Ile powinien wyciagać 1.6TD ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt kwie 06, 2007 20:19

raclet pisze:Witam
jestem posiadaczem mk2 1,6TD 92r. Silnik zdrowy nie bierze oleju. Jednak więcej jak 130 no moze z górki 140 km/h nie ma szans z niego wydusić. Czy tak wszystkie 1,6 TD mają. Może jest skręcone coś na pompie bo spalanie rewelacja nie więcej jak 5L/100 na trasie A jak jechałem 600 km na mazury cały czas 90- 100 to wyszło mi 4,5. Ostatnio rozmawiałem z gosciem na giełdzie i twierdzi ze jego TD (ten sam typ) 170 śmiga. nie chodzi mi tu o bicie rekordów prędkości bo i tak nie lubię zbyt szybko jeździć ale mam wrażenie że te silniki powinny potrafić więcej? Czy to jest kwestia ustawienia na pompie cy na czymś tam na rzecz ekonomicznego użytkowania. Na razie nic nie grzebałem. A może coś jest uszkodzone?
To nie możliwe ! Zwykły Diesel bez turbo powinien śmigać min 150 - 160km/h, wiem z przykładu, coś jest nie tak. Może jest tak jak pisze "SouleR", a może ma padniętą turbinę ???



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » pt kwie 06, 2007 20:29

Mój 1V z 1992 roku oryginał przebieg 220 000 km spokojnie w dwie osoby idzie 140 km/h i ma jeszcze mocy pod pedałem, ale nie mam serca go więcej gonić :) ale jest bardzo zrywny i to mi sie w nim podoba. Tylko spalanie po mieście to około 6 litrów, co mnie troche denerwuje bo mój drugi golf mk3 1996 roku TDI nie weżmie więcej po mieście niż 5.2 litra. A jak u was ze spalaniem w 1V?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » pt kwie 06, 2007 21:45

no u mnie to max 150 lecialem, spalanko max 5,5l no niestety ale te silniki sa ostro zmulone ale mozna je modyfikowac i modyfikowac :bajer: a efekty sa powalajace :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Jerry-diesel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kontakt:

Post autor: Jerry-diesel » sob kwie 07, 2007 11:31

mój golfer MK1 1.6 D 140-150 idzie bez większych problemów na 5 biegu.


VW Golf MK1 1.6 D

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob kwie 07, 2007 19:53

ja mam 1v i jechalem nim juz 170 i braklo mi odwagi zeby leciec wiecej a pozary raczej juz nie mialem czym deptac :) moim zdaniem masz cos pogrzebane przy pompie bo moj przy ekonomiczej jezdzie pali ok 6 litrow w miescie a twoj jakos malo. dodam ze skrzynie mam krodka!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

kudlaty640
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob cze 10, 2006 11:27
Lokalizacja: sucha
Kontakt:

Post autor: kudlaty640 » sob kwie 07, 2007 20:48

wystarczy ze bedziesz widzial jakie osiaga silnik obroty przy max predkosci i juz wszystko wiadomo
jezeli obroty masz na maxa to po co sobie zawracac glowe turbina czy pampa?zobacz tylko na typ skrzyni i juz bedziesz wiedzial jakie predkosci mozesz osiagnac



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn kwie 09, 2007 21:38

adam16v pisze:Według mnie trzeba by się zainteresowac czy kolega niekupił autka ze skrzynią z benzyniaka???
W VW niema takiej opcji.Nie ma skrzyń do benzyny i diesla!!!!!!! Było o tym pisane nie jeden raz!
1V ma 4S tak jak w nowszych 1,6D,i w starszych 1,8B (w starszych była 9A)
Szybsza to 4T z 1,6 Td (JR,RA,SB) i nowszych 1,8



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 09, 2007 21:42

hm... Miałem kiedyś Poloneza i tez jechał max 135km/h ;)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt kwie 10, 2007 21:05

Sprawdź filtr powietrza czy aby nie zapchany.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pn cze 11, 2007 18:32

A ja swojego 1V bez kłopotu rozpędzam do 165 km/h. :skromny:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn cze 11, 2007 20:36

marek29 pisze:
adam16v pisze:Według mnie trzeba by się zainteresowac czy kolega niekupił autka ze skrzynią z benzyniaka???
W VW niema takiej opcji.Nie ma skrzyń do benzyny i diesla!!!!!!! Było o tym pisane nie jeden raz!
1V ma 4S tak jak w nowszych 1,6D,i w starszych 1,8B (w starszych była 9A)
Szybsza to 4T z 1,6 Td (JR,RA,SB) i nowszych 1,8
tylko że chyba sie różnią przełożeniem głównym
wracając do tematu, pewnie skończył sie kat, po latach eksploatacji. wywal go całkiem i bedzie lepiej. wymień też filtry, podnieś troche dawke paliwa i ciśnienie.
pozatym ten samochodzik seryjnie ma tak mało kucy, że co za różnica czy jedzie 130 czy 150 ?? to nie wyścigówka
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 20:38 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pn cze 11, 2007 21:41

Miałem Mk2 z silnikiem 1V ponad 5 lat, teraz jeździ nim brat. Przed wstawieniem pompy z grzybkiem, samochód bez najmniejszego problemu osiagał 140-150km/h. Po dłuższym bujnięciu lub z lekkiej górki, nawet 160-165km/h. Po wstawieniu pompy prędkość nie wzrosła ale poprawiło się przyśpieszenie. A co do spalania, przy normalnej jeździe na trasie(450km) w okolicach 90-100km/h, spalanie w 2 osoby + dziecko i bagaże wynosiło latem 4-4,5l/100km. Przy szybszej gonitwie w okolicach 120-130 wzrastało do około 6l. W mieście nigdy nie sprawdzałem dokładnie tak jak na trasie(tankowanie pod korek na początku i na końcu trasy). Jednak na oko w okolicach 6 litrów. No i potwierdzam, koniecznie wywal katalizator, u mnie dało takiego kopa jak przesiadka z tego mulika na TDI.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » czw cze 14, 2007 13:44

moj po podrkeceniu jezdzi spokojnie 140 km/h, a pali tyle co w instrukcji obsługi.


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
cyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:19
Lokalizacja: Grochów- Warszawa
Kontakt:

Post autor: cyra » czw cze 14, 2007 19:47

GRIZLI pisze:....No i potwierdzam, koniecznie wywal katalizator, u mnie dało takiego kopa jak przesiadka z tego mulika na TDI....

ja też potwierdzam :grin: . Wywałiłem kata z pól roku temu i w sumie do nowej sytuacji się już przyzwyczailem, ale pierwsza jazda po wyrzuceniu była extra.!!! Nie to autko!! a po tych nastu latach katalizator zapchany byl niemal calkowicie. Różnica powalająca.!!

Tylko przed wycieciem sprawdz w dowodzie czy nie masz wpisanego kata, zeby na przegladzie klopotu nie bylo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości