Co najpierw: zmiana końcówek wtrysków czy chip?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co najpierw: zmiana końcówek wtrysków czy chip?
Jestem w takiej sytuacji że aktualnie mam boxa (który leży w szafie i się kurzy) z możliwością bezpłatnej wymiany na program w vtechu. I właśnie zastanawiam się co zrobić czy najpierw założyć końcówki wtrysków od ASV i zrobić program czy najpierw zrobić program i później ewentualnie kupić te końcówki i jakąś korektę? Po chipie chciałbym uzyskać tak 115-120 KM, czy fabryczne wtryski wyrobią? Pomyślałem sobie że 600zł. (które musiałbym zainwestować w końcówki) piechotą nie chodzi i trochę mi szkoda tej kasy bo nie jestem pewny czy one coś zmienią gdyż większych modów, które wiązałyby się ze zmianą turbiny czy intercoolera napewno nie będę robił.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Co najpierw: zmiana końcówek wtrysków czy chip?
z wtrysków ALH można zrobić hybrydy 230 za 1400złi w połączeniu z softem peknie 150KM w twoim ALH. hybrydami zajmuje sięAligator z Katowicpasio pisze:Jestem w takiej sytuacji że aktualnie mam boxa (który leży w szafie i się kurzy) z możliwością bezpłatnej wymiany na program w vtechu. I właśnie zastanawiam się co zrobić czy najpierw założyć końcówki wtrysków od ASV i zrobić program czy najpierw zrobić program i później ewentualnie kupić te końcówki i jakąś korektę? Po chipie chciałbym uzyskać tak 115-120 KM, czy fabryczne wtryski wyrobią? Pomyślałem sobie że 600zł. (które musiałbym zainwestować w końcówki) piechotą nie chodzi i trochę mi szkoda tej kasy bo nie jestem pewny czy one coś zmienią gdyż większych modów, które wiązałyby się ze zmianą turbiny czy intercoolera napewno nie będę robił.
www.vagtune.pl tel. 502730289
do 150KM wystarczą 216 - czyli końcówki z motoru AHYmirass pisze:z wtrysków ALH można zrobić hybrydy 230 za 1400złi w połączeniu z softem peknie 150KM w twoim ALH. hybrydami zajmuje sięAligator z Katowic
ale kolega celuje w 120KM więc spoko wystarczą mu ASV, AFN - nawet na ori moze wydoli
najpierw wtryski, potem program - na tych wtryskach nie licz na duże przyrostypasio pisze:szkoda tej kasy bo nie jestem pewny czy one coś zmienią gdyż większych modów, które wiązałyby się ze zmianą turbiny czy intercoolera napewno nie będę robił
na wiekszych wtryskach bedziesz miał wiekszą moc i mniejsze spalanie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
prawda jest taka że po kilku dniach bedzie już czuł brak mocy wiec osobiście proponuje 230tki jako bardziej rozwojową inwestycjecowboy pisze:
do 150KM wystarczą 216 - czyli końcówki z motoru AHY
ale kolega celuje w 120KM więc spoko wystarczą mu ASV, AFN - nawet na ori moze wydoli
www.vagtune.pl tel. 502730289
tyle że koledzy mający ALH pisali że po założeniu 216 juz auta dostawały tyle koksu że trubinki kręciły się jak szalone, więc po włożeniu 230 trzeba jakoś to ogarnąć w programie żeby turbinka nie odleciała i auto nie batorzyłomirass pisze: prawda jest taka że po kilku dniach bedzie już czuł brak mocy wiec osobiście proponuje 230tki jako bardziej rozwojową inwestycje
w przypadku kolegi to ori ASV byłyby chyba najlepsze...
Aligator to masters tuning katowicepasio pisze:czy on podjąłby się włożenia tych końcówek od ASV do moich starych wtrysków??
Wojciech Gołąbek
Katowice ul. Gromadzka 36L
kom. 606 34 11 44
GG: 1713699
biuro@tdituning.pl
http://www.tdi-tuning.pl/kontakt.htm
Skontaktuj sie z nim a na pewno Ci pomoże, pewnie wymieni Ci twoje wtryski ALH na ASV i od razu zrobi konkretny programik - POLECAM
jak masz program za free, to kup sobie uzywki wtryski ASV lub AFN za ca 600 PLN i podjedź do Vtechu na korekte softu...i zobaczysz co wyjdziepasio pisze:tylko że ja mam boxa z vtechu i u nich program za free (tzn za starego boxa) czyli raczej nie będę mu głowy zawracał skoro i tak później pojadę do konkurencji...
zażycz sobie żeby moment płynnie narastał - max wartośc przy około 2400-2600 rpm
same wtryski ASV powinny dać Ci 110-115KM a po programie powinieneś mieć 135KM 300 NM - de facto bedziesz miał ASV
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
140-145 KM jestem blizszy tej wartościcowboy pisze:jak masz program za free, to kup sobie uzywki wtryski ASV lub AFN za ca 600 PLN i podjedź do Vtechu na korekte softu...i zobaczysz co wyjdziepasio pisze:tylko że ja mam boxa z vtechu i u nich program za free (tzn za starego boxa) czyli raczej nie będę mu głowy zawracał skoro i tak później pojadę do konkurencji...
zażycz sobie żeby moment płynnie narastał - max wartośc przy około 2400-2600 rpm
same wtryski ASV powinny dać Ci 110-115KM a po programie powinieneś mieć 135KM 300 NM - de facto bedziesz miał ASV
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości