mkII jaki silnik?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

mkII jaki silnik?

Post autor: Sailor » śr maja 04, 2005 17:21

Hej! Mam pytanko, a mianowicie chcialbym dokonac swap silnika w moim mk II GT, i prosze o rade. Mam silnik 1.8 rp, z tego co przeczytalem na forum ten silnik nie bardzo nadaje sie na przerobki, chociaz mam zamontowany w nim ostry walek i dokonane sa drobne przerobki dolotu (to wszystko bylo juz jak go kupilem), niezle wkreca sie na obroty i mocy tez ma sporo, ale dojrzalem do czegos mocniejszego. Tutaj zaczyna sie problem, nie wiem jaki silnik zakupic, z produktow vw lub audi (1.8T), chodzi o stosunkowo niewygorowana cene i mozliwosci rozwoju. Jesli vw to np PF na digi czy cos 16v na mechanicznym wtrysku, a moze 2.0? Z gory dzieki za rade! Pozdrowionka !!



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr maja 04, 2005 17:40

1,8T APX albo BAM 225km :) dajesz czipsa i masz mocne mk2 i wsadzasz bezproblemowo a cena silnika do jakosci i mozliwosci na 5+ objezdzasz wszystko jak leci :bigok:



Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » czw maja 05, 2005 09:34

Tez tak mysle, ze najlepszy bylby 1.8T, a orientujecie sie jak wyglada sytuacja z przeniesieniem napedu (skrzynia, polosie, przeguby itp.?)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 05, 2005 11:19

Sailor pisze:Tez tak mysle, ze najlepszy bylby 1.8T, a orientujecie sie jak wyglada sytuacja z przeniesieniem napedu (skrzynia, polosie, przeguby itp.?)
wszystko prawie podchodzi


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » czw maja 05, 2005 17:13

Tak jest wszystko gra chyba ze zakladasz skrzynie 6 to poloska jest taka krociutka :bigok:



Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » czw maja 05, 2005 22:30

Dzieki Krzychu, jesli tak to zaczynam sie rozgladac za wieksza iloscia mocy. Widze ze Wy tam w Szczecinie nie proznujecie :chytry: fajny projekt, oby tak dalej :bigok: aha i pozdrawiam Szczecin!! Jedno z najladniejszych miast jakie widzialem (jezdzilem tam przez rok, ale pociagiem :grin: ) Daj znac na maila jak ida postepy!



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » sob maja 07, 2005 16:42

ew z wolnossacych motorow polecam 2.0 16V ABF 150PS w serii



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » ndz maja 08, 2005 21:15

Tak jak przedmowca klasa bo 16V i 150km male mody i jest wiele wiecej :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości