Nie działający centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ReV
Grupa Małopolska
Posty: 86
Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:34
Lokalizacja: Kraków

Nie działający centralny zamek

Post autor: ReV » wt cze 05, 2007 10:20

Zakupiłem ostatnio swojego mk2 a tam kwiatków aż miło, generalnie miał z nim do czynienia jakiś domorosły niemiec elektryk, który to zrobił w nim sieczkę z instalacji elektrycznej. Ale ja nie o tym. Mam zamontowany centralny zamek, ale nie działa, widać że nie był montowany fabrycznie, autko 16 letnie a system wyglada na nowy. Pytanie od czego zacząć naprawę? Gdzie znaleźć schematy? Jak sprawdzić czy system jest sprawny? Zamek jest pneumatyczny, sprężarka zamontowana w lewym nadkolu, sprawna - podłączona jest do niej trąbka, pąpuje się przy odpalaniu silnika. Prośba o wsparcie:)

[ Dodano: 05 Cze 2007 10:26 ]
Zapomniałem dodac - wersja 3 drzwiowa.
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 15:24 przez ReV, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw cze 07, 2007 16:06

Nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tą trąbką. Oryginalny centralny zamek w golfie II tez był pneumatyczny, ale pompka znajdowała się w bagażniku, po prawej stronie. Sprawdzanie najlepiej zacząć od pomiaru napięcia na kostce idącej do tej pompki - powinno tam być zasilanie +12V, oraz sygnał zamykania i otwierania pojawiający się przy przekręcaniu kluczyka w zamku. jeżeli sygnały są ok, to sprawdź, czy pompka w ogóle na nie reaguje. Jak reaguje, to pozostaje do sprawdzenia instalacja pneumatyczna


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
ReV
Grupa Małopolska
Posty: 86
Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ReV » śr cze 13, 2007 16:02

Sprawdziłem z tyłu jest jeszcze jedna pompka, kształt "L" są kable jak mówiłeś, odchodzi też 1 czarno zielony wężyk. Z przodu jest druga, nie fabryczna, od niej też wychodzą węże też jest podłączona. Wygląda to dla mnie dziwnie, dlatego pytam jak się można za to zabrać. Instalację sprawdzę, i będę na bieżąco pisał..

[ Dodano: 15 Cze 2007 21:00 ]
No i po kłopocie, centralny zameczek naprawiony:) Co się okazało: zastana pompka, po przedmuchaniu, przeczyszczeniu i przesmarowaniu, a także usunięciu koszmarnej śniedzi z wtyczki, odżyła. Znalazłem też w jednym miejscu na wężyku nieszczelny trójnik, tez poszło sprawnie. I zameczek chodzi pieknie. WIelkie dzięki za pomoc, punkcik dla Ciebie!!

[ Dodano: 19 Cze 2007 20:55 ]
Następnego dnia po naprawie z pompki poszedł dym, i znów central niesprawny..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191976&postdays=0&postorder=asc&start=0][img]http://images32.fotosik.pl/410/2bb90c175a9e74ab.gif[/img][/url]

Majówka 2009
Nysa 2010

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości