Przy rozgranym silniku biegi wchodza bardzo cieżko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przy rozgranym silniku biegi wchodza bardzo cieżko
Witam serdecznie,
Mam problem ze sprzynia biegow. Przy zimnym silniku biegi wchodza dosyc dobrze,a le gdy silnik osiaga temp. 90°C to biegi zaczynaja wchodzic ze znacznym oporem. Zmienialem juz elementy mechanizmu wybiernia (byl tez ponownie ustawiany), oleju w skrzyni jest tez odpowiednia ilosc. Zima tego typu problemow nie bylo, wiec sugeruje ze to olej w skrzni jest juz z lekka zuzyty (choc w ksiazne serwisowej pisza ze sie go nie wymiena). Jest tez problem z 2 biegiem, ktory dosyc czesto podczas wlaczania samoczynnie wyskakuje. Prosze o pomoc
[ Dodano: 27 Maj 2007 17:46 ]
aaa zapomialem podac dane samochodu:
golf III 1,4 silnik AEX
[ Dodano: 27 Maj 2007 18:07 ]
widze, ze nikt nie jest chetny mi pomoc
albo wiedza co moze byc przyczyna jest znikoma
szkoda
Mam problem ze sprzynia biegow. Przy zimnym silniku biegi wchodza dosyc dobrze,a le gdy silnik osiaga temp. 90°C to biegi zaczynaja wchodzic ze znacznym oporem. Zmienialem juz elementy mechanizmu wybiernia (byl tez ponownie ustawiany), oleju w skrzyni jest tez odpowiednia ilosc. Zima tego typu problemow nie bylo, wiec sugeruje ze to olej w skrzni jest juz z lekka zuzyty (choc w ksiazne serwisowej pisza ze sie go nie wymiena). Jest tez problem z 2 biegiem, ktory dosyc czesto podczas wlaczania samoczynnie wyskakuje. Prosze o pomoc
[ Dodano: 27 Maj 2007 17:46 ]
aaa zapomialem podac dane samochodu:
golf III 1,4 silnik AEX
[ Dodano: 27 Maj 2007 18:07 ]
widze, ze nikt nie jest chetny mi pomoc
albo wiedza co moze byc przyczyna jest znikoma
szkoda
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2007 13:58 przez remisoft, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
- Lokalizacja: Poznań
Czesc ludzie mialem podobnie z biegami tzn. 1,2 i 3 wchodziły ze sporym oporem a reszta normalnie i co sie okazalo, ze rozleciał się samoregulator a dokładniej to poomielały się w nim plastikowe ząbki które trzymały linkę za pancerz. Natychmiastowym rozwiązaniem w trasie było rozwalenie obudowy samoregulatora i owinięcie tego plastikowego pierdykusa taśmą izolacyjną zeby mocniej trzymał pancerz. Nawet cieszyłem sie ze nie bede musiał kupować nowej bo działało super ale do czasu, po jakimś 1000km trzeba było wysuwać pancerz ręcznie o 2 ząbki aż pewnego majowego dnia zebrałem się i nabyłem drogą kupna linkę z ręczną regulacją koszt 85 zeta w Garwolinie .Puki co narazie wożę ją pod siedzeniem bo nie mam czasu na wymianę.
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
Witam
Mam taki sam silnik jak ty rooboo, i ten sam problem, jakiś mechanior coś przy tej lince porobił było ok, zrobiłem 15km i znowu to samo. Doszedłem do tego że trzeba wywalic ten samoregulator bo z nim był problem i właśnie pytanie do ciebie.
Jaką linkę kupiłeś, słyszałem że linki z poloneza są dobre i można je regulować??
proszę o odpowiedz
Mam taki sam silnik jak ty rooboo, i ten sam problem, jakiś mechanior coś przy tej lince porobił było ok, zrobiłem 15km i znowu to samo. Doszedłem do tego że trzeba wywalic ten samoregulator bo z nim był problem i właśnie pytanie do ciebie.
Jaką linkę kupiłeś, słyszałem że linki z poloneza są dobre i można je regulować??
proszę o odpowiedz
Czesc DZIDZIUS.
Prawdopodobnie twoja stara linka już sie skończyła i trzeba wymienić na nową.
Sprzedawca dobrał mi linkę na podstawie nr. np. (1H1823531)jaki widniał na pancerzu starej linki zaraz koło ciężarka .Nowa linka to jakaś ulepszona wersja starej ponieważ ma ręczną regulacje w tym samym miejscu co poprzednia. Mechanik po wymianie skwitował że za jakiś bliżej nie określony czas sytuacja może się powtórzyć bo pedał sprzęgła działa ze sporym oporem i prawdopodobnie to końcówka sprzęgła, co mogło być przyczyną rozwalenia się starej linki. Niestety nie mam fotki tej linki a i w necie nie znalazłem zdięcia moze to jakaś nowość... Mam nadzieje że masz kumatego sprzedawcę i nie wciśnie ci jakiegoś nie potrzebnego akcesorium... Pozdrawiam i udanych zakupów.
Prawdopodobnie twoja stara linka już sie skończyła i trzeba wymienić na nową.
Sprzedawca dobrał mi linkę na podstawie nr. np. (1H1823531)jaki widniał na pancerzu starej linki zaraz koło ciężarka .Nowa linka to jakaś ulepszona wersja starej ponieważ ma ręczną regulacje w tym samym miejscu co poprzednia. Mechanik po wymianie skwitował że za jakiś bliżej nie określony czas sytuacja może się powtórzyć bo pedał sprzęgła działa ze sporym oporem i prawdopodobnie to końcówka sprzęgła, co mogło być przyczyną rozwalenia się starej linki. Niestety nie mam fotki tej linki a i w necie nie znalazłem zdięcia moze to jakaś nowość... Mam nadzieje że masz kumatego sprzedawcę i nie wciśnie ci jakiegoś nie potrzebnego akcesorium... Pozdrawiam i udanych zakupów.
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości