Grające zawory
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Grające zawory
Niestety muszę odgrzebać temat, ponieważ po wymianie szklanek, oleju i filtra. Na początku jak auto trochę dostało w pupę to zawory mi grały że hoho. Tłumaczyłem to sobie tym, że pewnie oleju jeszcze nie nabrały. Po ok. 200 km. nieco sie uspokoiło, choć dalej grają ale trochę mniej (od wymiany szklanek i oleju zrobiłem jakieś 400 km) . Jestem zaskoczony bo na starych szklankach wogóle nie słyszałem zaworów. Olej został nalany ten sam co poprzednio tj casrol półs.
Jak odpalę auto jest fajnie szklaneczek wogóle nie słychać. Tylko to zawory podczas jazdy. Jak je za bardzo słyszę i ujmę gazu to cisza. Muszę delikatnie operować gazem, ale tego wecześniej nie było, no chyba, że naprawde przegiełem.
CO WY NA TO.
Jak odpalę auto jest fajnie szklaneczek wogóle nie słychać. Tylko to zawory podczas jazdy. Jak je za bardzo słyszę i ujmę gazu to cisza. Muszę delikatnie operować gazem, ale tego wecześniej nie było, no chyba, że naprawde przegiełem.
CO WY NA TO.
to nie jest granie zaworów stary tylko spalanie stukowe spowodowane przestawieniem zapłonu spalanie stukowe często jest mylone ze stukaniem zaworów, a na 98 słychać mniej bo to z liczbą oktanową 98 ma większą odporność na spalanie stukowe, także śmigaj na ustwienie zapłonu!!
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
i ja sie dolacze z pytaniem, tez mam takie stukanie jak kolega i to tylko na obciazonym silniku przy wyzszych obrotach, na poczatku myslalem ze to popychacze, wymiana oleju na inny pomogla na troche ale znow to slychac, nie wiem czy ma to znaczenie ale sa male problemy z uruchomieniem porannym lapie po paru sekundach, na cieplym nie ma problemu, a uklad WN sprawny, czy to moze byc zaplon lub rozrzad? dodam ze nieda sie idealnie na znaki ustawic rozrzadu.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
no dla silnika dobre to to niejest bo zapłon następuje za wcześnie część energii jjest poprostu tracona niszczą się tłoki i gładzie cylindrów....A czy to spalanie stukowe to grożna rzecz, czy tak z tydzień mogę jeszcze pośmigać.
[ Dodano: 12 Cze 2007 10:31 ]
jak to się nieda ustawić??dodam ze nieda sie idealnie na znaki ustawic rozrzadu.
raczej to bedzie zapłon bo jakby był przestawiony rozrząd to silnik by cały czas chodził inaczej a nie tylko na wysokich obrotach
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
nie da sie ustawic na znaki idealnie bo znaki na kolach wypadaja o pol zeba przesuniete nie przeszkadza to w niczym? i w ktora strone go ustawic (o te pol zeba)?
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 13:31 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Powracam do tematu po wizycie u mechanika.
Zapłon został ustawiony osylaskopem (chyba tak to się nazywa) i jest super cisza i moc. Dzięki wszystkim za pomoc. Pkt. już dane.
Przy okazji wymieniłem lożyska w tylnych kołach bo już wyły. Nowe były SKF, ale dla ciekawości dodam, że założone były FAG nie wiem czy od nowości, ale na pewno w PL nie było nic tam robione. Taka ciekawostka.
Proszę o zamknięcie tematu.
[ Dodano: Pią Cze 22, 2007 14:20 ]
Zapłon był zdecydowanie za wczesny.
Zapłon został ustawiony osylaskopem (chyba tak to się nazywa) i jest super cisza i moc. Dzięki wszystkim za pomoc. Pkt. już dane.
Przy okazji wymieniłem lożyska w tylnych kołach bo już wyły. Nowe były SKF, ale dla ciekawości dodam, że założone były FAG nie wiem czy od nowości, ale na pewno w PL nie było nic tam robione. Taka ciekawostka.
Proszę o zamknięcie tematu.
[ Dodano: Pią Cze 22, 2007 14:20 ]
Zapłon był zdecydowanie za wczesny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości