bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
apsikowóz powinien wydolić więcej a po tym co mówi jakie są plany to głowa boli
jak tak patrze co sie dzieje to se myśle że trza było nie sprzedawać JRa tylko kupić mu jakąś bude z MK1 i bawić sie
za chwile bede wymieniał GT15 na większą i ta by byłą jak znalazł. no ale cóż, może kiedyś jeszcze tak zrobie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Jak pisałem "Tak ciekawie to wyszło że raczej pewne że będzie 1.9 TD VNT" to pisałem o sobie akurat ;Pvw_vandal pisze:Apsik, euglen zostaje przy 1.6 TD tylko że inną turbinkę zakładamoże ty coś zrobisz z 1.9 TD
Na jesień bedzie setup albo GT22v + pompa 11mm albo GT20 i pompa 10mm
wiec sie chłopaki nie martwcie


No i podziękowania dla Zaprzala za pomysły

It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
poptwierdzam zaprzal, potrafi podac jakies fajne linki i w ogóleeuglen pisze:Apsik napisał/a:
No i podziękowania dla Zaprzala za pomysły
vw_vandal napisał/a:
a to cycek mnie też nakierował na coś potwornego ale narazie nic nie powiem
a kogo on nie nakierował???


spoko, obudowy wtrysków są identyczne, wiec hybrydy mozna budować na dowolnych dawcach jesli sie ma odpowiedni warsztat do ustawiania pierwszego cisnieniazaprzal pisze:Mam nadzieje, ze sie uda

no to wiadomo nie od dziszaprzal pisze:dlubanie tdi nie musi byc takie drogie jak tjunerzy pisza

http://stores.ebay.de/diesel-speed-shop
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości