Za duze cisnienie w cylindrach 15 na wszystkich

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wodzu189
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:50
Lokalizacja: jastrzębie
Kontakt:

Za duze cisnienie w cylindrach 15 na wszystkich

Post autor: Wodzu189 » wt cze 05, 2007 10:17

Mam problem gdyz w moim aucie benzyna golf IV 1.4 16v jest zaduze cisnienie 15 w kazdym cylindrze co jest do roboty i orientacyjny koszt naprawy



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt cze 05, 2007 12:04

Witam.
Nigdy się nie spotkałem z za dużym ciśnieniem.W jaki sposób było mierzone ciśnienie?
Pozdrawiam.Andrzej.



Kolarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lut 21, 2005 15:32
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Kolarz » wt cze 05, 2007 13:15

Wodzu189, wielu z golfiarzy chciałoby mieć taki problem :)


Kolarz

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » wt cze 05, 2007 13:34

a w jakich to jednostkach było mierzone???
bo ja miałem na trzech cylindrach 21 czegoś a na jednym 12 i to był problem!
jak masz równe cisnienie i nie chleje oleju to sie chlopie nie martw i nie grzeb.
taka moja rada



Wodzu189
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:50
Lokalizacja: jastrzębie
Kontakt:

Post autor: Wodzu189 » wt cze 05, 2007 13:46

nie wiem bo to mechanik mierzyl ja tego nie widzialem...ale moj pije olej 1,5l na 2 tys km



hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » wt cze 05, 2007 14:41

no to masz problem. ale zacznij od uszczelniaczy trzonków zaworowych.
jak nie pomoze to pewnie pierdzionki do wymiany.



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » wt cze 05, 2007 15:48

powod raczej jest taki ze głowica była robina i została za duzo zebrana (spalanowana)



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » wt cze 05, 2007 15:57

tomyart pisze:powod raczej jest taki ze głowica była robina i została za duzo zebrana (spalanowana)
chyba tak pozostaje Ci jeżdzić na Pb98 ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości