Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tuha
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
-
Kontakt:
Post
autor: tuha » pt cze 08, 2007 17:48
szukale w szukajce ale wiekoszoc temato mi znajdowalo na benzyne;/a odp nie znmalezlem tak wiec wczoraj samochod strsznie ceizko zaczal odpalac a dzisiaj skocnzylo sie ze jak odpalil to tak jak na 3 gary telepalo go bardzo obroty skakly i kopcil..to pomyslalem ze swiecie wymienilem 4 swiecie ale nadal to samo;/ dodanie gazu nic nie zmienia ciagla jakby palil na 3 i kopci strasznie jak tirowka stara..co to moze byc?wtryski ?bo swiece wyglada ze sa dobre?co jeszcze moze byc przyczyna
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 17:57 przez
tuha, łącznie zmieniany 1 raz.
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » pt cze 08, 2007 17:53
wtrysk rąbnął albo kompresja
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
lolas79
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lolas79 » pt cze 08, 2007 17:54
A jaki masz kolor spalin zaraz po odpaleniu i czy jest tego dużo?
Świece to raczej nie przy takich temp.jakie mamy aktualnie,wydaje mi sie że nie maja nic wspólnego z tym co opisujesz.
-
tuha
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
-
Kontakt:
Post
autor: tuha » pt cze 08, 2007 18:19
kolor niebieskawy telepie go bardzo caly czas i jak dodasz gazu to tylko wiecej dymu smierdzacego
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
lolas79
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lolas79 » pt cze 08, 2007 18:43
tuha pisze:kolor niebieskawy telepie go bardzo caly czas i jak dodasz gazu to tylko wiecej dymu smierdzacego
Przy obrotach koło 2000 jest nierówna praca silnika z duża ilościa niebieskiego dymu?
Sprawdź jaki masz ubytek oleju, dodatkowo napisz jak pracuje turbina,czy czujesz że auto jest troszke słabsze,jak pracuje silnik przy temp.90 stopni mam na myśli to czy kopci w mniejszej ilości i jaki kolor spalin na rozgrzanym silniku?
Pozdro
-
tuha
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
-
Kontakt:
Post
autor: tuha » pt cze 08, 2007 18:45
turbina ciagel chodzila bez najmniejszego problemu oleju nie wubywa ani grama zmieniany 8tys temu juz do wymiany bedize szedl a nie ubyl ani gram,nie sprawdze bo nieda sie jezdzic:P
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
lolas79
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lolas79 » pt cze 08, 2007 18:51
tuha pisze:nie sprawdze bo nieda sie jezdzic:P
Jest aż tak źle? A powiedz mi,zanim zaczeły występować te problemy,zauwarzyłeś może jakieś inne objawy.... może zwiąkszony apetyt na paliwo?
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » pt cze 08, 2007 18:53
pewnie to wtrysk mu leje, przynajmniej jeden
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
lolas79
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lolas79 » pt cze 08, 2007 18:55
BENITO pisze:pewnie to wtrysk mu leje, przynajmniej jeden
Może masz racje,a co sądzisz o pompie wtryskowej może coś strzeliło....?
Dlatego pytałem też o spalanie.
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 18:56 przez
lolas79, łącznie zmieniany 1 raz.
-
tuha
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
-
Kontakt:
Post
autor: tuha » pt cze 08, 2007 19:10
splaanie w miare w normie bylo no zaczelo sei ze wczoraj coraz ciezej odpala trzeba dlugo bylo go krecic zeby odpalil...a dzis juz porazka konkretna jest...jak wtryski zdjagnozowac?
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » pt cze 08, 2007 19:27
Tylko w specjalistycznym zakładzie niestety.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » pt cze 08, 2007 19:35
w TD to chyba tylko poprzez wykrecenie wtrysków i zamontowanie ich pod specialna pompke a pózniej sprawdzenie rozpylania , koszt to około 120 zł niestety.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
mikan
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Post
autor: mikan » pt cze 08, 2007 20:11
a jak jedziesz to jedzie normalnie poza tym ze lata silnik, tzn czy musisz przyspieszac zaplonu trzymac wyciagnietego, chodzi jakos dziwnie itd czy nie ? i czy nie chce sie moze wkrecac, a odpala tylko na przyspieszacu zaplonu
-
tuha
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
-
Kontakt:
Post
autor: tuha » pt cze 08, 2007 22:27
nie probowalem jechac bo silnik jest slaby...telepie nim bardzo....a koszt wtryskiwaczy jaki jest?nie jezdzilem z tym...a przyspieszacz mam automatyczny
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 22:28 przez
tuha, łącznie zmieniany 1 raz.
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości