witam wiem ze był temat poruszany milion razy ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania
dodam ze mam mk 3 z 1994roku 1.6 ABU przebieg 263tys i chyba orginalnego kata !! sonde mam niestety w katalizatorze i teraz moje pytania
1)czy zapchany wkład moge gdzies upchnac za jakies pieniadz?? silnik kreci sie normalnie do 3tys obrotow a potem powyzej tych obrotow słychac dziwny "szelest"w okolicy kata
2)co zrobic wywalic kata i zostawic pustego ze wspawana rurka w srodku?? a co wtedy z lambdą gdzie jak wsadzic i jak bedzie dzialac
3)czy poprostu wspawac sama rurke a lambde normalnie umiescic w tej rurce??
4) do wszych odpowiedzi prosze wypowiedzcie sie sie jeszcze jak maja sie wasze porady w praktyce(spalanie dynamika silnika itp.)
CHODZI MI ZEBY DZWIEK BYL JAK NAJ CICHRZY(ZBLIRZONY DO SERII)
PROSZE NIE PISAC ZEBY ZOSTAWIC SAMEGO KATA BEZ WKLADU(I WSPAWANEJ RURKI) BO DZWIEK WTEDY JEST
Zapchany katalizator czym zastapic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zapchany katalizator czym zastapic
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 10:51 przez krecha89, łącznie zmieniany 3 razy.
też miałem problem z katem bo był pusty i brzęczał jak przyspieszałem więc go wywaliłem i wstawiłem rurkę o tej samej średnicy co wydech ale ja sonde mam przed katem więc nie miałem problemu, proponuje to samo sonde wkręcić z rurke i bedzie dobrze spalanie nie wzrośnie i wydech sie odetka ale..... będzie troszke głośniej niż w serii takie przyjemne buczenie przynajmniej dla mnie jest ono przyjemne
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
każdy ,w miarę przyzwoity spawacz ci przespawa gdzie potrzeba..krecha89 pisze:dobra juz postanowilem wspawoje rurke tylko teraz pytanie czy bedzie jakis problem zeby umiescic tam lambde??
natomiast jak nie chcesz ,żeby było głośniej to załóż zamiast katalizatora tłumik wstępny - do niektórych aut są produkowane , a w niektórych trzeba dopasować uniwersalny..
- sfiq
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
- Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
- Kontakt:
dokladniemarek2907 pisze:wywalenie kata i wspawanie w rurke sondy niepowinno kosztować więcej niż 100 PLN
a kat nie powinien kosztowac mniej niz 200zl (wiec czysta korzysc) , ew mozesz wspawac strumienice (50zl i wyglada jak kat w razie co) jest nieco ciszej niz z rurka
[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 288 gości