w NZ-tce znajduja sie dwa czujniki oleju jeden od wysokiego cisnienia drugi od niskiego (czy jakos tak)
Jakiego koloru powinny byc te czujniki?
Wiem że jeden jasno niebieski 0.3 Bara a drugi?
Problem jest taki że na wolnych obrotach załacza się kontrolka od oleju i bzeczek (jak silnik jest nagrzany i na jakis swiatłach albo jak go na luzie puszcze) Filrt oleju wymieniany olej tez wymieniany. wiec zostaje czujnik
ten temat był juz wielokrotnie poruszany ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzim.
Za wszelkie odpowiedzi bedę wdzięczny
jakiego koloru czujnik oleju w NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Od strony paska rozrządu między 3 a 4 swiecą masz brązowy czujnik od wysokiego ciśnienia (1,4 bar+-0,2)stojąc przodem do komory silnika. Gdy silnik nie pracuje masz na nim przerwę, przy uruchomionym siniku masz mieć zwarcie do masy.
Bardziej w prawo w stronę aparatu zapłonowego masz czarny czujnik od niskiego ciśnienia(0,15-0,45 bar). Gdy silnik nie pracuje ma on zwarcie do masy, gdy silnik uruchomisz ma mieć przerwę.
Czujnik niskiego ciśnienia oleju nr.org. 056919081C na ciśnienie 0,15 – 0,45 bar, czujnik na wysokie ciśnienie nr.org. 068919081 na ciśnienie 1,4bar +-0,2 bara. Ciśnienie na biegu jałowym 0,12 (1,2 bar) do 0,16 (1,6 bar) MPa. Przy 2000 obr. Nie mniej niż 0,20 MPa (2,0 bar).
Bardziej w prawo w stronę aparatu zapłonowego masz czarny czujnik od niskiego ciśnienia(0,15-0,45 bar). Gdy silnik nie pracuje ma on zwarcie do masy, gdy silnik uruchomisz ma mieć przerwę.
Czujnik niskiego ciśnienia oleju nr.org. 056919081C na ciśnienie 0,15 – 0,45 bar, czujnik na wysokie ciśnienie nr.org. 068919081 na ciśnienie 1,4bar +-0,2 bara. Ciśnienie na biegu jałowym 0,12 (1,2 bar) do 0,16 (1,6 bar) MPa. Przy 2000 obr. Nie mniej niż 0,20 MPa (2,0 bar).
VWpower Golf
teoretycznie dobrze kombinujesz..tez tak spóbowałem jak sie okazuje kazdy powtarzam kazdy powiedział mi sa 4 czujniki a które to juz zaden nie był w stanie okreslic.pablo111l pisze: Spisz numery (pełne) silnika i idź do sklepu
oni z katalogów ci powiedzą jaki powinien byc
Pofatygowałem sie nawet do serwisu VW i podobniie pan mowi ze 4 sa ale jak sie go zapytałem które dwa sa dla mnie to on zaczał mlaskać i nie wiedział co mi odpowiedzieć... zgroza. Dopiero jak mu powiedziałem żeby zapytał jakiegos mechanika to ten nie miał czasu ale mówił że poszuka z schematach elektrycznych i oddzwoni (nie oddzwonił) ale już wiedziałem gdzie szukac - 'schematy elektryczne' no i znalazłem niebieski 0.3bara i biały 1.8bara
Pozdr.
[ Dodano: 23 Maj 2007 00:46 ]
GENE pisze:Od strony paska rozrządu między 3 a 4 swiecą masz brązowy czujnik
jak juz pisałem wyżej w NZ-tce jest niebieski 0.3bara (zgadza się) i biały (nie brązowy)GENE pisze:Bardziej w prawo w stronę aparatu zapłonowego masz czarny czujnik od niskiego ciśnienia(0,15-0,45 bar).
2bary. jesli masz brazowy to z mojego widzenia masz mniejsze prawdopodobieństwo że Ci pokaze że cisnienie jest za niskie...
Pozdr.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
MARECKI, więc tak TECDOC-Nr silnika: 4131 TECDOC-Nr silnika: 5011
Cisnienie [bar]: 1,8 -biały nr oryginału 056 919 081E
Cisnienie [bar]: 1,4,Kolor: czarny TECDOC-Nr silnika: 4131 Nr silnika: 5011 nr 068 919 081
silnika: 4131 Kolor: szary Cisnienie [bar]: 0,9 068 919 081A
028 919 081D Kolor: jasny niebieski Nr silnika: 4131 silnika: 5011 0,3 bar
Cisnienie [bar]: 1,8 -biały nr oryginału 056 919 081E
Cisnienie [bar]: 1,4,Kolor: czarny TECDOC-Nr silnika: 4131 Nr silnika: 5011 nr 068 919 081
silnika: 4131 Kolor: szary Cisnienie [bar]: 0,9 068 919 081A
028 919 081D Kolor: jasny niebieski Nr silnika: 4131 silnika: 5011 0,3 bar
dla szperajacych w archiwum podaje rozwiazanie problemu.
probelem dal którego załączał się brzęczek nie był wadliwie dobrany czujnik oleju a uszczelka pod głowicą. Wymieniłem i jest OK:)
JEsli chodzi o czujniki to tak jak juz pisałem wyżej:
niebieski 0.3bara
i biały 1.8 bara 9wyżej mały bład jest)
informacje te można znaleźć z schematach elektrycznych.
probelem dal którego załączał się brzęczek nie był wadliwie dobrany czujnik oleju a uszczelka pod głowicą. Wymieniłem i jest OK:)
JEsli chodzi o czujniki to tak jak juz pisałem wyżej:
niebieski 0.3bara
i biały 1.8 bara 9wyżej mały bład jest)
informacje te można znaleźć z schematach elektrycznych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 118 gości