Błagam o wszelką pomoc, poradę przy gaźniku!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Błagam o wszelką pomoc, poradę przy gaźniku!!!

Post autor: mar_tec » ndz maja 08, 2005 14:15

Kochani! Wczoraj wymieniłem uszczelkę pod głowicą.
Po tej wymianie zaczęly się cyrki z ssaniem. Wcześniej było wszystko w porządku. Rano jak byl zimny po odpaleniu trzymał 3-5 sek i wracał do normalnych obrotów. Teraz trzyma ssanie tak długo jak tylko to mozliwe i na najwyższych obrotach. Czasami trwa to nawet 5 minut. Mam wrazenie ze silnik chce wyskoczyc. Co mam robić? Przy gaźniku nie było nic ruszane. Proszę pomóżcie.
Zauwazyłem ze ssanie wyłącza się jak juz temperatura jest na wysoka jak wskażnik jest na połowie. Wszystkie węzyki podciśnieniowe są podłączone.
Proszę jeszcze raz o wszelkie uwagi, pomoc!!! Z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz maja 08, 2005 19:18

sprawdż przepustnicę urządzenia rozruchowego przy gażniku
jest taka membrama z której wychodzi poychacz urządzenie można regulować.



Awatar użytkownika
tadix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 19:32
Lokalizacja: Wa
Kontakt:

Post autor: tadix » ndz maja 08, 2005 19:46

Adam Polak pisze:sprawdż przepustnicę urządzenia rozruchowego przy gażniku
jest taka membrama z której wychodzi poychacz urządzenie można regulować.
być może to urządznie rozruchowe, ale moze byc coś innego np. inne elementy które sterują siłownikiem 3-położeniowym. Ja w swoim samochodzie mam podobnie.. Obroty spadają jak silnik jest już prawie 100% rozgrzany. Zdjąłem obudowe urządzenia rozruchowego, otworzyłem przepustnice na max. Czyli teraz nie powinno być ssania... A silnik ma podniesione obroty do ~1800 jak jest zimny. Byc może jest coś nie tak z zaworem elektromagnetycznym lub zaworem termiczno-czasowym. Ale to będe sprawdzał. Jak coś bede już wiedział dam zanć.



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pn maja 09, 2005 08:09

Już sam nic nie wiem.
Przestudiowałem wszelkie możliwe ksiązki o gaźniku 2E, regulacji itp... I NIC!!! :(


NAPRAWDĘ NIKT NIE JEST W STANIE MI POMÓC? NIE ZNAJDZIE SIĘ NIKT KTO ZNA SIĘ NA GAŹNIKACH 2E?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości