obroty swirują

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw cze 07, 2007 19:57

Sonda pracuje tylko przy gorącym silniku...odczep kleme (-) z akumulatora i zewrzyj z plusową. Jak to nie pomoże bierz się za TPS.

[ Dodano: 07 Cze 2007 20:00 ]
Tak na marginesie z filmiku wynika, że twój krokowiec się przycina. Jeśli odpięcie klem nie pomoże to podmień inny na próbę. To w zasadzie niedroga rzecz biorąc pod uwagę np. przepustnice do mk4.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw cze 07, 2007 22:31

GUCCIO pisze:samochód tzn obroty tak jak by na ssaniu były, czy jutro ma znowy to rozbierać :( Czy ja moglem sobie pokręcić tą przekładnią slimakową może to jest przyczyna tego:( przedstawiam filmik
umnie po czyszczeniu tez dostał takich obrotów ale za chwile jakieś 10 sekund sam sie doregulował
Jacenty85, sonda jest sprawna (winna okazała się emulacja )
ale dalej wolno zchodzi z obrotów i duuuuużo pali jestem umówiony z mechanikiem i zobaczymy co on wymyśli bo ja już niemam sił
GUCCIO, sorry że się wtrąciłem już więcej niebędę zaśmiecał Twojego tematu


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw cze 07, 2007 22:51

Marek2907 czyli mam rozumieć że obroty nie falują teraz. No od razu wyglądało to na złą emulacje. Jeśli nie falują obroty to mozesz sprawdzić zapłon. Ten ADZ to jednopunkt (nie jestem przekonany bo nie znam go z własnego doświadczenia) to wystarczy regulacja konta zwykła lampą - wystraczy sprawdzić jak podaje autodata. Jesli faluja to walcz dalej. Sprawdź czy przy twoim modelu jest regulacja TPSu-w niektórych były a w niektórych nie wiec warto sprawdzić i w razie czego ustawić odpowiednio na biegu jałowym. Jeśli natomiast nie masz już błędów w kompie to warto byłoby przegrać mu nowy program ale z tym do dobrego zakładu elektromechanicznego trzeba. No czyli z tą emulacją trafiłem teraz zobacz to i się okaże co jest.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw cze 07, 2007 23:00

Jacenty85, falują faluja ale zato spalanie LPG spadło do 13 litrów
teraz emulacja jest na masę i jest lepiej
ale do osiagów autka mam duze zastrzerzenia
zobaczymy co powie mechanik (ponoc najlepszy fachowiec w Ostrołęce)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » czw cze 07, 2007 23:01

jutro z rana biorę się za to od nowa, najpierw zewrę te klemy ( tylko na jak długo??) a jak po tym się nie poprawi to od nowa rozbiorę to i podmienię od kolegi z golfa krokowy i zobaczymy co to jest. A jak nie no to oddam do mechanika niech on sie z tym bawi. Jutro zrobię zdjęcia, może ktoś dopisze teorie i będzie nowa foto porada :D


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw cze 07, 2007 23:35

GUCCIO, a po złożeniu i zamontowaniu krokowca regulowałeś luz miedzy trzpieniem a przepustnicą ?????
powinna wynosić 0,5 mm


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » pt cze 08, 2007 00:18

GUCCIO, a po złożeniu i zamontowaniu krokowca regulowałeś luz miedzy trzpieniem a przepustnicą ?????
powinna wynosić 0,5 mm
nie, nie robiłem tego :(


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt cze 08, 2007 08:50

wieczorem wrzucę instrukcję jak to zrobić :bigok:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Raffciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 16, 2006 02:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Raffciu » pt cze 08, 2007 17:19

Ja mam sytacje, ze na gazie nie spadaja mi obroty jak wrzuce na luz.Nie zawsze ale ostatnio dosyc czesto tak jest.Spada na 1800 i stoi (czasem 2000) zdarza sie tez ze spadanie ladnie na 900 po pewnym czasie. Na benzynie od razu pieknie spadaja obroty na 900 i tak sie trzymaja. Ogolnie od jakiegos czasu zauwazylem ze na gazie spadam mi duzo wolniej z obrotow niz na benzynie. Teraz jest o tyle z bani ze prawie zawsze spada na 1800 i stoi:( Wiecie co to moze byc?Filtr gazu ma wplyw?nie wymienialem od 30tys kom. Prosze o jakies rady. Dzieki

[ Dodano: 08 Cze 2007 17:21 ]
przy okazji dodam ze poza tymi obrotami ze na jalowym ma przewaznie 1800 ostatnio, to autko na gazie jest rakieta!!


Raffciu

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt cze 08, 2007 21:34

obiecana instrukcja :bigok:
Obrazek


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » pn lip 02, 2007 22:29

Witam no i udało mi się naprawić ta wirujące obroty, niestety musiałem kupić nowy silniczek.
dziękuje bardzo za wszelką pomoc. i pozdrawiam.


Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości