Gdy dodaje szybciej gaz muli sie silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gdy dodaje szybciej gaz muli sie silnik
Witam!!! Mam problem ze swoją trojka AAM LPG, bo zawsze gdy mu gwałtownie depnę po gazie (wyprzedzanie itp) silnik traci moc. Drugi objaw jest taki że gdy jade na którymkolwiek biegu na małych obrotach silnika bardzo mi szarpie. Byłem z tym już u kilku mechaników, wymienili mi sondę lambda, świece, przewody zapłonowe, kopułkę rozdzielacza,czujnik temperatury powietrza, filtr powietrza, ustawiali zapłon, (czujnik temperatury płynu ponoć jest dobry) i dalej jes to samo. Dzieje sie to zarówno na benzynie jak i gazie.
Czy ktoś z was spotkał się może z takim przypadkiem????
Czy ktoś z was spotkał się może z takim przypadkiem????
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 15:15 przez michalo14, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem ale już sie go pozbyłem bo ceramika sie oberwała i dzwonił mi na dołkach(mlotek przecinak isprawa załatwiona):) Ale to nic nie zmieniło bo dalej tak samo mi chodzi.
A co do tej przepustnicy to może być że to silnik krokowy coś szwankuje????? Bo z tym szarpaniem na małym gazie to do takiego dochodze wniosku.
A co do tej przepustnicy to może być że to silnik krokowy coś szwankuje????? Bo z tym szarpaniem na małym gazie to do takiego dochodze wniosku.
nie wiem czy ta informacja bedzie przydatna. U mnie w MK2 miałem podobnie... silnik szarpał, przyspieszął ale nie tak jak to robia sprawne wozy tej samej mocy (jakby chciał a nie mógł) sadziem ze to sie tak dzieje tylko jak własnie mocniej mu depne, ale to było zawsze tylko ze jak mu lekko gazuje to jest niewyczuwalne siedzac w foteliku.
jak staniesz oko w oko silnikiem i dodawac mu bedziesz troszke gazu to na jakichś obrotach czasem silnik zadrży (nie chodzi równo). Elektryk tez sprawzdał wiele rzeczy, ale powiem co było jak sprawdzał cewką zapłonową: jak ją sprawdzał na wolnych było ok, na samych wysokich ok ale jak trzymał silnik na jakiś innych obrotach to wykres od cewki (przy silniku który akurat zadrżał) sie zminiał na niedopuszczalny. Wymiana cewki zapłonowej pomogła. Dosłownie silnik chodzi jakby po raz drugi przezywał swą młodość.
Więc jesli jej nie sprawdzałes to ja zbadaj albo dla próby wstaw sobie jakąs z innego MK3
[ Dodano: 05 Cze 2007 16:25 ]
Mam jeszcze pytanie do dziejo. Zapytałes sie o katalizatror...
Jaki wpływ na prace silnika ma niesprawny katalizator? Wiem że moze miec wpływ troche na jego moc. Ale na prace? Powiem że nie za bardzo się znam na rzeczy, wiec kazda informacja mile widziana.
jak staniesz oko w oko silnikiem i dodawac mu bedziesz troszke gazu to na jakichś obrotach czasem silnik zadrży (nie chodzi równo). Elektryk tez sprawzdał wiele rzeczy, ale powiem co było jak sprawdzał cewką zapłonową: jak ją sprawdzał na wolnych było ok, na samych wysokich ok ale jak trzymał silnik na jakiś innych obrotach to wykres od cewki (przy silniku który akurat zadrżał) sie zminiał na niedopuszczalny. Wymiana cewki zapłonowej pomogła. Dosłownie silnik chodzi jakby po raz drugi przezywał swą młodość.
Więc jesli jej nie sprawdzałes to ja zbadaj albo dla próby wstaw sobie jakąs z innego MK3
[ Dodano: 05 Cze 2007 16:25 ]
Mam jeszcze pytanie do dziejo. Zapytałes sie o katalizatror...
Jaki wpływ na prace silnika ma niesprawny katalizator? Wiem że moze miec wpływ troche na jego moc. Ale na prace? Powiem że nie za bardzo się znam na rzeczy, wiec kazda informacja mile widziana.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości