Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz cze 03, 2007 23:00

Michnik pisze:Ciekawi mnie własnie najbardziej sprawa sprzęgła...
Skrzynia bankowo idzie do wymiany (pewnie założę jakąś od MK2 TD) a co do sprzęgła ... no to mysle, że p. Radzikowski pomoże :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 03, 2007 23:36

od paska aaz skrzynia bedzie git i do tego sprzeglo 228mm albo sprobuj od tdi skrzynke wrzucic. do 1.6td skrzynka tdi pasuje to moze do aaz tez. czyli rozumie, ze w tym roku kilka ponad 100 konnych aaz bedzie smigac? ;) czekam czekam, bo ja tez spal nie bede.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 04, 2007 00:40

nie no srednio skrzynie i sprzeglo bym chcial zmieniac,jak krotsza to lepiej,ale sadzilem ze standardowa styknie,to co chcialbym zrobic to pin,gov mod jesli da rade, napewno ic duze i pokrecone turbo i dawka,myslalem ze 100 z takim czyms to minimum, myslalem ze cos wiecej,nie chce az tak esktremalnie sie bawic zeby skrzynie wymieniac i sprzegla , juz bawilem sie w to z oplem i wiecej zachodu niz to warte,tyle ze tam mialem w benzynie skrzynie od diesla zeby przelozenia skrocic

[ Dodano: 04 Cze 2007 00:42 ]
poza tym na jakims z innych moich tematiow ktos pisac ze 130 to nie jest jakies extremum,takze sie tym sugeruje, tymbardziej jak widzialem filmiki co 1.6td wyprawia



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 04, 2007 07:07

co poradzic, ze seryjne sprzeglo to tylko 210mm i nawet SERYJNYM 1.6td SB zdarzalo sie zeby je doslownie polamac... moc kosztuje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 04, 2007 08:30

ja nie mowie ze nie biore pod uwahe takichrzezczy,ale mi chodzilo do ilu moge kreic zeby nie zmieniac skrzyni ani sprzegla itd,jesli nie 130 to bede sie szykowal na mniej byleby fura wyrztmala



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn cze 04, 2007 09:53

mikan pisze:ja nie mowie ze nie biore pod uwahe takichrzezczy,ale mi chodzilo do ilu moge kreic zeby nie zmieniac skrzyni ani sprzegla itd,jesli nie 130 to bede sie szykowal na mniej byleby fura wyrztmala
Na 130KM to raczej mała szansa żeby sprzęgło wytrzymało. Trzeba by je wzmocnić. Skrzynia też pewnie będzie już przeciążona, ale od biedy można by spróbowac ją zostawić(najwyżej sie rozleci to sie wtedy pomyśli o czymś innym). Jeżeli jeszcze masz turbine KKK K03 która się szybko wkręca od niskich obrotów to tym bardziej będzie kiepsko ze sprzęgłem. Wiem bo sam mam ;) Sprzęgło już wymieniałem bo po modyfikacjach stare zaczęło sie ślizgać.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn cze 04, 2007 10:08

mikan pisze:no w sumie,tylko ogolnie rzuclem haslo 130 koni bo odazu pod to sie chce przygototywac,a nie pod 100, zbey 2 razy robot nie robic.takze stad moje pytanie jaki ic czt tam fmic :)
Jeżeli piszesz o TD i w nim mocy 130KM to nie ma sensu, po pierwsze lepiej wrzucic silnik TDI i o zmodyfikować, po drugie dla silnika TD AAZ nie wskazane jest więkrza moc niz 100KM- sworznie tłoków tego nie wytrzymają, spadnie jego trwałość, autko ma juz swoje lata i nie wiadomo jak to sie przełozy na jego dalszą eksploatację po drugie autko przestanie być czym jest - tanim środkiem transportu, bedziesz musiał liczyc sie ze spalaniem bedzie w granicach 9l a to już traci sens miec dielsa, bedzie kopcić jak lokomotywa- TDI jest leprze do tych modów, przy czym nawet dla 90KM nikt nie proponuje mocy 130KM, a tym bardziej dla TD. Dla silnika TD skrzyna CHD kończy swoje możliwości przy 185km/h- 4600 obr. Trzeba wymienić skrzynie, jej wodziki, bo w TDI są inne + modyfikacje- taniej znaleśc TDI i zmodyfikować niż pakować się w TD.Wg moich doświadczeń pogodzenie spalania , osiągów , trwałości dla TD to moc w granicach 85-95KM.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn cze 04, 2007 14:26

PinkFloyd pisze:Jeżeli piszesz o TD i w nim mocy 130KM to nie ma sensu, po pierwsze lepiej wrzucic silnik TDI i o zmodyfikować, po drugie dla silnika TD AAZ nie wskazane jest więkrza moc niz 100KM- sworznie tłoków tego nie wytrzymają, spadnie jego trwałość, autko ma juz swoje lata i nie wiadomo jak to sie przełozy na jego dalszą eksploatację po drugie autko przestanie być czym jest - tanim środkiem transportu, bedziesz musiał liczyc sie ze spalaniem bedzie w granicach 9l a to już traci sens miec dielsa, bedzie kopcić jak lokomotywa- TDI jest leprze do tych modów, przy czym nawet dla 90KM nikt nie proponuje mocy 130KM, a tym bardziej dla TD. Dla silnika TD skrzyna CHD kończy swoje możliwości przy 185km/h- 4600 obr. Trzeba wymienić skrzynie, jej wodziki, bo w TDI są inne + modyfikacje- taniej znaleśc TDI i zmodyfikować niż pakować się w TD.Wg moich doświadczeń pogodzenie spalania , osiągów , trwałości dla TD to moc w granicach 85-95KM
Bez obrazy kolego, ale gdyby podchodzić do sprawy Tuningu silnika na Twój sposób to byśmy daleko nie zaszli!!
Ja Ci tam życze powodzenia w PD, a "my" (jest nas conajmniej dwóch) to se zostaniemy przy grzebaniu AAZ'ta

Pozdro


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 04, 2007 18:23

PinkFloyd pisze:
mikan pisze:no w sumie,tylko ogolnie rzuclem haslo 130 koni bo odazu pod to sie chce przygototywac,a nie pod 100, zbey 2 razy robot nie robic.takze stad moje pytanie jaki ic czt tam fmic :)
Jeżeli piszesz o TD i w nim mocy 130KM to nie ma sensu, po pierwsze lepiej wrzucic silnik TDI i o zmodyfikować, po drugie dla silnika TD AAZ nie wskazane jest więkrza moc niz 100KM- sworznie tłoków tego nie wytrzymają, spadnie jego trwałość, autko ma juz swoje lata i nie wiadomo jak to sie przełozy na jego dalszą eksploatację po drugie autko przestanie być czym jest - tanim środkiem transportu, bedziesz musiał liczyc sie ze spalaniem bedzie w granicach 9l a to już traci sens miec dielsa, bedzie kopcić jak lokomotywa- TDI jest leprze do tych modów, przy czym nawet dla 90KM nikt nie proponuje mocy 130KM, a tym bardziej dla TD. Dla silnika TD skrzyna CHD kończy swoje możliwości przy 185km/h- 4600 obr. Trzeba wymienić skrzynie, jej wodziki, bo w TDI są inne + modyfikacje- taniej znaleśc TDI i zmodyfikować niż pakować się w TD.Wg moich doświadczeń pogodzenie spalania , osiągów , trwałości dla TD to moc w granicach 85-95KM.
nie ma co popadac w skrajnosci... kazdego diesla mozna dlubac i tyle, a TD sporo taniej niz TDI


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 04, 2007 18:39

a propo sensu diesla to akurat przt spalaniu 9l tez bedzie mialo sens,jak wiadomo diesle starsze na wsztrskim jezdza ... , i td jest o tyle lepszy ze pozbawiony jest tej zbednej elektroniki, z premedytacja kupilem td a nie tdi.napewno cos pokrece przy moim golfie, bedzie napewno ic , pin i turbo z dawka podkrecone, zobacze jak sie bedzie jezdzic, i dalej bede myslal, a propos taniegi srodka transportu, mialem przedtem c20xe w astrze a 150 koni v-powera malo nie zasysa jak wkrecasz,a 150kucy az sie prosi o deptanie , tazke jezdzac dieslem jestem szczesliwt za ile jezdze,a mowie po raz kolejny o tych 130 koniach patrzac na to co kolesie tymi 1.6td wyprawiaja,chyba tez czas zeby za aaz-ety sie wziasc i brac z nich przyklad



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 04, 2007 18:42

oj nie wierze, ze zacznei 9 palic... moj pali 6 i jak byl seryjny tez palil 6... z podkrconym TD nawet nie wyprzedzam z butem w podlodze, zmienia sie styl jazdy............ a jak ktos chce jezdzic z sandalem w podlodze 100% czasu to tez mu duzo nie spali bo szybciej sie silnik przegrzeje i rozleci ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 04, 2007 18:46

nie chodzilo mi o deptanie caly czas ale swoja popzrednia beznyze deptalem ciagle i lykala 15literkow 98pb, w kazdym razie widze ze zapytanie niezaowocowalo, sa widze zwolennicy td i tdi, ja z racji przekonan jestem za td, ale nadal nie wiem ile kucy wyciagne po pierwszych przeroblach jakie opisalem wyzej :/

[ Dodano: 04 Cze 2007 18:47 ]
a co do spalania to teraz jak i przed pokreceniem dawki palil mi 7 litrow, czasem wiecej jak deptam ostro, 6 to spala jak zamulam,moze to przez przyzwycajenia z beznyny



Awatar użytkownika
theority
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 23:30
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: theority » pn cze 25, 2007 17:39

A ja mam zapytanie :D
Co to jest za kanalik oznaczony żółtą strzałką ? (normalnie przykryty kapturkiem gumowym)
Oraz do czego służy ten wężyk oznaczony niebieską strzałką ? Domyślam się że jest to podciśnienie, dlatego zrodziło mi się pytanie gdzie podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania?

P.S. Jeśli już było takie pytanie to proszę mnie nie bluzgać :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn cze 25, 2007 18:00

ten niebieski to wężyk ciśnieniowy i tu właśnie się wpina wskaźnik.

zaworek pokazany żółta strzałka wyrównuje ciśnienie (do atmosferycznego) pod membraną


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości