Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								To_mas							 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 8027
 		- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » pt cze 01, 2007 15:59
			
			
			
			
			Lukas-182,  ok 

) A powiedz mi jeszcze jeśli pamiętasz to jaki kolor ma taki przewód ???? i w którym miejcu to najlepiej wlutować ???? 

))
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								darkob							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 44
 		- Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
 		
		
																- Lokalizacja: warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darkob » pt cze 01, 2007 17:04
			
			
			
			
			Nie ma sie co przejmować,w moim T4 2.5tdi też sie delikatnie żarzy a jak włanczam np.dmuchawe to gaśnie.Wymieniłem łożyska i regulator i bez zmian ale ładowanie jest dobre więc od 3 lat już nie zwracam na to uwagi.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lukas-182							
 
						- Sprzedawca

 			
		- Posty: 997
 		- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lukas-182 » pt cze 01, 2007 21:03
			
			
			
			
			Do alternatora dochodzą 3 przewody (B+, D+ i W = prąd, kontrolka i obrotomierz), kontrolka ma kabel podajże koloru niebieskiego, nie jestem pewien. Jest on prawdopodobnie zakończony oczkiem na śrubie nr 5, obrotomierz jest na wsuwkę a B+(kabel do akumulatora) jest najgrubszy, więc na pewno znajdziesz. Rezystor lutujesz szeregowo, czyli przecinasz kabel lutujesz jeden koniec rezystora do jednego kawałka a drugi koniec do drugiego kawałka przewodu.
Rysunek schematyczny:
 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pt cze 01, 2007 22:27
			
			
			
			
			Nie macie większych problemów?Jak wszystko działa i ładuje po co ciąć instalacje...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lukas-182							
 
						- Sprzedawca

 			
		- Posty: 997
 		- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lukas-182 » pt cze 01, 2007 22:40
			
			
			
			
			bongo pisze:Nie macie większych problemów?
a mamy, ja np. mam pękniętą głowicę i wywala mi płyn chłodniczy. Ale jak kolega z forum ma problem to staram się mu pomóc. Po drugie nie tniesz instalacji, tylko przecinasz kabelek przy samym alternatorze, 5 minut i po robocie  

 .
Pozdrawiam 
bongo 
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pt cze 01, 2007 22:53
			
			
			
			
			Lukas-182 pisze:a mamy, ja np. mam pękniętą głowicę i wywala mi płyn chłodniczy
Przeciągało sie JPka z turbiną 
 
Lukas-182 pisze:Pozdrawiam bongo
Dziękuje 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lukas-182							
 
						- Sprzedawca

 			
		- Posty: 997
 		- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lukas-182 » pt cze 01, 2007 23:17
			
			
			
			
			Przeciągało sie JPka z turbiną
Pęknięcie było już jak miałem diesla, i nic nie żałuje, że założyłem turbo. Po drugie z JPka został tylko symbol na silniku  

 reszta to już JR, a nawet SB bo pompa od SBka jest 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pt cze 01, 2007 23:22
			
			
			
			
			Lukas-182 pisze:nawet SB bo pompa od SBka jest
 
 
A mój dzidaek mówł że SB to największe skurljlwjoifwe4iropi były 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								To_mas							 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 8027
 		- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » sob cze 02, 2007 00:11
			
			
			
			
			bongo, no twój śmiga bez problemów ale mój staruszek 21 letni czasem sie sypnie coś a mnie to denerwuje :PPP hehe
Lukas-182,  dziki moze jeszcze dziś sie tym zajmę 

))
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								lefty							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 1
 		- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:18
 		
		
											- Lokalizacja: trn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lefty » sob cze 02, 2007 14:26
			
			
			
			
			ja jak odpalam tez sie pali musze przekroczyc około 1750 obr/min. na swiatłach tez sie nieraz zarzy. gadłem z mechanikiem i powiedział ze szczotko-trzymacz z alternatora jest do wymiany!!!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Svempa							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 22
 		- Rejestracja: pn lut 19, 2007 13:56
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Svempa » czw cze 07, 2007 23:25
			
			
			
			
			Też to mam  

  ale nie przejmuje sie... ładowanie jest dobre sztromu tez duzo ma, wiec leje na to a diode widze swiecąca sie tylko jak jest totalnie ciemno i jak sie przyjrze a pozatym to mam fajny baje,  odpalam silnik, gaśnie dioda od cisnienia oleju a z akuma swieci non stop, dam gazu silnik przekroczy 1.4 tys obrotów i dioda gaśnie i juz sie nie zapala,  tak wiec leje na to, jak chce to niech swieci ja mu nie bronie 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								McFafik							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 364
 		- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: McFafik » pt cze 08, 2007 11:42
			
			
			
			
			no tez to mam .....kontrolka gasnie powyzej 1400 obr
ale wczoraj mi sie pogorszylo - wskazowka od obrotka zaczyna falowac - trzeba wymienic regulator/szczotkotzrymacz 
a lepiej wymienic bo jak padnie altek to podobno zapala sie kontrolka od oleju i mozna sie niezle wystraszyc 

kumpel mial tak w mkIII ....wiec mysle ze w mkII jest podobnie
 
			
									
									
		
		
				PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								To_mas							 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 8027
 		- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » pt cze 08, 2007 11:59
			
			
			
			
			Wlutowałem sobie ten oporniczek i teraz jest git !!! nie świeci sie w nocy 

 jest fajnie 

Tylko jak zapale to przy większych obrotach gaśnie taz musze go tak do 1400 przegazowac po jakimśczasie zeby zgasła 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								davidovv							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:27
 		
		
																- Lokalizacja: Jarocin Wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: davidovv » śr lis 05, 2008 17:00
			
			
			
			
			mam pytanie czy dam rade sam wymienic szczotki lub diody w alternatorze mam zapasowy alternator ktory juz założyłem ale niewiem czy brać sie sam za niego czy dać fachowcowi. Rozkręciłem go sam znaczy plastik z góry i wykreciłem szczotkotrzymacz co dalej skręcić czy dać fachowcowi
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości