problem z dobraniem uszczelki pod glowice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

problem z dobraniem uszczelki pod glowice

Post autor: lasidora » pt cze 01, 2007 19:54

mechanik wymienia mi uszczelke pod glowica chcialem ta metalowa (stara byla z trzema karbami reinz 1,61 mm) powiedzial ze ta metalowa ma 1.51 mm jest za cienka i ze nie moze jej zapodac bo by mi tloki glowice wypchaly.Co robic?

[ Dodano: 01 Cze 2007 19:56 ]
czytalem ze zakladaja metalowke i chodzi jakie macie grubosci



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt cze 01, 2007 22:32

lasidora pisze:mechanik wymienia mi uszczelke pod glowica chcialem ta metalowa
No to kombinuj....Na jakiego wała do seryjnego silnika potrzeba metalowej uszczelki??Kup sobie taką jak ma być i po sprawie..



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob cze 02, 2007 03:02

Teraz wszystkie auta mają metalowe uszczelki pod głowicą a swoją drogą przez 0,1mm różnicy tłoki nie wypchają ci czapki. Gdyby tak zmierzyć płaskość głowicy w Twoim aucie to pewnie też jest spora. Mierzył przyrządem z czujnikiem zegarowym wychylenie tłoków czy tak na oko pier*olnął swoją teorię?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości