Przedmuchanie autka po długiej jeździe - niezły efekt

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Przedmuchanie autka po długiej jeździe - niezły efekt

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 03, 2007 19:44

Swoim autkiem jeźdze zazwyczaj w mieście, trasa tak do 200km raz na 2 lub 3 miesiące. Autko zawsze się dobrze zbierało, chodziło miodzio , żadnych problemów i zmierzone ma 83-84KM i moment 166Nm i v max 185km/h, do 100km/h w 13,8s, spalanko 6-6,5l. - ale nie dziwo tylko ma przejechane 141 tys km. Wczoraj rodzinka mnie poprosiłą żebym zawiósł wuja do Hamburga , za paliwko pokrywał z nawiązka wiec zawiozłem. Zalałem autko na maxa na Shellu i zalałem tez profilaktycznie STP do Diesla. Ze Szczecina mam do Hamburga 420km. Więc w droge. Żadnego ruchu, autka nie przesilałem i tak jachałem cały czas 150km/h, żadnych remontów na drodze. Dojechałem w 3h. Spowrotem troszkę szybciej tak 160km/h- czasami na krótko 185km/h. Wróciłem i paliwka jeszcze zostało,ale nie o to chodzi. Jak dzisiaj autko odpaliłęm to nie poznałem , wczesniej turbinka się załączała tak przy 2200 obr a teraz juz przy 1800 obr czuje mocne udeżenie, aż sam autka nie poznaje :blush:- rwie jak głupie, ojca MK IV TDI ALH smród wącha, ojciec mówi, ze musiałem cos pogrzebac i nie wierzy, wczesniej nie wierzył że w nim nic nie dłubałem a teraz mi tym bardziej nie wierzy- a ja nic nie robiłęm :food: Wczesniej jeździłem w trasy po 200km gdzie zdazało sie , ze jechałem czasami v max, ale tagiego efektu nigdy nie było, czy to możliwe żeby po długiej trasie z równomierną dużą prędkością az była taka różnica???? Może nagar z turbinki i z wydechu się wypalił, sam nie wiem. Aż jestem ciekawy jak długo tak będzie i jaki teraz by był pomiar na hamowni. Przed tem i tak jak na AAZ nie był wolny, ale teraz coś mu odbiło- ale to pozytywnie. Innych objawów nie ma, spalanko w normie, nie dymi. Ale teraz go czeka jazda miejska i mam nadzieje ze nic sie nie zmieni. We wtorek jadę sprawdzic ile pokaże mocy :food:
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 15:08 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » ndz cze 03, 2007 20:31

moze poczuł sie dobrze spowrotem w domu ;) czyli w Dojczland hehe...taki mały żarcik :)


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz cze 03, 2007 20:36

hehe umnie tez tak jest jak przelece sie z 300km w trasie ze znacznymi predkosciami to tak jak by sie na nowo narodzil kopa ma prawie jak TDI :P moze faktycznie sie syfy wypalaja :D


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » ndz cze 03, 2007 20:46

A jakbym chcial sam odsyfic kolektor, to duzo z tym roboty?, rozumiem, ze chodzi o dolot ;)



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz cze 03, 2007 21:41

ja mam teraz podobnie ostatnio pojechalem nim na max tak z 300km czyli po 150-160 km caly czas gaz hamulec w podlodze. Na nastepny dzien siadam i autko lepiej jedzie jakos mocy nabrał.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz cze 03, 2007 22:39

A może to efekt zalania niemieckiego paliwka?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 03, 2007 23:49

i stp


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » wt cze 05, 2007 16:51

SouleR pisze:i stp
dokładnie, przecież po to jest ten środek by czyścił układ z syfu, a długa trasa i but w podłoge troche go odmula. wiem po sobie, ostenio zacząłem częściej jeździc na wyższych obrotach i dynamika lekko sie poprawiła


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » wt cze 05, 2007 17:58

czyli co warto od czasu do czasu wlac uszlachetnacz typu STP do paliwka?

jaki uszlachetniacz według was jest najlepszy?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 05, 2007 18:17

mp1985 pisze:czyli co warto od czasu do czasu wlac uszlachetnacz typu STP do paliwka?
u mnie to nic nie dało... w sensie ani w korekcjach dawek ani na hamowni

może dlatego że jeżdzę od 40 kkm wyłącznie na BP Ultimate ... sporadycznie na Shel V-Power, a i przedmuchać mi się zdarza po trasie :)



Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » wt cze 05, 2007 18:31

ja od ok 12tys latam na opałowym to może spróbuje i go przedmucham tylko na nastepnym zbiorniku bo na tym testuje min spalanie czyli jazda emeryta :bigok:

jaki preparat polecacie jako uszlachetniacz do paliwa?



michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » śr cze 06, 2007 22:42

Masz racje silnik lubi "przedmuchanie". Ja swoim mk3 latam regularnie do Hamburga. Mam motor 1.8 aam, po pierwszej trasie nie poznałem fury. 420 km od Kołbaskowa do Hamburga non stop 150-160km/h pomogło. Zbiera się lepiej.


michal0604

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości