Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- greg6.7
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
- Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska
witam
jestem nowy na tym forum wlasnie sie zarejestrowalem, ale od dluzszego czasu sledze ten watek na temat alh i chcialbym dorzucic swoje 3 grosze jako ze jestem szczesliwym posiadaczem pojazdow z tym silnikiem. Posiadam vw jetta tdi(vw bora) i vw beetle tdi wersje na usa z racji tego ze tu mieszkam. Oba maja silnik alh ktory jednak troszke rozni sie od wersji na europe. Roznica polega na tym ze moj silnik posiada wtryski ze zlota kropka czyli od wersji 110 km(asv) ale moc mam tylko 90 hp. Przypuszczam ze jest to spowodowane normami czystosci spalin jakie tu obowiazuja.
Ale przejde do meritum a mianowicie zluzycia paliwa przez te silniki. Beetle`a uzywam tylko do jazdy po miescie bo wiadomo maly i wszedzie sie zmiesci i robi 45 mil z galona (5.2l/100km) a moja jazda do oszczednych nie nalezy. wlasciwie to jezdze caly czas z pedalem w podlodze. Plus silnik w nim nie jest w 100% sprawny bo mam zgieta korbe (zalalem silnik jakies 6 miesiecy temu)
Teraz jetta(bora) jezdzi glownie po autostradzie i przy predkosci 70mil/h(115km/h) robi 52mil z galona (4.5l/100km) ale z rozmow z innymi uzytkownikami tdi tutaj wiem ze przy 60milach/h(98km/h) portafi zrobic 60mil z galona(3.9l/100km) ale ja nigdy nie mam tyle samodyscypliny zeby jechac az tak wolno.
Moze wgranie softu z wersji amerykanskiej zalatwilo by sprawe wysokiego spalania.
Z tego co wiem to na usa softy robi aligator(alighata?) z master tuning moze nalezy sie zwrocic do niego bo napewno posiada ori soft do wersji na usa
dobra bede konczy bo niezle opowiadanie z tego wyszlo(ciekawe komu bedzie sie chcialo to czytac )
pozdrawiam
jestem nowy na tym forum wlasnie sie zarejestrowalem, ale od dluzszego czasu sledze ten watek na temat alh i chcialbym dorzucic swoje 3 grosze jako ze jestem szczesliwym posiadaczem pojazdow z tym silnikiem. Posiadam vw jetta tdi(vw bora) i vw beetle tdi wersje na usa z racji tego ze tu mieszkam. Oba maja silnik alh ktory jednak troszke rozni sie od wersji na europe. Roznica polega na tym ze moj silnik posiada wtryski ze zlota kropka czyli od wersji 110 km(asv) ale moc mam tylko 90 hp. Przypuszczam ze jest to spowodowane normami czystosci spalin jakie tu obowiazuja.
Ale przejde do meritum a mianowicie zluzycia paliwa przez te silniki. Beetle`a uzywam tylko do jazdy po miescie bo wiadomo maly i wszedzie sie zmiesci i robi 45 mil z galona (5.2l/100km) a moja jazda do oszczednych nie nalezy. wlasciwie to jezdze caly czas z pedalem w podlodze. Plus silnik w nim nie jest w 100% sprawny bo mam zgieta korbe (zalalem silnik jakies 6 miesiecy temu)
Teraz jetta(bora) jezdzi glownie po autostradzie i przy predkosci 70mil/h(115km/h) robi 52mil z galona (4.5l/100km) ale z rozmow z innymi uzytkownikami tdi tutaj wiem ze przy 60milach/h(98km/h) portafi zrobic 60mil z galona(3.9l/100km) ale ja nigdy nie mam tyle samodyscypliny zeby jechac az tak wolno.
Moze wgranie softu z wersji amerykanskiej zalatwilo by sprawe wysokiego spalania.
Z tego co wiem to na usa softy robi aligator(alighata?) z master tuning moze nalezy sie zwrocic do niego bo napewno posiada ori soft do wersji na usa
dobra bede konczy bo niezle opowiadanie z tego wyszlo(ciekawe komu bedzie sie chcialo to czytac )
pozdrawiam
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
poto jest ten temat aby to czytac i wszystko co moze zmienic dziwne wlaściwości silnika ALH jest czytane z powaga zrozumieniem i apetytem a potem na zimno konsumowane.greg6.7 pisze:dobra bede konczy bo niezle opowiadanie z tego wyszlo(ciekawe komu bedzie sie chcialo to czytac )
A tak apropopo greg6.7, znaczy masz wtryski ASV przy sofcie ALH - a nie wiesz jak jest podregulowany - czy tylko dawkami paliwa czy coś jeszcze. Bo tak by wychodzilo o ile dobrze zrozumialem masz to co niektórzy z nas próbuja zrobic - wtryski ASV z małą kosmetyka sofcika ALH bez chipowania i zmian ( oprocz czysto kosmetycznych) ????
A ja jestem po wymontowaniu pompy i po próbie złożenia jednej z dwóch. Niestety nie udało się więc teraz moja stara pompa jest po regeneracji (uszczelnienia i nastawy na stole probierczym). Wg pompiarza spełnia wszelkie normy dawkowania paliwa (wg programu ESI(tronic)). Teraz potestuję więc jeśli macie cierpliwość czekajcie na wyniki (po 500-700km dam znać). Jeszcze u niego pokuszę się o nowe końcówki od 110 (900 zł z montażem fakturą i gwarancją). Do usłyszenia w nowym lepszym świecie mało palących ALH.
Pozdrawiam oraz Ave ALH...
Pozdrawiam oraz Ave ALH...
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
czółko mam dwa pytanka pirwsze z innej beczki a mianowicie jakie ciśnienie powinna dawać turbina na biegu jałowym bo u mnie przy 900 obrotach podaje tylko 996mbarów. Czy to jest ok czy coś nie tak? A jeżeli chodzi o spalanie przy podłączonym komputerze(laptopie) przy prędkości 90km/h i na 5 biegu pokazało mi 3l/100km. czy to możliwe, że tak mało?
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- greg6.7
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
- Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska
mozliwe ze masz racje ludzie tutaj po programie i zmianie 5 biegu na dluzszy wyciagaja 65mil z galona(3.6l/100km) wiec cos w tym jest.cowboy pisze:najfajniejsze jednak jest to jak masz soft na 140KM i plai 5,5 L na 100 km/h
tak przyczym jest to wersja fabryczna ja nic przyniej nie grzebalem.Mysle ze tylko softem jest obnizona moc bo poza wtryskami reszta jest taka sama jak w europie.niebieski91 pisze:znaczy masz wtryski ASV przy sofcie ALH - a nie wiesz jak jest podregulowany - czy tylko dawkami paliwa czy coś jeszcze.
Aha mozliwe ze te wtryski sa z powodu jakisci paliwe diesel ma tutaj 45cetanow max ale ja leje taki dodatek do paliwa ktory podnosi liczbe cetanowa o 6. I o dziwo to dziala silknik na paliwie z tym dodatkiem pracuje ciszej, mniej dymi , ma lepsza dynamike
dobra kto łatwi te tanie wtryskiwacze od asv bo po podnoszeniu mocy zostało mi juz tylko to ale co wam moge powiedziec to jestem zadowolony na maxa z podciagniecia autka naprawde niezle sie sprawuje bym powiedział wrecz rewelacyjnie i chłopaki tak ustawili ze autko odpala dosłownie na dotkniecie kluczyka tak ze polecam wszystkim rewelacja czyli nasz prolblem moze lezec nie tyle co we wszystkich wtryskiwaczach co w tym sterujacym rozumiem i to moze byc tylko jego wina tak????
Holi MK4
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
no ja podjechalem do "mojego" mechaniora, on popatrzył i od razu znalazl odpowiedni kluczyk.pasio pisze:niebieski91, ty odkręcałeś sam przepływkę?
U mnie te śrubki sa na :"gwiazdki" z otworem wewnątrz na ten trzpien jak go nazwałeś.
No i faktycznie odkręcał mi sam lizak -
[ Dodano: 08 Cze 2007 22:09 ]
tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=24410#24410 pytaj gościa co sie pisze "godski"Holiii pisze:dobra kto łatwi te tanie wtryskiwacze od asv
no właśnie ja już sam niewiem, bo ja mam te gwiazdki pięcioramienne a zwykłe torxy są sześćioramienne i nie pasują, ale przeczyściłem ją bez odkręcania sprawdzę na vagu jak nie pomogło to będę szukał...może w jakimś leroyu będą mieli takie kluczyki... dzięki za szybką odpowiedź... aha tak na marginesie ja kupuję te końcówki z allegroniebieski91 pisze:no ja podjechalem do "mojego" mechaniora, on popatrzył i od razu znalazl odpowiedni kluczyk.pasio pisze:niebieski91, ty odkręcałeś sam przepływkę?
U mnie te śrubki sa na :"gwiazdki" z otworem wewnątrz na ten trzpien jak go nazwałeś.
No i faktycznie odkręcał mi sam lizak -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości