wyczyszczona turbina ale jeszcze nie to przyspieszenie....??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
wyczyszczona turbina ale jeszcze nie to przyspieszenie....??
witam
jakiś czas temu zawracałem wam głowe moimi problemami z golfem i sugestie okazaly sie słuszne, zapieczone kierownice. czyszczenie turbo kosztowało mnie 150zł i auto juz nie wpada w tryb awaryjny, smiga dobrze................ale po przekroczeniu 3tys juz nie idzie za specjalnie, dzis na długiej prostej dusiłem go to ledwie przekroczył 160 i to w tępie kiepskim, do 140 idzie niezle. Dla porównania jezdziłem dzis astrą dti 101KM i odjechałaby mnie jak nic. Co to może być jeszcze bo dać sie obiechać astrze to wstyd jak zwykle czekam na sugestie i pozdrawiam
jakiś czas temu zawracałem wam głowe moimi problemami z golfem i sugestie okazaly sie słuszne, zapieczone kierownice. czyszczenie turbo kosztowało mnie 150zł i auto juz nie wpada w tryb awaryjny, smiga dobrze................ale po przekroczeniu 3tys juz nie idzie za specjalnie, dzis na długiej prostej dusiłem go to ledwie przekroczył 160 i to w tępie kiepskim, do 140 idzie niezle. Dla porównania jezdziłem dzis astrą dti 101KM i odjechałaby mnie jak nic. Co to może być jeszcze bo dać sie obiechać astrze to wstyd jak zwykle czekam na sugestie i pozdrawiam
dobra cene dales za czyszczenie
ściągnij wtyczkę przepływomierza i przejedź się, jeśli zobaczysz różnice to nie przepływka. A ile on ma jeździć książkowo 170km/h?? jeśli ma dużo kilosów na zegarze to nie osiagnie wartosci ksiazkowych ale nie wiadonmo w jakiej kondycji jest twoj silnik.
ściągnij wtyczkę przepływomierza i przejedź się, jeśli zobaczysz różnice to nie przepływka. A ile on ma jeździć książkowo 170km/h?? jeśli ma dużo kilosów na zegarze to nie osiagnie wartosci ksiazkowych ale nie wiadonmo w jakiej kondycji jest twoj silnik.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
czyszczenie przepływki jakims syfem może tylko przyspieszyc jej agonię...Goofi pisze:Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi
rozbieranie n-75 (który w zasadzie jest nierozbieralny) bez potrzeby również nie ma sensu...
AndrzejOsz, ma problem chyba jednak z doładowaniem
nie wiemy czy łapie tryb awaryjny, czy może sztanga za mocno rozkręcona po czyszczeniu...
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
do kogo mogę się udac na dobrą diagnozę dynamiczną, mieszkam w połowie drogi między warszawą a bydgoszczą
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
do kogo mogę się udac na dobrą diagnozę dynamiczną, mieszkam w połowie drogi między warszawą a bydgoszczą
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
jeśli stało się to po czyszczeniu turbiny to byc moze tam trzeba szukac przyczyn...AndrzejOsz pisze:trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
ogólnie jeśli muli się auto powyzej 3000 rpm to piewrsze co bym diagnozował to przepływka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości