Gasnie po wlaczeniu ssania, zamula sie na cieplym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnie po wlaczeniu ssania, zamula sie na cieplym
Witam mam mały problem z swoim MK2 1,3 na wtrysku. Gd odpalam auto i na zewnatrz jest zimno to auto po odpaleniu gdy wlaczy sie ssanie gasnie mi przy pierwszej probie... pozniej juz jest okej, do czasu gdy silnik zlap0ie swą temperature. Gdy silnik się rozgrzeje i stoje na swiatlach to podczas ruszania zamula sie parska i czasem nawewt gasnie silnik! towarzyszy przy tym duzy zapach benzyny! Byłem na diagnostyce ale nie spr mi co to jest poniewaz do tego motoru nie ma sie gdzie podczepic i mowią ze trzeba probowac zmieniec niektore podzespoly w ciemno!!! Radzili zaczac od silniczka krokowego. Co wy sądzicie? Prosze o rady! Pozdro!
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 18:22 przez Jaco85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
ten silnik zlacza diagnostycznego nie posiada z tym sie zgadzam, ale z tym silnikiem krokowym to juz nie Moze wydawac sie dziwne ale ten silnik silnika krokowego nieposiada, przyczyna twojej usterki na 90% jest czyjnik temp (niebieski) jest on polaczony z komputerem. mialem podobnie jak Ty, po wymianie czujnika wszystko wrocilo do normy. koszt ok 30 zlJaco85 pisze:Radzili zaczac od silniczka krokowego. Co wy sądzicie?
- Golfiarz217
- Ma gadane
- Posty: 203
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Sprawdz kopułke, palec czy nie ma przebicia gdzieś. Ja bym od razu silniczka krokorego nie wymieniał można go po prostu wyczyścić i wtedy zobaczyć czy jest cos lepeiej. Może Sonda Lambda ma jakieś zwarcie wewnętrzne. A jak nie to ja bym tez posprawdzał czujniki temperatury bo jak nie łaczy gdzieś na styku albo cuś to jak się silnik nagrzeje to podaje info że silnik jest zimny. Mozliwe że cos z ta sondą może być i żle dawkuje paliwo i go zalewa. Zwróc uwage na to co napisałem
MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skoro śmierdzi benzyna to dobierz się do regulatora ciśnienia paliwa przy wtrysku i zobacz czy nie cieknie paliwo z wężyka który od niego odczepisz. Jeśli cieknie to bieda, trzeba szukać dobrego. Do trójki najtańszy nowy kosztuje 160 zeta, ja zapłaciłem za używkę na allegro 8 dych. Do twojego nie wiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Autora tematu prosze o precyzowanie tematow inaczej twoje posty beda szly do zsypu !!! Regulamin Forum !!!
Gitner
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
znalazlem jakies stare zdjecie silniczka zaraz po zakupie mojego auta zaznaczylem czujnik niebieski strzaleczkaJaco85 pisze:Buniek85, a kurde mogl bys zamiescic jakies foto gdzie dokladnie sie znajduje ten czujnik? zielony w sumie jestem w tym temacie i nie jestem pewnien na 100% gdzie sie on znajduje ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości