Pruszkowiak pisze: jak byś wygrał w totka to 4.2 TDI zapodać i do tego chip i nie ma bata spod świateł.Jak byłem na rozpoczęciu sezonu tuningowego w Skierniewicach to tam startowało najnowsze Audi A8 z tym silnikiem na 1/4 mili.Tylko nie wiem czy było po chipie,ale jedno jest pewne że kopa miało konkretnego
no nie ma co przeginac

auto miałoby również umiec latac bokami... a nie tylko do jazdy na 1/4 mili..
BTW juz zgłupiałem to 3.0 TDI to R6 czy V6 ?
[ Dodano: Sob Cze 09, 2007 18:15 ]
co mówiki wikipedia :
"2967 cc wet sumped 90°V6
Cylinders
Bore × stroke 83 mm × 91.4 mm (0.91 ratio), 494.5 cc/cylinder, vermicular graphite cast iron block
Head
4 valves per cylinder, DOHC, 17:1 Compression ratio, low-friction roller finger followers with hydraulic valve clearance compensation
Fuel system
Bosch EDC 16, common rail direct diesel injection, separate high-pressure pump and rail for each row of cylinders, maximum injection pressure of 1600 bar, piezo injectors, up to five injection cycles, seven holes
Aspiration
electric variable turbine geometry turbocharger fitted within the inner-V, maximum absolute pressure 2,3 bars, two intercoolers running in parallel, Variable induction tract
Dimensions
219 kg, 444 mm length
Output
500 N·m @ 1750 rpm, 450 N·m between 1400 and 3250 rpm
150 kW (204 hp) at 3500 rpm Audi A4
165.5 kW (225 hp) VW Phaeton, Audi A6, VW Touareg
171 kW (233 hp) at 4000 rpm Audi A8, 2006 Audi Q7
aftermarket
206 kW (280 hp) at 4400 rpm, 583 N·m at 2500 rpm in the Audi A6 Avant 3.0 V6 TDI by Nothelle "
to jednak byłby dobry endżin do budy z S2....
[ Dodano: Sob Cze 09, 2007 18:18 ]
no to silnik jest za 5000 PLN
http://moto.allegro.pl/item203396557_si ... 05rok.html
do tego buda z S2 za jakies 8000 PLN
skrzynia za 3000
i można swapowac...