Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz maja 13, 2007 19:24

bartek124l pisze:Kolego to co proponujesz? Od czego mam zaczac???
No myśle , że po przeczytaniu tak obszernego tematu powinienes już wiedzieć...
Na początek napewno PIN od pompy z 1.6TD, potem intercooler, wywalenie katalizatora, podniesienie dawki pakiwa i cisnienia na turbinie, można zrobić wydech przelotowy o większej średnicy itd...



Awatar użytkownika
bartek124l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr paź 11, 2006 16:49
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: bartek124l » pn maja 14, 2007 16:00

Jesli wywale katalizator to wstawic mam rurke tak? A bez katalizatora nie jest glosniejszy?
Albo bardziej nie dymi?


G_O_L_F_I_N_A

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn maja 14, 2007 19:18

bartek124l pisze:Jesli wywale katalizator to wstawic mam rurke tak? A bez katalizatora nie jest glosniejszy?
Albo bardziej nie dymi?
Wstawić rurke, może lekko być bardziej turbine słychać(ale ogólnie nie będzie głosniejszy) no i nie będzie bardziej dymił(zresztą ten co masz i tak nie spełnia już pewnie swojej funkcji po tylu latach).



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » ndz cze 03, 2007 15:08

Trochim, heyah


napisz jaka cena tego pinu



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » ndz cze 03, 2007 16:06

a pytanko apropos tych koni, ja chce odrazu szykoac sprzeta pod 130 koni,to jaki intercooler, od sprintera jakiegos? czym wieksy tym lepszy przypuszczam,bo pina juz szykam, mam 92r mojego bolida to pewnie turbo tez da rade chociaz sprawdze jaki model zeby nie przekrecic, kata juz nie mam od dawna, przelot to sie tez przyszykuje, ale wlasnie od czego ic szukac



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 03, 2007 16:09

mikan pisze:ale wlasnie od czego ic szukac
masz podwieszony temat o FMIC w mk3...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » ndz cze 03, 2007 16:12

no dobra, myslalem ze jak swiezsza dyskusja to mzoe swiece pomysly, to moze powiedz mi czy te 130 wycisne bez wiekszych problemow i czy mi sie maxymalka polepszy ciup



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz cze 03, 2007 16:21

predksoc maksymalna ogranicza ci skrzynia wiec raczej zabardzo niema co liczyc na duzo wiekszy vmax


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » ndz cze 03, 2007 16:33

no w sumie,tylko ogolnie rzuclem haslo 130 koni bo odazu pod to sie chce przygototywac,a nie pod 100, zbey 2 razy robot nie robic.takze stad moje pytanie jaki ic czt tam fmic :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 03, 2007 16:37

jak bedziesz mial odpowiednio sporo poweru i governor mod to nawet vmax moze sie poprawic. Ale od razu mowie, te silniki sie srednio nadaja zeby je tak upalac na vmax... Taki dlubniety mozesz w jeden wieczór przegrzac i zalatwic... Jak lubisz szybko latac to jednak trzeba sie przesiasc na tdi


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » ndz cze 03, 2007 16:49

ni eno o tego v-maxa tak tylko pytam, glownie chodzi mi o te konie, tzn zeby sie lepiej odpychal



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz cze 03, 2007 22:46

mikan pisze:ni eno o tego v-maxa tak tylko pytam, glownie chodzi mi o te konie, tzn zeby sie lepiej odpychal
Na 130KM to juz raczej sprzęgło Ci nie da rady. Nikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
V-max niestety na skrzyniach jakie były fabrycznie w MK3 do tego silnika to około 185Km/h.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz cze 03, 2007 22:54

Michnik pisze:ikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
To się okaże ... jak kupie odpowiednie graty, a wtedy nie będzie kompromisów.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz cze 03, 2007 22:56

Apsik pisze:
Michnik pisze:ikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
To się okaże ... jak kupie odpowiednie graty, a wtedy nie będzie kompromisów.
No jestem bardzo ciekaw ;) Ciekawi mnie własnie najbardziej sprawa sprzęgła...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości