TDI do MK2 da rade?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI do MK2 da rade?
Czy jest opcja wstawienia szlachetnego silniczka TDI do Golfika II. Jezeli tak to od jakiego autka i czy duzo trzeba robic przerobek? I chyba jak wrzyci sie taki silniczek to trzeba ze skrzynia razem?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
no wlasnie.wielu już o to pytało ale jakos chyba tylko na pytaniach sie skonczyło.a szkodatomcio pisze:Da radę, było, poszukaj
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Da radę !!! z tego co wiem, to idealnie pasuje silnik 1.9TDI od golfa III, kłopot później jest z podłączeniem elektryki, ale sam silnik pasuje idealnie na łapy podtrzymujące w golfie II.
Sam się przymierzam do założenia takiego silniczka do mojej Jettki, ale odstrasza mnie ta elektryka. Co do ceny to silniczek 1.9TDI można wyrwać już od 2400zł., ale ot nie wszystkie koszty
Pozdrawiam, sztux.
Sam się przymierzam do założenia takiego silniczka do mojej Jettki, ale odstrasza mnie ta elektryka. Co do ceny to silniczek 1.9TDI można wyrwać już od 2400zł., ale ot nie wszystkie koszty
Pozdrawiam, sztux.
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
silnik pasuje do mk II. ja mam wstawiony z passata B4. musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego. łapy silnika pasują idealnie. skrzynie wypadało by tez zmienić ponieważ ma dłuższe przełozenia niż skrzynia w td oraz jest wieksze sprzegło w tdi. dalej do wyniany ida pedały ze względu na sterowanie hydraulicznym sprzęgłem oraz potencjometrem gazu ale i to da sie obejść mozna zostawic stare pedały sprzęgło przerobić na linke i potencjometr tez da się jakoś dostawic do seryjnych pedałów.
Jak wymieniasz skrzynie to i półośki z przegubami beda potrzebne inne jak masz przeguby 100mm a półośki od gti 16V z mkII lub jakiegoś corrado.
a co do elektroniki to też mozna się bez niej obejść
Jak wymieniasz skrzynie to i półośki z przegubami beda potrzebne inne jak masz przeguby 100mm a półośki od gti 16V z mkII lub jakiegoś corrado.
a co do elektroniki to też mozna się bez niej obejść
Nissan Patrol K160
ja mam na szeroki pasek, i niestety podłużnice też trzeba było potraktować szlifierką, bo koło pasowe mogło uderzyć przy jakiejś nierówności.Trochim pisze:musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego
a tak OT, trochim, gdzie sie podziewałeś, jakoś cie mało było widać. jak tam syncro, skończone ??
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości