik (gaźnik?) śmierdzi benzyną
7. Po kilku minutach odpalam i jadę dalej normalnie.
8. Po nast. 19-20km sytuacja się powtarza.
Dodam, że pali na wszystkie gary.
Co prawda kupiłem od Szorki wtrysk i mam nadzieję ze już niedługo zapomnę o tym [...] gaźniku.
Co to może oznaczać???
Pozdr!
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Jakiś błąd związany ze sterowaniem gaźnikiem, być może sonda lambda pada, lub ECU niedomaga, moim zdaniem nic mechanicznego. Gaźnik 2EE jest sterowany komputerem.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Próbowałem już tego, że odłączyłem sondę lambda.
Sytuacja nic się nie zmieniła. Może to oznaczać, że sonda przeszła na tamten świat i nie działa, w związku z tym wszystko jedno czy jest włączona czy nie.
Ale czy na pewno?
Jak najłatwiej sprawdzić czy w ogóle sonda działa? Wystarczy rozgrzać silnik i sprawdzić ją voltomierzem (+ do sondy, - do masy)?
Jaką sondę kupić? Ta stara ma 1 kabelek. Obecnie produkowane mają 3 lub 4. Można użyć takich? Czy pasują jeśli chodzi o mocowanie (gwint?)?
Pozdr.
Sytuacja nic się nie zmieniła. Może to oznaczać, że sonda przeszła na tamten świat i nie działa, w związku z tym wszystko jedno czy jest włączona czy nie.
Ale czy na pewno?
Jak najłatwiej sprawdzić czy w ogóle sonda działa? Wystarczy rozgrzać silnik i sprawdzić ją voltomierzem (+ do sondy, - do masy)?
Jaką sondę kupić? Ta stara ma 1 kabelek. Obecnie produkowane mają 3 lub 4. Można użyć takich? Czy pasują jeśli chodzi o mocowanie (gwint?)?
Pozdr.
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Najpierw sprawdź kody błyskowe na kompie, wtedy dowiesz się co i jak. Gdzieś tutaj były publikowane kody i jak to zrobić, jak nie znajdziesz to zapytaj YGD'y on gdzieś to w necie ma.Skygge pisze:Próbowałem już tego, że odłączyłem sondę lambda.
Sytuacja nic się nie zmieniła. Może to oznaczać, że sonda przeszła na tamten świat i nie działa, w związku z tym wszystko jedno czy jest włączona czy nie.
Ale czy na pewno?
Jak najłatwiej sprawdzić czy w ogóle sonda działa? Wystarczy rozgrzać silnik i sprawdzić ją voltomierzem (+ do sondy, - do masy)?
Jaką sondę kupić? Ta stara ma 1 kabelek. Obecnie produkowane mają 3 lub 4. Można użyć takich? Czy pasują jeśli chodzi o mocowanie (gwint?)?
Pozdr.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Lepiej tu http://www.vwsquad.prv.pligor002 pisze:tu masz kody błyskowe i jak postępować http://vwgolf.pl/porady/kody/
www.vwsquad.prv.pl
heh mam ten problem do dzis,ale juz niedlugo nie bede mial:)Przyczyna jest Czujnik ustawienia klapy przepustnicy jak ci smierdzi paliwem to sie zalewa on steruje dawka jaka ma byc doprowadzana do gaznika i go zalewa(wlacza sie automatycznie!Bylem na kompie i mi gosciu sprawdzil mialem blad 2124!Zobaczysz to napewno to Jak zrobisz Odpowiedz mi OK Pozdro
BAGIO no i jak czy juz twoje problemy z gaźnikiem sie skonczyly po wymianie tego czujnika?? bo moje wlasnie sie chyba zaczynaja...
silnik trzyma wysokie obroty pow. 2oooRPM i smierdzi benz. mimo ze na gazie ganiam...
POMOCY
silnik trzyma wysokie obroty pow. 2oooRPM i smierdzi benz. mimo ze na gazie ganiam...
POMOCY
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości